SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR (0,5 ETATU) K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Stanowisko: SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR (0,5 ETATU) K/M
Wynagrodzenie: od 1 680 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyrynek 9, 00-219 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 680 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia + dodatek stażowy+ fundusz socjalny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR (0,5 ETATU) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 680 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W związku z obowiązkiem przeprowadzenia naboru na stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (Dz. U.2018 r. poz.1260).Pełna treść oferty oraz wymagane dokumenty: http://www.tab.edu.pl/bip/1030-oferty-pracy Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przyrynek 9, 00-219 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: http://www.tab.edu.pl/bip/1030-oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przyrynek
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?af0b294f35711ed3aa352b307d8f0242
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP,IT oraz ich wydażenie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, Diagnozowanie projektów.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Rekrutacja pracowników, weryfikacja znajomości j. niemieckiego, reprezentowanie firmy na lokalnych wydarzeniach, telefoniczna i osobista obsługa kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę
Interkadra Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej; obsluga Systemu Budżetu Państwa TREZOR, harmonogram dochodów i wydatków- sporządzanie i realizacja; współudział w realizacji funduszy Unii Europejskiej; prowadzenie ewidencji kont pozabilansowych w zakresie planu finansowego; realizacja zleceń platności w BGK; sprawdzanie przy odbiorze od kasjera raportów kasowych pod względem prawidłowości sporządzenia; zgodności zapisów z dowodami i prawidłowość podliczeń; windykacja; przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych; ewidencja planu finansowegoGodziny pracy: od 7.30 do 15.30
KOMENDA WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE - 2018-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną,tworzenie i weryfikowanie punktów krytycznych dla jakości w prosesie produkcji,weryfikacja i kontrola na wszelkimi zmianami procesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakośćgotowego produktu,Aktualizacja Q-map,Control Plan,tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,Zarządzanie listą substancji chemicznych,Przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,Tworzenie Flow chart (diagramu przepływu procesu) dla produktu oraz jego aktualizacja,Dążenie do realizacji założonych celów jakościowych (KPI)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
Prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania.Rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych.Prowadzenie kart ewidencji wytwarzanych odpadów.Prowadzenie archiwum zakładowego. Sporządzanie i składanie zamówień zgodnie z złożonymi wnioskami .Prowadzenie dokumentacji dot. prawidłowego funkcjonowania jednostki tj. opisywanie, rejestrowanie oraz przekazywanie faktur i rachunków do sekcji ekonomicznej.Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych.Prowadzenie kartotek wyposażenia służbowego pracowników.Monitorowanie poczty elektronicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-07-25 - Gdańsk (pomorskie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii, praca z zespołami ds. transakcji finansowych w celu zapewnienia właściwej korekty blędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia błędów w przyszłości, zapewniuenie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich, uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich, sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do oragnów zajmujących się podatkami pośrednimi
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legionowo (mazowieckie)
przeprowadzanie rozmów z klientami; umawianie spotkań; obsługa urządzęń biurowych sekretariatu; wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Oława (dolnośląskie)
analizowanie rynków wschodnich o ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, realizowanie planów sprzedazowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
prace konserwacyjne i naprawy (usuwanie drobnych usterek) urządzeń technicznych oraz dbanie o ich sprawność
PALMIARNIA POZNAŃSKA - 2019-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie ewidencji wypłat zasiłków rodzinnych i chorobowych rozliczanych z ZUS, ponoszenie odpowiedzialności za obliczanie i wypłatę podatku od wynagrodzeń oraz rozliczanie z Urzędem Skarbowym, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oraz kart rozliczeń podatkowych, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdania SIO zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie szkoły w drobny sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, niezbędne urządzenia do konserwacji oraz wyposażenie apteczek szkolnych, sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, prowadzenie rejestu aktualnych książeczek zdrowia oraz badań okresowych prawcowników szkoły, prowadzenie podręcznego magazynu środków czystości, prowadzenie kartotek ilościowych środków czystości, papieru ksero oraz sprzętu do konserwacji, udział w komisji kasacyjnej i sporządzanie protokołu kasacji, rozliczanie odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników szkoły, prowadzenie ewidencji kluczy i kart do pokoju nauczycielskiego, systematyczne monitorowanie zmian w prawie w zakresie uzwględniającym specyfikę jednostki budżetowej- szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2016-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsluga gości hotelowych w restauracjach i salach konferencyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Ossa (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (pomorskie)
wykształcenie średnie ogólnokształcące, dobra znajomość pakietu MS Office, chęć do pracy, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży metalowej, mile widziana znajomość programu SAB Bussines One. Ogolny zakres obowiązków: • Bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych,• Wystawianie dokumentów magazynowych, sprzedażowych
D & K Technology Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Wróżewy (wielkopolskie)
• organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu nauki aktywnego poszukiwania pracy,• opracowywanie diagnoz przydatności zawodowej na podstawie zebranego materiału badawczego,• opracowywanie i przygotowanie własnych autorskich programów szkoleniowych,
kontakt przez OHP - 2017-12-13 - Słupsk (pomorskie)
WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, TWORZENIE ZESTAWIEŃ W PROGRAMIE MS EXCEL, PRACA Z DOKUMENTAMI KSIĘGOWYMI W RÓŻNYCH JĘZYKACH W TYM ANGIELSKIM I ROSYJSKIM; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, WIEDZA O EKONOMII LUB KSIĘGOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ MS EXCEL, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ ZAAWANSOWANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGOPRACA WG ZMIAN W GODZ. 8-18
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane z uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sadzenie, naworzenie roślin- zaopatrywanie punktów sprzedaży- pielęgnacja roślinSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza przejściowych świadectw płatności, analiza i raportowanie finansowe, weryfikacja i sporządzanie kosztorysów
MGGP SA - 2017-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych
Zakład Eksploatacji i Urządzeń Technicznych Śmiały Jan - 2016-06-03 - Radzionków (śląskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
obsługa klientów baru
Firma Wielobranżowa Kaźmierczak Andrzej - 2016-06-08 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
Gminne Przedszkole nr 1 w Karczewie - 2018-09-18 - Karczew (mazowieckie)
obsługa monitoringu, ochrona osób i mienia
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. Hipermarket Carrefour w Mławie - 2016-04-22 - Mława (mazowieckie)