SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Strzelce Opolskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny z programem stazu przedłozonego przez Organizatora tj. Coroplast Harness Technology Sp. zo.o. Sp.k. Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8. Kontakt: 77 54 95 462
Data publikacji: 2019-07-29
Lokalizacja: Strzelce Opolskie (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zgodny z programem stazu przedłozonego przez Organizatora tj. Coroplast Harness Technology Sp. zo.o. Sp.k. Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8. Kontakt: 77 54 95 462
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Opolskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
Gogolińska 2a, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie na staż wydane przez doradcę klienta PUP oraz CV.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Opolskie
Ulica pracodawcy: Gogolińska
Numer budynku pracodawcy: 2a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9d3f95d84f20a08827a2f7c1c578120
Podobne oferty pracy
praca w branży IT, 6 m-ny płatny staż
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kluczbork (opolskie)
administrowanie i nadzór nad systemami, projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w badaniach naukowych prowadzonych przez Pracownię Procesów Biotechnologicznych, w tym w szczególności: prowadzenie prac związanych z prowadzeniem procesów fermentacyjnych, dokonywanie oznaczeń z zakresu analityki mikrobiologicznej do oceny skuteczności przeciwdrobnoustrojowej nowych związków chemicznych.
DOROTA WYSOCKA - 2019-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowywanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkole, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżąćego kontaktu ze słuchaczami i wykładowcami.
WSAiB - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
w/g stanowiska
WORK TEMP SERVICE - 2016-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji jakościowej /pomiarowej i spawalniczej/ oraz ich tworzenie, uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym, obsługa reklamacji, współpraca z działem technicznym i handlowym
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- zapoznanie się z podstawami rachunkowości budżetowej- zapoznanie się z zasadami naliczania wynagrodzeń i należnych składek- zapoznanie się z podstawami tworzenia planu budżetowego jednostki.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; Regularna weryfikacja procedur podatkowych; Implementacja zmian podatkowych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kadrowa pracowników, sekretariat
HOTEL "WODNIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Łeba (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2017-02-01 - Drzecin (lubuskie)
- Prowadzenie i pomoc w realizacji bieżących spraw kadrowych,- Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem nowych pracowników,- Sporządzenie umów o pracę, umów cywilno- prawnych,- Wprowadzenie danych do programu kadrowo- płacowego,- Sporządzanie list płac, rachunków dla pracowników,- Sporządzenie dokumentów do ZUS oraz deklaracji do Urzędu Skarbowego,- Obsługa programu Płatnik,- Dokonywanie stałego przeglądu teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokumentów i wpinania ich na bieżąco do akt osobowych,- Staż w godz.: 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie wezwań, zawiadomień oraz pism procesowychProwadzenie rejestru spraw sądowychArchiwizacja dokumentówSporządzanie dokumentacji stanowiącej podstawę do do zaksięgowania wypłat naleznosci pieniężnych zasądzonych na rzecz stron tytułem zwrotu kosztów sądowych w wyniku postępowań przed sądami
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w salonie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Legionowo (mazowieckie)
Zapewnienie realizacji zadań z zakresu łączności i informatyki.CV+ list motywacyjne należy przesłać na adres e-mail: katarzyna.fiolek (at) sc.policja.gov.pl, lub pocztą lub złożyć osobiście.
Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie - 2016-03-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Sprzedaz telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-08-18 - Gdynia (pomorskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
comiesięczne przygotowanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, rozliczanie kosztów produkcji, księgowanie faktur kosztowych, tworzenie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, uzgadnianie sald na kontach wynikowych i rozrachunkowych, współpraca z innymi działami spółki
FIFOR POLSKA Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Radom (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Żory (śląskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
sprzedaż
Przedsiębiorstwo- Handlowo-Usługowe "PERKOZ" Spółka z Ograniczoną Oodpowiedzialnością - 2018-02-20 - Lichtajny (warmińsko-mazurskie)
zamawianie materiałów do produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Łuków (lubelskie)
nauka ewidencjonowania dokumentów z zakresu rejestracji pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kwidzyn (pomorskie)
1.Przygotowywanie zamówień w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim,2.Weryfikacja, potwierdzanie i składanie zamówień, 3.Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej, 4.Przygotowywanie logistyki reklamacyjnej, 5.Kontakt z klientami/kontrahentami polskimi oraz zagranicznymi, 6.Kontakt z producentem / fabryką na Ukrainie – składanie zamówień, kontakt z działem serwisu, 7.Kontrolowanie procesu zamówień oraz reklamacji, 8.Przygotowywanie raportów związanych zamówieniami oraz reklamacjami.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Chorzów (śląskie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców w sposóbzapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa. 2.Przygotowywanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac. 3.Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. 4. Prowadzenie sprawzwiązanych z ZUS, dokonywanie rozliczeń, sporządzenie deklaracji dlapracowników. 5. Znajomość programu PŁATNIK i jego obsługa. 6. Pomoc wprowadzeniu księgowości w zakresie podatkowej księgi przychodów irozchodów, w perspektywie także pomoc przy prowadzeniu pełnejksięgowości. 7. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy, urlopów, zwolnień itp. 8.Przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. 9. Dokonywanierozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS. 10. Wystawianiefaktur VAT i nadzór nad ich terminową płatnością, praca od godz.7-15
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-12-29 - Opole (opolskie)