SPECJALISTA DS KADR Poznań oferta pracy Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Data publikacji: 2016-09-23
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIEZŁOMNYCH 1, 61-894 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zagadnienia kadrowe - od przyjęcia do zwolnienia pracownika - przy obsłudze programu kadrowego - Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi programów kadrowych, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, dodatkowe oczekiwania: znajomość programów placowych
Nazwa pracodawcy:
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NIEZŁOMNYCH 1, 61-894 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NIEZŁOMNYCH
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.09.2016
Oferta pracy ważna do: 14.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2016-02-26 - Krosno (podkarpackie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa produktów firmy - takaniny, firany.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)
poszukiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert, kontakt telefoniczny, mailowy w jęz. niemieckim, rosyjskim i angielskim, konsultacje z klientem, tłumaczenia otrzymanej korespondemcji, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wasilków (podlaskie)
Obsługa portalu internetowego.
PHU AGROVET ANDRZEJ KONOPKA - 2017-06-05 - Śniadowo (podlaskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT W KAŻDYM Z PRZEDSTAWIONYCH WOJEWÓDZTW: Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. ŚLĄSKIMKATOWICE, BYTOM, CHORZÓW, DĄBROWA GÓRNICZA1. Bytom - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Legionów 10 (1 dzień w tygodniu)2. Katowice - Centrum Psychiatrii, ul. Korczaka 27 (2 dni w tygodniu)3. Chorzów Szpital Specjalistyczny, ul. Zjednoczenia 10 (1 dzień w tygodniu)4. Dąbrowa Górnicza Szpital Specjalistyczny, ul. Krasińskiego 43 (1 dzień w tygodniu).- W WOJ. LUBELSKIMRADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- W WOJ. MAZOWIECKIMWARSZAWA1. Instytut Psychiatrii i Neurologii, ul. Sobieskiego 9, Warszawa- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-15 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
PUPH Gradus Krzysztof Gradowski - 2016-10-03 - Rytel (pomorskie)
Sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa klientów oddziału, budowanie długotrwałych relacji z klientem, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku.
Multi Sfera Sp z o.o. - 2016-07-14 - Łomża (podlaskie)
wsparcie dla działu sprzedaży, rozwoj sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Lębork (pomorskie)
wyksz. wyższe bądź w trakcie studiów,znajomość podstaw e- marketingu i informatyki, nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klienta, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy, biegła obsługa komputera i internetu, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej; opieka nad klientem biznesowym, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa zamówień od kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Radom (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych. Nadzór nad procedurami. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i merytorycznym,- kontrola i nadzór nad wydatkami w projektach,- bieżący kontakt z personelem projektu i koordynatorami w zakresie realizacji budżetów projektów i utrzymania dyscypliny budżetowej,- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,- sporządzanie raportów i zestawień i innych dokumentów niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji,- prowadzenie ewidencji księgowej,- sporządzanie zestawień ZUS,- kontakt z instytucjami nadzorującymi realizację projektówOferujemy:Perspektywy rozwoju zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,pracę w młodym i ambitnym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,atrakcyjne warunki zatrudnienia, pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multi Sport).Kontakt z pracodawcą: m.jagiello (at) biuroewal.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji, zeznań w obszarze kadrowo-płacowym (ZUS, PEFRON, CPK), pomoc w obsłudze kadrowo-płacowej klientów kancelarii
Doradztwo podatkowe Graczyk - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
tworzenie i realizacja zamówień, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakosci, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - weryfikacja kosztowa, poszukliwanie nowych dostawców na rynku, obsługa ploterów drukujacych, kontroloa jakości wytwarzanego wydruku, kompletowanie i składanie dokumentacji, przygotowanie wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Chełm (lubelskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2018-01-12 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
ofertowanie i analiza ofert,praca w systemie Simple ERP i CRM,wystawianie faktur sprzedaży,generowanie zamówień,analiza umów z kontrahentami.
Zarmen Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Chorzów (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych, anonimizacja dokumentów i ich dołączanie do ww. bazy, Praca w Biuletynie Informacji Publicznej i innych serwisach GDOŚ poprzez system Eko CMS, Wsparcie Wydziału i Departamentu w bieżących pracach.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: 1). nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); 2). sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wysokość wynagrodzenia: podstawa (od 3 500 zł brutto do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji) + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń w programie SqolaProwadzenie dokumentacji za pomocą programu PłatnikGUS - sprawozdaniaPfron
Zespół Szkół Mechanicznych w Gorzowie Wlkp. - 2017-06-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2017-12-12 - Skwierzyna (lubuskie)
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami w firmie, zużycie wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2018-04-03 - Augustów (podlaskie)
- obsługa zamówień pozyskanych z systemów aukcyjnych i sklepu internetowego,- obsługa telefoniczna i mailowa,- generowanie listów przewozowych, faktur oraz paragonów.
BioSpace Mariusz Piotrowski - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwijanie współpracyi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie procesów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych, budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-03-07 - Nysa (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Myszyniec (mazowieckie)