SPECJALISTA DS MARKETINGU I PROMOCJI- PŁATNY STAŻ 6 M-NY Kluczbork oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS MARKETINGU I PROMOCJI- PŁATNY STAŻ 6 M-NY
Wynagrodzenie: 1 245 - 1 525 PLN
Zakres obowiązków: praca w branży IT, 6 m-ny płatny staż
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w branży IT, 6 m-ny płatny staż
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 245 - 1 525 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1525 w przypadku osób dojeżdzających
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS MARKETINGU I PROMOCJI- PŁATNY STAŻ 6 M-NY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 245 - 1 525 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż skierowany d studentów studiów zaocznych lub absolwentów szkół średnich
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Kluczbork
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 46-100 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Kluczbork
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH I POZABUDŻETOWYCH-POZYSKIWANIE GRANTÓW ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH ORAZ INSTYTUCJI I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów klientom wietnamskim, dbanie o wizerunek firmy, wykonywanie zleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2017-01-27 - Mława (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsluga restauracji oraz baru, praca w godz.18-22
"IMPRESJA" Grzegorz Kulig - 2016-09-30 - Dylaki (opolskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnch, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązujących badań lekarskich, sporządzanie raporów i sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek, sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułu ubezpoieczeń społecznych, sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych, gromadzenie , segregowanie i przechowywanie dokumentów płacowych.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)
Komunikatywność, zaangażowanie, dobra obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Racibórz (śląskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Sygneczów (małopolskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej materiałów reklamowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, prowadzenie portali społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
-Utrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, wyszukiwanie nowych potencjalnych dostawców-Opracowywanie planu zakupów-Negocjowanie warunków z kontrahentami-Analiza cen, warunków dostaw-Określanie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów-Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów-Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymi kontrahentami, instytucjami-Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów-Wybór kontrahentów-Reprezentowanie firmy
FATPOL TOOLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w sklepie spożywczym z przewagą pieczywa.
"RECEPTURY CYPRYS" PAL-GORCZYCA MAŁGORZATA - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie ofert dla klientów. Wysyłanie ofert do klientów. Podtrzymywanie kontaktów zklientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
prowadzenie ksiąg handlowych spółki sporządzanie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu nadzór i weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym, zatwierdzanie poprawności rozliczeń kosztowych spółki przygotowywanie budżetu i kontrola ich realizacji
Powiatowe Centrum Medyczne Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
wyksz. zawodowe- mechanik1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2100 zł brutto
AUTO SERWIS Radosław Bednarek - 2018-06-13 - Gorzyce Wielkie (wielkopolskie)
Pracownik prac wykopowych pod przyłącza oraz przyłącza wod - kan
P.H.U MARCINVEST Marcin Baranowicz - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)
zamawianie towaru, kontrola terminowości dostaw, weryfikacja i akceptacja faktur zakupowych wprowadzanie danych do systemu, nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, utrzymywanie kontaktów handlowych
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Świdnica (dolnośląskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
dozór i ochrona obiektu
kontakt przez OHP - 2018-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad procesem produkcji.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-15 - Krążkowy (wielkopolskie)