SPECJALISTA DS. KADROWYCH Jawor oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 1 w Jaworze
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: 5.Sporządzanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia,6.Kompletowanie wniosków dla pracowników szkoły przechodzących na emeryturę lub rentę.7.Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań profilaktycznych,8.Nadzór nad dopuszczeniem pracownika do pracy,9.Prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracyjno – obsługowych,10.Rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych,11.Sporządzanie sprawozdań do GUS,12.Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej,13.Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,14.Rzetelne, prawidłowe i terminowe przygotowanie, sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,15.Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,16.Archiwizowanie dokumentó
Data publikacji: 2019-12-23
Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 1 w Jaworze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 5, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
5.Sporządzanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia,6.Kompletowanie wniosków dla pracowników szkoły przechodzących na emeryturę lub rentę.7.Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań profilaktycznych,8.Nadzór nad dopuszczeniem pracownika do pracy,9.Prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracyjno – obsługowych,10.Rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych,11.Sporządzanie sprawozdań do GUS,12.Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej,13.Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,14.Rzetelne, prawidłowe i terminowe przygotowanie, sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,15.Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,16.Archiwizowanie dokumentó
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bezpieczeństwo i higiena pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: szkolenie-nowelizacja kodeksu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputerowych programów użytkowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Czynności:1.Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników szkoły,2.Umowy o pracę, sporządzanie i wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.3.Sporządzanie umów cywilno – prawnych,4.Ustalanie prawa do urlopu wypocz.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 1 w Jaworze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Adres pracodawcy:
Moniuszki 5, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jaworski
Gmina pracodawcy: Jawor
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawor
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.12.2019
Oferta pracy ważna do: 23.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4db9a31ce335f0bf27653403ea9630db
Podobne oferty pracy
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, selekcja napływających aplikacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie pieczy nad uchodźcami, nawiązywanie kontaktów z uchodźcami z Ukrainy, pomoc w adaptacji i integracji uchodźców na terenie RP
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bezwola (lubelskie)
- praca administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Skąpe (lubuskie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2017-10-13 - Linowiec (pomorskie)
Rehabilitacja uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w zakresie kinezyterapii, terapii manualnej i masażu leczniczego. Opracowywanie programów rehabilitacji w w/w zakresie.
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej - 2019-05-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw zakupów
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Żabno (małopolskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie całokształtu zadań, w oparciu o obowiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-08-04 - Lubań (dolnośląskie)
opieka dzienna nad dzieckiem do lat 3pomoc w karmieniu dzieciplanowanie, organizowanie i prowadzenie różnorodnych zabawwykonywanie zbiegów higienicznych, pielęgnacyjnych i opiekuńczychwspółpraca z rodzicami lub prawnymi opiekunami dziecka
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Tuliszków (wielkopolskie)
bieżąca obsługa określonej grupy klientów oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert handlowych, analiz i raportów, przygotowywanie dokumentacji eksportowej i organizacja dostaw towaru, współpraca z magazynem i nadzór na prawidłową realizacją zamówień / wydań towaru, realizowanie planów sprzedaży, udział w targach
CDRL S.A. - 2018-01-11 - Pianowo (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: - kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;- sporządzanie planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;- opracowanie dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;- przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);- współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również zczłonkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;- uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;- udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej iewentualne reprezentowanie Zamawiającego;- wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;- przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;- szkolenie pracowników iinnych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;- monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian naobowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;- opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 18.07.2019r. do godziny 16:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-14.00 lub mail ewa.zmuda (at) wci.wroclaw.pl Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny w godzinach 9:00 - 14:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-06-25 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa. Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,sporządzenie deklaracji do ZUS,PFRON,GUS,US. Monitorowanie ważności szkoleń BHP, współpraca z PUP.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Białogard (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie jakości produkcji, prowadzenie badań laboratoryjnych
TABEX-OZMO SP. Z O.O. - 2019-10-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych z klientami z Europy Wschodniej (Rosja, Białoruś, Kazachstan). Przygotowanie ofert w języku rosyjskim, białoruskim. Organizacja spotkań biznesowych. Praca w delegacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Białystok (podlaskie)
Praca na samodzielnym stanowisku: dodawanie ogłoszeń, wstępna selekcja kandydatów do pracy, umawianie rozmów rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentów pracownicznych, ewidencji czasu pracy.
S.M.Europe Ltd sp. z o.o. - 2018-01-03 - Gdańsk (pomorskie)
układanie czasu pracy, układanie profilu pracy, układanie i kontrolowanie tras, raportowanie w SAP, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klienta, ekspozycja towarów, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia. Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy.
FHU Tomasz Decyk " Delikatesy Centrum" - 2019-11-13 - Zwierzyniec (lubelskie)
wspieranie pracowników Philip Morris w kwestiach związanych zzasobami ludzkimi proaktywne działania następcze w odniesieniu do rozwiązywaniawszystkich spraw od początku do końca przetrzymywanie zapytań i danych osobowych pracowników w baziedanych SAP przygotowywanie dokumentacji związanej z zasobami ludzkimi wykonywanie codziennych audytów danych wejściowych generowanie standardowych i złożonych raportów SAP przyczynianie się do usprawniania procesów HR dodatkowo uczestniczenie w tłumaczeniu i recenzowaniu dokumentów związanych z procesami personalnymi firmy
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PEŁNA OFERTA, OGŁOSZENIE NR 43089 - (informacja na temat wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz wymagań niezbędnych i dodatkowych) znajduje się na stronie internetowej: bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl w zakładce: WOLNE STANOWISKA PRACY/WOLNE STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Częstochowa (śląskie)
nadzór nad hodowlą bydła mlecznego
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ LUBIANA SP. Z O.O. - 2019-02-19 - Lubiana (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
praca w zespole opiniodawczym
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)