SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Płock oferta pracy ENERGOREM Płock Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola w zakresie zgodności wyrobów (rurociągi, konstrukcje) z wymogami obowiązujących dyrektyw, projektu, norm i przepisów - kontrola jakości wyrobów i usług na wszystkich etapach wytwarzania- udział w opracowaniu nowych technologii wykonawczych
Data publikacji: 2020-11-27
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: ENERGOREM Płock Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola w zakresie zgodności wyrobów (rurociągi, konstrukcje) z wymogami obowiązujących dyrektyw, projektu, norm i przepisów - kontrola jakości wyrobów i usług na wszystkich etapach wytwarzania- udział w opracowaniu nowych technologii wykonawczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2020
Data zakończenia pracy: 26.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku związanym z mechaniką i budową maszyn, spawalnictwem, inżynierią produkcji.- znajomość czytania rysunku technicznego.- znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania Ms Office do przygotowywania dokumentów jakościowych.- kontrola w zakresie zgodności wyrobów (rurociągi, konstrukcje) z wymogami obowiązujących dyrektyw, projektu, norm i przepisów - kontrola jakości wyrobów i usług na wszystkich etapach wytwarzania- udział w opracowaniu nowych technologii wykonawczych- doświadczenie pracy na podobnym stanowisku - uprawnienia VT, PT mile widziane- prawo jazdy kategorii B - mile widziane
Nazwa pracodawcy: ENERGOREM Płock Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 7742452563
danePracodawcy_regon: 610946794
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Profil działalności pracodawcy:
Usługi w branży mechanicznej, automatyki i elektryki.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b4949b954677059415db92a991e4734
Podobne oferty pracy
1. Terminowe i prawidłowe rozpatrywanie reklamacji w zakresie szkód powstałych podczas transportu lub na sprzęcie wykorzystywanym do przewozu, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami, które obejmują: a) Profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności regularne przekazywanie informacji zwrotnych na temat rozpatrywanych reklamacji; b) Archiwizacja danych w systemie i ich aktualizacja; c) Podejmowanie działania w celu odzyskania kosztów (regresu) szkód od odpowiedzialnych stron 2. Wykonywanie dodatkowych zadań w zakresie 5-20% czasu pracy: a) Wspieranie przełożonego w zarządzaniu zespołem i / lub zarządzaniu procesem; b) Udział w projektach działu/ firmy c) Udział w Claims Handler Academy jako nauczyciel; d) Uczestnictwo w operacyjnych rozmowach telefonicznych e) Przesyłanie comiesięcznych raportów na Sharepoint; f) Odwiedzanie lokalnych biur DSV; g) Proponowanie ulepszeń procesów. 3. Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji z określonych krajów zrzeszonych w ramach DSV; wchodzących bezpośrednio od stron zainteresowanych bądź za pośrednictwem pracowników działów operacyjnych DSV. 4. Terminowa i prawidłowa realizacja celów. 5. Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem określonym w umowach SLA. Współpraca z innymi działami w ramach Grupy DSV oraz klientami DSV na świecie. 6. Raportowanie do przełożonego. 7. Wypełnianie innych poleceń służbowych związanych z zadaniami i celem stanowiska. 8. Przestrzeganie przepisów wewnątrzgrupowych w zakresie zadań i celowości stanowiska. 9. Udział w działowym szkoleniu wprowadzającym i zaliczenie testu końcowego na min. 80%. 10. Udział w spotkaniach zespołowych i departamentowych. 11. Monitorowanie portfela spraw własnych pod względem: regularnej komunikacji, zaległości itp. 12. Udział w spotkaniach statusowych z klientem wewnętrznym 13. Samodzielna likwidacja szkód o wartości do 1000Powyżej 1000 decyzja do autoryzacji przez osobę uprawnioną lub/ i wskazaną przez lidera zespołu. 14. Obsługa infolinii, (jeżeli istnieje dla obsługiwanego kraju bądź dywizji) od 2 miesiąca zatrudnienia. 15. Udział w projektach departamentowych i firmowych. 16. Udział w dyżurach eksperckich. 17. Stosowanie się do zarządzeń wewnętrznych, procedur, obowiązujących przepisów prawnych oraz poleceń przełożonych, w tym przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania i innych uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Spółce, w tym ochrony własności intelektualnej Spółki. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i nadzór nad przebiegiem działań związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy Znajomość normy OHSAS 18001 i umiejętność jej wdrażaniaWdrażanie najlepszych praktyk z obszaru BHPBudowanie kultury zorientowanej na bezpieczeństwoSala D
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-10-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/ budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2020-01-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Sprzedaż szkoleń. Pozyskiwanie i obsługa Klientów. Przygotowywanie ofert szkoleniowych. Obsługa Klientów. Wyjazdy w delegacje na terenie Śląska.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży handlowej oraz szkoleniowej. Wymagana doskonała umiejętność posługiwania się komputerem oraz innymi urządzeniami biurowymi. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 794-233-331) w godzinach: 7:00-17:00.
