SPECJALISTA DS. KADR Rybnik oferta pracy KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 800 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
Data publikacji: 2021-04-26
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kardynała Bolesława Kominka 44, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2473
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6423221065
danePracodawcy_regon: 38511914500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Kardynała Bolesława Kominka 44, 44-217 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
danePracodawcy_kodPowiatu: 2473
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942765
Ulica pracodawcy: Kardynała Bolesława Kominka
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 26.04.2021
Oferta pracy ważna do: 26.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6431772353f9c2894f0b4b843c5ac6a
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Świerzawa (dolnośląskie)
prowadzenie odpowiedniej dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do programów kadrowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Łubie (śląskie)
Tworzenie opisów w j. angielskim i wystawianie ofert na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówień klientów anglojęzycznychObsługa klientów klientów anglojęzycznychPomoc w przygotowaniu katalogów
Pyc-Sport - 2018-12-24 - Łódź (łódzkie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
kontakt z kontrahentami firmy
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
Nadzorowanie i organizowanie sprzedaży, kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing,praca na terenie Polski, system czasu pracy wg. potrzeb pracodawcy
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
Naliczenie obciążeń i wystawianie faktur na podstawie zawartych umów w Dziale Administracji, w tym obsługa kasy fiskalnej. Opisywanie i rozliczanie rachunków w Dziale. Prowadzenie ewidencji kart drogowych, wynajmu samochodów, rozliczanie zużycia paliwa. Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją wytworzonych w komórce organizacyjnej dokumentów. Prowadzenie pojazdu służbowego. Pomoc w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Teatr. Wysyłkę korespondencji.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-08-29 - Września (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa płacowa jednostki budżetowej (oświata)
WIELKOPOLSKIE SAMORZĄDOWE CENTRUM KASZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 W POZNANIU - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
pełna obsługa kadr i płac
HOŁUB SPÓŁKA Z O. O. - 2020-03-11 - Police (zachodniopomorskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Kluczbork (opolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Magne Superat Sp. z o.o., Sp. K. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Koło (wielkopolskie)
prace ślusarskie i spawalnicze, produkcja i remonty maszyn dla przemysłu drzewnego.
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola załadunków i rozładunków, organizacja dostaw, wyszukiwanie przewoźników na terenie kraju, nadzór realizacji zleceń transportowych, obsługa i planowanie floty własnej (5 samochodów ciężarowych)
CORRUGATED BOARD SP. Z O.O. - 2021-04-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie wewnętrznych instalacji przewodowych, praca z dokumentacją projektową
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH I GOSPODARCZYCH "RESTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
redagowanie sprawozdań i raportów, weryfikacja dnych pod względem jakości
Fundacja Aktywizacja - 2020-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Prace wykończeniowe: tynki, gładzie, zabudowy GK, montaż paneli, montaż płytek, skręcanie mebli, malowanie.Miejsce pracy: Zabrze, Katowice.Godziny pracy: 8.00 - 16.00, 22.00 - 6.00.
ADRIAN POLTIER Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego POL-BUD - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
- przygotowywyanie półproduktów do produkcji posiłków, - mycie naczyń, - sprzątanie stanowiska pracy. Praca w godz.: od 11:00 do 21:00-22:00 wg grafiku. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 501 713 439.
WOO TO GO Bartosz Jędrasiak - 2016-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Promowanie usług i towaru oferowanych przez Firmę, obsługa firmowych stron internetowych, opracowywanie sposobów i kanałów dystrybucji ofert Firmy, planowanie, organizowanie działań marketingowych oraz promocyjnych w zakresie reklamy, przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, szukanie nowych rozwiązań promocyjnych, dbanie o dobry wizerunek Firmy, monitorowanie nowości pojawiających się na rynku.
FIRMA DAMONS Damian Szkolny - 2021-05-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykształcenie min. średnie; min. roczne doświadczenie; zaawansowana znajomość języka angielskiego; doświadczenie w sprzedaży, praca pod presją czasu; zakres obowiązków: kontrola i analiza ogłoszeń o zamówieniach publicznych realizowanych w oparciu o UZP dostępnych na platformach BiP, przygotowywanie ofert na potrzeby inwestycji publicznych, realizowanych bezpośrednio dla Inwestorów Publicznych jak i Generalnych Wykonawców, aktywna współpraca z klientem oraz stronami postępowania od momentu postępowania ofertowego do momentu podpisania umowy i przekazania projektu do działu realizacji, negocjowanie warunków umów z Zamawiającymi, budowanie relacji z architektami i projektantami oraz branżowcami odp. za tworzenie dokumentacji prezentacje oferty firmy w siedzibie klienta lub w biurze firmy, bieżące planowanie swoich zadań w oparciu o strategię Zarządu oraz raportowanie jej efektów, ciągły samorozwój oraz rozwój stanowiska i metodyki pracy, uczestnictwo w modelowaniu wzorów dokumentów ofertowych oraz argumentacji sprzedażowej oferty firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FULCO TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-08-12 - Słupsk (pomorskie)
w/g stanowiska
PACTUM Kancelaria Finansowa R. Tutko, J. Tutko Sp. jawna Kielce - 2019-09-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie i publikowanie multimedialnych prezentacji produktów oferowanych przez firmę, promocja firmy w mediach społecznościowych, obsługa i rozwój sklepu internetowego oraz aukcji internetowych, odpowiadanie na zapytania i przygotowywanie ofert dla klientów, przyjmowanie i obsługa zleceń detalicznych i hurtowych, bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie firmy, koordynacja i analiza działań marketingowych i promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)