SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lubin oferta pracy AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o.
repetytorium maturalne angielski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PDOF, GUS;
Data publikacji: 2016-09-14
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Władysława Sikorskiego 20, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PDOF, GUS;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na samodzielnym stanowisku ds. kadr i płac, znajomość systemu do obsługi kadrowo-płacowej RZ Płatnik oraz programu Płatnik
Nazwa pracodawcy: AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Generała Władysława Sikorskiego 20, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Generała Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2016
Data dodania oferty pracy: 14.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zadania z zakresu funkcjonowania dozoru elektronicznego
Zakład Karny w Wojkowicach - 2018-05-10 - Wojkowice (śląskie)
Przechowywanie towaru; sortowanie, paczkowanie, etykietowanie towaru; utrzymywanie w czystości magazynu i porządkowanie składowanych przedmiotów.Praca min 100 godz/mies. Praca w systemie (od 6:00 do 18:00 godz., od 18:00 do 6:00 godz.).Przewidywana praca w soboty.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-04-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka Spółka Jawna - 2016-01-20 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór nad pracą serwisów naprawczych, kontrola i identyfikowanie defektów
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, realizacje zamówień na materiały bezpośrednie (strategiczne), aktualizowanie baz dostawców i produktów, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
przygotowywanie wycen inwestycji skierowanych do ofertowania;dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży instalacyjnej w zakresie rurociągów technologicznych, montaży konstrukcji stalowych;montaży urządzeń technologicznych oraz branży mechanicznej;pozyskiwanie ofert podwykonawców na zakresy składowe inwestycji;współpraca z pozostałymi działami wsparcia firmy celem efektywnego przygotowania wycen;przygotowanie i przekazanie do Działu Realizacji wszystkich danych startowych pod realizację pozyskanych inwestycji;weryfikacja realizowanych projektów w fazie wykonawczej, celem jak największej optymalizacji kosztów
ALSTAL SERWIS Spólka Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-11-28 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo i sprzedaż części do samochodów ciężarowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2018-03-15 - Żary (lubuskie)
Praca biurowa przed monitorem ekranowym, praca w dziale HR.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie księgi podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rudnik Szlachecki (lubelskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu m.in:- zapoznanie się ze strukturą biura turystycznego- opracowanie oferty własnej, tworzenie, sprzedaż produktów klientom, obsługa systemów rezerwacyjnych- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej- rozliczenia imprez turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żywiec (śląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych w zakresie przetargów publicznych i niepublicznych, kosztorysy budowlane, planowanie i prowadzenie dokumentacji budowy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZOJAX" s.c. Jan i Zofia Wildman - 2018-06-29 - Zblewo (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
• Realizacja procesów rekrutacyjnych• Aktywne pozyskiwanie Kandydatów• Prowadzenie dokumentacji• Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami• Inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Analityk zawartości serwisów internetowych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace magazynowe i lub przy taśmie produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Rybnik (śląskie)
Detekcja kabli telekomunikacyjnych oraz ich oznaczenie wg. dokumentacji oraz współpraca z innymi działami firmy
APROJEKT Jacek Szymczak - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zielona Góra (lubuskie)
sprzedaż mieszkań, przedstawianie klientom oferty sprzedaży mieszkaniastaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Płock (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw logistyki w firmie zajmujacej się produkcją palet.Jedna zmiana: od 7-15.
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-09-12 - Mielec (podkarpackie)