TALO GROUP DAGMARA TROSKA - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie i analiza raportów, szeroko pojęte działania w kierunku poszukiwania nowych klientów, działania w kierunku zwiększania sprzedaży u pozyskanych już klientów, przyjmowanie i procesowanie zapytań ofertowych, opracowywanie informacji niezbędnych do przygotowania ofert cenowych, rewizje wycen, uczestnictwo w przygotowywaniu umów handlowych, uczestnictwo w negocjacjach handlowych. Praca w godz. 9-17.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Drobin (mazowieckie)
w/g stanowiska
KORONASpółka Akcyjna - 2017-10-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2018-09-07 - Chybice (świętokrzyskie)
wprowadzanie do systemu komputerowego WF MAG zamówień nadesłanych przez klientów, kontakt telefoniczny z klientami (potwierdzanie otrzymania zamówienia od klientów, ustalanie szczegółów zamówienia takich jak data dostawy, miejsce wysyłki, itp.), obsługa dokumentowa reklamacji, obsługa korespondencji firmowej
IDEUS Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Chorzów (śląskie)
realizacja, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, reklamacji:- dot. obszaru jakości towaru, - w zakresie niezgodności ilościowych/produktowych, które wystąpiły w trakcie dostawy towaru, - dot. towaru uszkodzonego w trakcie transportu,przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnychdokonywanie ustaleń z klientami / dostawcami / firmami spedycyjnymi w trakcie realizacji reklamacjirejestrowanie reklamacji w systemie oraz monitorowanie terminowości ich rozpatrzenia przygotowywanie raportów / statystykprowadzenie korespondencjiwykonywanie innych czynności biurowych
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie klatek schodowych, dźwiganie do 10kg.Praca na umowę zlecenie w godz. 8-12 w Kołobrzegu.
Techniczna Obsługa Nieruchomości "BŁYSK" Rafał Okapiec - 2019-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prozygotowywanie dokumentacji pracowniczej, związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, wprowadzanie danych do programu Kadry Płace.
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2019-04-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie codziennych prac administracyjno-biurowych, odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, prezentowanie usług firmy.
BLUE Education Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
Pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-11-14 - Daszyna (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Kraków (małopolskie)
Serwis i naprawa okien PCV i aluminiowych; obsługa zleceń serwisowych; obsługa reklamacji; dbanie o dobry wizerunek firmy; doradztwo techniczne dla klientów w zakresie wyrobów; odpowiedzialność za wykonaną pracę oraz jej jakość; utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA - 2019-09-10 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż lodów i mrożonek - pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktu z już pozyskanymi
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie okresowych kontroli przestrzegania przepisów ochrony ppoż. Aktualizowanie zakład. instrukcji i zarządzeń ppoż. Prowadzenie analiz stanu bezp. ppoż. oraz inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do poprawy stanu ppoż. Kontrolowanie stanu ochrony ppoż., wydawanie zleceń, sporządzanie wniosków i kontrola ich terminowego wykonania. Nadzorowanie prac pożarowo niebezpiecznych, poddawanie okresowej aktualizacji Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego. Wykonywanie czynności w zakresie ewakuacji pracowników, wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów, uczestniczenie w pracach komisji pożar.-techn. i innych komisjach dot. ochrony ppoż. Przeprowadzanie wstępnych szkoleń w zakresie ppoż. nowozatrudnionych pracowników bezpośrednio przed rozpoczęciem przez nich pracy. Praca 7-11.
PKP Intercity Remtrak spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2020-10-20 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie min. średnie z doswiadczeniem pracy na podobnym stanowisku, kultura osobista, komunikatywność, umiejetność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, wynagrodzenie podstawowe (8zł brutto/h) z indywidualnym systemem premiowym, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujace do pracy i szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2015-12-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
analiza rynku, ofert konkurencjiszkolenie z obsługi systemu sprzedaży internetowejsporządzanie dokumentacji dot. sprzedażykontakt z klientemobsługa sprzedażypozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Cieszyn (śląskie)
praca biurowa, kontakt z siecią podwykonawców i klientów, rozliczanie zleceń
Dystrybucja Polska Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i uzupełnianie baz danych; zbieranie, przetwarzanie i opracowywanie informacji rynkowych z zakresu rolnictwa; prowadzenie doradztwa dla rolników w zakresie ekonomiki rolnictwa i zarządzania gospodarstwem rolnym; opracowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych i instruktażowych z zakresu ekonomiki rolnictwa i zarządzania gospodarstwem rolnym; współpraca z uczelniami i jednostkami badawczo-naukowymi na rzecz transferu badań naukowych na obszary wiejskie.Miejsce pracy: Wrocław ul. Zwycięska Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych zamieszczona na stronie www.dodr.plKontakt kandydatów z pracodawcą: 71-339-86-56 lub elektroniczny: rekrutacja (at) dodr.plOferta w sali: D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
Polska Izba Gospodarcza Czystości - 2016-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy;umowa zlecenie;wynagrodzenie 2 500,00 zł brutto
Ośrodek Wypoczynkowy Politechniki Wrocławskiej - 2016-04-12 - Ustka (pomorskie)
sporządzanie list płacprowadzenie akt osobowychprzygotowywanie umów niezbędnych do zatrudniania pracownikówrozliczanie ewidencji czasu pracy
KANCELARIA PODATKOWA "KARL" SP. Z O.O. - 2020-03-12 - Częstochowa (śląskie)