SPECJALISTA SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH Lichtajny oferta pracy Przedsiębiorstwo- Handlowo-Usługowe "PERKOZ" Spółka z Ograniczoną Oodpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż
Data publikacji: 2018-02-20
Lokalizacja: Lichtajny (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo- Handlowo-Usługowe "PERKOZ" Spółka z Ograniczoną Oodpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Lichtajny 1, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lichtajny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo- Handlowo-Usługowe "PERKOZ" Spółka z Ograniczoną Oodpowiedzialnością
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
siedziba firmy 87-300 Brodnica ul. Sikorskiego 19 a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Krzysztof Obrębski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 21.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
MOS-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
obsługa klientów w punkcie Plusa
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizacja miejsca pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Parznice (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta w serwisie samochodowym, przyjęcie samochodu do naprawy, rejestr wykonywanych czynności doradctwo techniczne
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
WWW.RZESZOW.SO.GOV.PL.Miejsce pracy : OPINIODAWCZY ZESPÓŁ SĄDOWYCH SPECJALISTÓW W RZESZOWIE
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Gręboszów (małopolskie)
- rejestracja ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji handlowej i magazynowej , - realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia) zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, - reprezentacja firmy wobec konkretnego, indywidualnego klienta, - utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami - nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów); praca w godz. 7.30-15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2016-11-22 - Słupsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników do realizowanych projektów
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, mycie podłóg, opróżnianie koszy, sprzątanie łazienek.
A&C Chrzanowski Arkadiusz - 2017-11-09 - Płock (mazowieckie)
Realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymanie kontaktów ze stałymi klientami i pozyskiwaniu nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, rozmowy z przedstawicielami innych firm.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Iwkowa (małopolskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
Aktywne poszukiwanie nowych kontrahentów, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, wsparcie dla działów operacyjnych, przygotowanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, praca zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie.Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 8-16.00 od poniedziałku do piątku.
3CARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanienowych klientów. zaangażowanie i samodzielność kreatywność zdolnośćszybkiego uczenia się i podejmowania decyzji
LOTKO DUO Sp..z o.o - 2017-03-28 - Kotórz Mały (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy tworzeniu i utrzymaniu internetowych kanałów sprzedaży
Firma Handlowa "DAWIKA" Dariusz Suwalski - 2016-03-25 - Koteże (pomorskie)
Praca w salonie kosmetycznym, promowanie kosmetyków
Elit Service sp. z o. spółka komandytowa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA I OPTYMALIZACJA KAMPANII ADWORS PLA, GSP, GDN, TAGOWANIE KAMPANII,PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ GA
WEB DEVELOPMENT SŁAWOMIR KARKUCIŃSKI - 2016-10-26 - Skierniewice (łódzkie)
wykonywanie czynności w zakresie taboru kolejowego zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2017-02-23 - Zduńska Wola (łódzkie)
Organizowanie sposobów transportu, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi, w ramach tychże z kierownikami i magazynierami, negocjowanie cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
składanie zamówień, koordynacja ich realizacji, analiza rynku, ocena kontrahentów, negocjowanie i regocjonowanie z dostawcami, prowadzenie reklamacji
"BADURA" spółka akcyjna - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
-
USŁUGI ROLNICZE Michał Czerniecki - 2018-03-07 - Brodniki (zachodniopomorskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-06-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie mapy dyżurnej, sporzadzanie dokumentacji sprzedazowej oraz powykonawczej, komunikacja z PODGiK. Kontakt z pracodawcą: 880332354
GEOJARD SP. Z O.O. - 2016-03-08 - Żmigród (dolnośląskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. rumuńskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)