SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW BIZNESOWYCH (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW BIZNESOWYCH (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie/zarządzanie projektami; umiejętności: negocjacje - strategie i techniki; 36 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka chińskiego; dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Wyszukiwanie kontaktów biznesowych na rynkach azjatyckich, ocena wiarygodności kontrahentów, negocjowanie umów i kontraktów, lokalizacja oprogramowania.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie/zarządzanie projektami; umiejętności: negocjacje - strategie i techniki; 36 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka chińskiego; dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Wyszukiwanie kontaktów biznesowych na rynkach azjatyckich, ocena wiarygodności kontrahentów, negocjowanie umów i kontraktów, lokalizacja oprogramowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca 8-16 lub 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTÓW BIZNESOWYCH (J. CHIŃSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Negocjacje - strategie i techniki
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - zarządzanie/zarządzanie projektami; umiejętności: negocjacje - strategie i techniki; 36 miesięcy doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka chińskiego; dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: Wyszukiwanie kontaktów biznesowych na rynkach azjatyckich, ocena wiarygodności kontrahentów, negocjowanie umów i kontraktów, lokalizacja oprogramowania.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.03.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprowadzanie pracowników do pracy z Nepalu. Współpraca z agencjami pracy w Nepalu. Stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracwników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanoiwsko. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudniania w przedsiebiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Żory (śląskie)
Sprzedaż elektronarzędzi, felg i artykułów BHP
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Weryfikacja kosztów, nadzór nad stanem zleconych prac, sprawdzanie wykonanych napraw, zapewnienie odpowiedniego zapasu materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia, weryfikacja wyposażenia samochodów. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: radoslaw.l (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2017-01-04 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż obuwia, zamawianie towarów u dostawców
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Polkowice (dolnośląskie)
doradztwo hodowlanesprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnejMIEJSCE PRACY: WOJEWÓDZTWO POMORSKIE
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt w Poznaniu - 2018-09-06 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. szwedzkiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz zasiłków wg aktualnie obowiązujących przepisów, prowadzenie stosownej dokumentacji, ustalanie i naliczanie podatku od wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji PIT,realizacja potrąceń komorniczych i innych względem pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń oraz dokumentów na potrzeby instytucji zewnętrznych, interpretacja i analiza przepisów prawnych w przedmiotowym obszarze.- Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excela, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy,komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: mile widziana obsługa programu Płatnik, umiejętność naliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych, pozwów w sprawach karnych i cywilnych, wniosków i pism w toku postępowania przed sądem I i II instancji, analiza stanu faktycznego i prawnego spraw wpływających do kancelarii, sporządzanie projektów apelacji, kasacji, wniosków do Trybunału Konstytucyjnego i pism do Strasburga, praca z klientem, obsługa sekretariatu kancelarii. Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze, obsługa programów komputerowych oraz Systemów Informacji Prawnej: Lex, Legalis, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Reda (pomorskie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca nad nowymi rozwiązaniami, projektowanie, próby, testy urządzeń.
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2015-12-17 - Białka (małopolskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami funkcjonowaniem urządzeńelektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, dźwigów.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-05-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
montaż, cięcie , szlifowanie i malowanie elementów i konstrukcji drewnianych
MS Usługi Remontowo-Stolarskie Marcin Samluk - 2017-09-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
czynności związane ze sprzedażą i marketingiem wyrobów firmym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Łuków (lubelskie)
-przetwarzanie zamówień,-współpraca z handlowcami,-praca w j. angielskim.
CETCO POLAND Sp.z o.o. - 2016-07-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-08-10 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Ochrona osób i mienia. Praca na terenie Małopolski, Śląska. System pracy 12/24
OCHRONA OSÓB I MIENIA TOMASZ CĘPIEL - 2017-02-22 - Kęty (małopolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW , OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Media Expert - 2017-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
planowanie, przygotowanie, pisanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS, monitoring realizaqcji projektów, sporzadzanie sprawozdań
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-07-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie kadr i płac,ZUS
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Chrzanów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta na stacji paliw
FLAGA RENATA, RENI 1453 Renata Flaga - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)