SPECJALISTA DS. KADROWYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Dziale Polityki Kadrowo-Płacowej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 334 95 28, 529, 564, e-mail: d.erdmanska (at) dcchp.pl, i.wlosik (at) dcchp.pl, g.dabrowska (at) dcchp.pl, s.paszkowska (at) dcchp.pl
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Dziale Polityki Kadrowo-Płacowej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 334 95 28, 529, 564, e-mail: d.erdmanska (at) dcchp.pl, i.wlosik (at) dcchp.pl, g.dabrowska (at) dcchp.pl, s.paszkowska (at) dcchp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy: minimum rok, komunikatyywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, znajomość prawa pracy, pożądana znajomość przepisów z zakresu ochrony zdrowia
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Grabiszyńska
Numer budynku pracodawcy: 105
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 20.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staż FP
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Września (wielkopolskie)
Składanie zamówień do dostawców; optymalizacja działań logistycznych; obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów; prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów; utrzymywanie stanów min. i max. towarów; negocjacje warunków zakupowych u dostawców. praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników ze Wschodu, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce
TAP Uliana Szczetenko - 2017-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
przygotowywanie dokumnetacji
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2017-05-10 - Kościan (wielkopolskie)
-Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie i obsługa projektów badawczych,2. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, finansowej i organizacyjnej jednostki,3.Przygotowanie projektów umów o wykonanie prac badawczych oraz umów cywilnoprawnych,4. Obsługa strony internetowej jednostki,5. Obsługa korespondencji jednostki,6. Współpraca z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo (z możliwością przedłużenia umowy) w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30. Niezbędne wymagania:- Wykształcenie wyższe, co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office),- Znajomość języka angielskiego poziom podstawowy,- Komunikatywność,- Dyspozycyjność,- Wysoka kultura osobista.Wymagania dodatkowe:- Doświadczenie w realizacji badań rynkowych i marketingowych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-05 - Katowice (śląskie)
aktywno pozyskiwanie partnerów handlowych w Polsce, a w dalszej perspektywie także w Niemczech i innych krajach UE, realizacja celów sprzedażowych oraz wyznaczonych strategii marketingowych, utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami, monitorowanie rynku, nadzór nad realizacją zamówień dla Klientów, dbanie o wizerunek firmy, raportowanie bieżących wyników pracy, praca 5 dni w tygodniu w godz. 8-16
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-01-14 - Raszyn (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ujazd (opolskie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie operatora sieci komórkowej. Praca w godz. 9.00-21.00 od pn. do nd. w równoważnym systemie czasu pracy (grafik do ustalenia). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
Liberty Poland S.A. - 2018-10-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PDOF, GUS;
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. - 2016-09-14 - Lubin (dolnośląskie)
-świadczenie usług informacyjnych na poziomie ogólnym specjalistycznym, zgodnie ze Standardami działania Sieci PIFE, - organizacja i udział w Mobilnych Punktach Informacyjnych, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń, - udzielanie konsultacji nt. Funduszy Europejskich w formie bezpośredniej, mailowej, pisemnej, telefonicznej i w czasie konsultacji u klienta: przeprowadzanie konsultacji na etapie przygotowywania wniosków/projektów; przeprowadzanie konsultacji na etapie realizacji projektów, w tym udzielanie wstępnej pomocy w rozliczaniu projektów; informowanie o możliwościach realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w formule partnerstwa publiczno prywatnego; informowanie o realizowanych projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich; - samokształcenie w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach, - inne zadania zlecone przez koordynatora na potrzeby Sieci PIFE (np. udział w festynach, imprezach plenerowych itp.) .Informacje nt. zakresu usług świadczonych przez Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich: PIFE świadczy usługi w następującym zakresie: informowanie o projektach, informowanie o możliwości uzyskania dofinansowania oraz szczegółowe informacje o Funduszach Europejskich, konsultacje na etapie przygotowania projektu, konsultacje na etapie realizacji projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - 2018-03-28 - Łomża (podlaskie)
- przygotowywanie planów budżetowych- prowadzenie całokształtu finansów jednostki- nadzorowanie wydatków - sporządzanie dokumentacji finansowej
Jednostka Wojskowa 4461 - 2017-08-01 - Dęblin (lubelskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie w języku angielskim i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji.- Język portugalski jest wymagany do kontaktu ze źródłami z Brazylii i Portugalii.- Wynagrodzenie: 3220 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Praca również w Święta. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja uczestników projektu w woj. Dolnośląskim, Opolskim i Śląskim,analiza wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych, przygotowanie pracodawcy i współpracowników do pracy z pracownikiem z niepełnosprawnością, monitoring zatrudnienia, rozwiązywanie na bieżąco sytuacji problemowych, motywowanie uczestników, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.Praca w godz. 8-16.Wynagrodzenie do negocjacji zależne od doświadczeia kandydata.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-09-26 - Opole (opolskie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej.Negocjacje cenowe w języku ukraińskim. Ustalanie warunków kontraktu w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa spraw kadrowych pracowników zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz procedurami obowiązującymi w KRUS, prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie spraw pracowników z zakresu szkolenia, doskonalenia i dokształcania pracowników, prowadzenie spraw pracowników w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, sporządzanie obowiązujących informacji, analiz oraz sprawozdań statystycznych, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników, prowadzenie gospodarki pieczęciami i tabliczkami informacyjnymi
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-10-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
realizacja zamówień telefonicznych i modemowych; sprzedaż promocji
PGF "Cefarm" Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
SPORZĄDZANIE ANALIZ KOSZTOWYCH PREFABRYKATÓW, SPORZĄDZANIE RYSUNKÓW ORAZ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ (W ŚRODOWISKU TURBOCARD), PRZYGOTOWYWANIE I NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z WDROŻENIAMI ORAZ BADANIAMI MATERIAŁÓW ORAZ WYROBÓW BUDOWLANYCH, WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW,
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Naliczanie i rozliczanie urlopów. Rozliczanie listy płac, wspieranie działu księgowości. Poszukiwanie pracowników z UA. Współpraca z PUP, DUW. Przewidywany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku, miejsce pracy: Ostrów Wlkp. i delegacje
Domar Budownictwo Architektura - 2017-01-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi, wykonywanie poleceń nauczyciela prowadzącego
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa aktualnych partnerów handlowych w przydzielonym rejonie (wybrane województwa).Aktywizacja istniejących partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.Przygotowanie oferty dla klientów końcowychNawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie i prowadzenie szkoleń dla partnerów.Dobra dykcja i miły tembr głosu. Bardzo dobra znajomość MS Excel, czynne prawo jazdy kategorii B. Zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność współpracy.Umiejętność realizowania kilku zadań jednocześnieMile widziana znajomość rynku terminali płatniczych oraz doświadczenie w sprzedaży usług finansowych.Doświadczenie w sprzedaży produktów lub/i usług w sektorze B2B z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi będzie istotnym argumentem decydującym o wyborze kandydata.
"PayTel" S. A. - 2016-05-31 - Nowy Sącz (małopolskie)