SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Iława oferta pracy Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej pracowników, prace pomocnicze w dziale księgowości.
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 10/8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej pracowników, prace pomocnicze w dziale księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 2.600 zł brutto z zależności od kwalifikacji i doświadczenia zaw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC/PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca w godz. 8:00 - 16:00
Nazwa pracodawcy: Fundacja Rozwoju Warmii i Mazur
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Gdańska 10/8, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2020
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58b986b74521fefd2619c33caac666da
Podobne oferty pracy
wdrażanie i opracowanie strategi marketingowych-opracowanie i prowadzenie kampani medialnych (kreowanie wizerunku firmy-ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług-budowanie pozytywnego wizerunku firmy)
Środowisko i Innowacje Sp.zo.o. Dobrów - 2016-05-11 - Dobrów (świętokrzyskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa interesanta, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
obsługa biura i klientów, obsługa terminalu i drukarki do karnetów oraz oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Planowanie strategii marketingowej, prowadzenie marketingu w social mediach ( w tym za granicą) ; bezpośredni, e-mailowy, telefoniczny kontakt z klientami zagranicznymi w różnych językach, organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań z kontrahentami, obsługa spotkań biznesowych, organizacja wyjazdów służbowych, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami , wsparcie w zakresie sprzedaży nieruchomości, nawiązywanie kontaktów i współpraca z pośrednikami branży nieruchomości głównie z rynku wschodniego, ale także zachodniego i skandynawskiego.
INTUO SP. Z O.O. SP. K. - 2019-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
monitorowanie informacji rynkowych z zakresu automotive i maszyn rolniczych, wprowadzanie informacji do baz danych, wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo, praca w siedzibie firmy i poza nią
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Sosnowiec (śląskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodny z programem stazu przedłozonego przez Organizatora tj. Coroplast Harness Technology Sp. zo.o. Sp.k. Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8. Kontakt: 77 54 95 462
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
generowanie i tworzenie dokumentów wewnętrznych, obsługa urzadzeń laboratoryjnych, obsługa związana z reklamacjami, obsługa programu komputerowego, kontrola wyrobów, badanie wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kłobuck (śląskie)
- czas pracy 8h, w godz. 8-16Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWynagrodzenie do uzgodnienia - na okresie próbnym ( 3-miesiące ) 3.000,00 brutto Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres praca (at) aku.plWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Informujemy, że na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy o ochronie danych osobowych, dane osobowe kandydatów do pracy w AKU Spółka z o.o. ul. Gdańska 33 D 83-110 Tczew uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacjiPodanie danych przez kandydatów jest dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich zmiany. Kandydaci do pracy podają dane osobowe dobrowolnie. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane. AKU Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatamiSkrupulatnie analizujemy wszystkie aplikacje i przechowujemy je w bazie rezerw kadrowych, jeśli pojawią się wakaty kontaktujemy się w pierwszej kolejności z kandydatami z naszej bazy.
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2020-02-24 - Tczew (pomorskie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2020-01-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Obsługa sprzedazy internetowej i bezpośredniej, przygotowywanie ofert, analiza rynku, pomoc przy projektach instalacyjnych i oświetlenia busynków, obsługiwanie sieci LAN oraz administrowanie domenami Windows 2008
Magdalena Kudla SATURN Przedsiębiorstwo Handlowe/Ledy Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Obsługa sklepu internetowego oraz platformy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych klientów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2017-04-04 - Koteże (pomorskie)
- sortowanie i kontrol jakości produktów- wprowadzanie towaru na stan magazynowy- redagowanie poczty elektronicznej- procesowanie towarów luksusowych- procesowanie artykułów bez kodu- obsługa programu Return Client i Zalos
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Świebodzin (lubuskie)
Szycie elementów z tkanin tapicerskich. Możliwość przyuczenia.
PPHU "RAVEN" Robert Gandecki - 2018-12-06 - Kępno (wielkopolskie)
Działania marketingowe i nawiązywanie kontaktów w zakresie reklamy prasowej w Tygodniku 7DNI.
F.H.U. MICROPRO - 2017-02-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie opinii i porad prawnych w sprawach stosowania prawa w jednostce, realizacja zadań w celu zapewnienia bezpieczeństwa administrowania danymi osobowymi, analiza pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez dyrektora COBORU, opracowywanie pełnomocnictw, upoważnień i zarządzeń dyrektora COBORU, administrowanie i rejestracja zarządzeń oraz decyzji dyrektora COBORU, prowadzenie niektórych spraw pracowniczych, przygotowywanie sprawozdań i analiz z zakresu spraw osobowych, współredagowanie strony internetowej COBORU i Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) COBORU
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-06-04 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
Obsługa programów: EXCEL, WORD, POWER POINT; Obsługa cudzoziemca; Obsługa maszyny wielofunkcyjnej KONICA MINOLTA; Komunikacja z klientami w języlu rosyjskim i ukraińskim; Praktyczne wykorzystanie prawa pracy; Praktyczne wykorzystanie ustawy o pracownikach tymczasowych; Praktyczne wykorzystanie ustawy o promocji zatrudnienia i ustawy o cudzoziemcach; Weryfikowanie zgodności dokumentacji dla cudzoziemców; Wspólpraca z urzędami (prowadzenie korespondencji, wizyty); Komunikacja pomiędzy obcokrajowcami (kandydatami do pracy) a pracownikami w zakresie zadań związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia w języku rosyjskim i ukraińskim;
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Radomsko (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Myślenice (małopolskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca przy zakupie żywca wieprzowego i wołowego, w siedzibie zakładu i w terenie. Wystawianie faktur.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2015-11-25 - Mościbrody (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-06-14 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego, obsługa telefoniczna, analiza i wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie do systemu, pakowanie, przygotowywanie do wysyłki, prezentacja urządzeń będących przedmiotem sprzedaży firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
Projektowanie odzieży
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Rzgów (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; obsługa sekretariatu Inżyniera Kontraktu przy budowie hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach przy ul.Akademickiej i Kujawskiej; 1/2 etatu
DOM INŻYNIERSKI PROMIS SA - 2017-06-21 - Gliwice (śląskie)
specjalista mechanik
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tarnów (małopolskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
min. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, szczegółowych informacji mozna uzyskać na strinie www.zdw.lodz.pl w zakłdace "Praca"
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi RDW Bełchatów - 2016-09-05 - Bełchatów (łódzkie)