SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC D臋bica oferta pracy IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC
Wynagrodzenie: od 3聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Opis stanowiska:- Bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w- Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- Przygotowywanie um贸w, aneks贸w oraz za艣wiadcze艅- Naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie listy p艂ac- Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie urlop贸w, wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych- Sporz膮dzanie rozlicze艅 podatkowych- Sporz膮dzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-p艂acowym- A - 1
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: D臋bica (podkarpackie)
Pracodawca: IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:WIELOPOLSKA 23, 39-200 D臋bica, powiat: d臋bicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Opis stanowiska:- Bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w- Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w- Przygotowywanie um贸w, aneks贸w oraz za艣wiadcze艅- Naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie listy p艂ac- Prowadzenie rozlicze艅 w zakresie urlop贸w, wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych- Sporz膮dzanie rozlicze艅 podatkowych- Sporz膮dzanie deklaracji na potrzeby GUS, ZUS- Aktualizacja danych w systemie kadrowo-p艂acowym- A - 1
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: +PREMIA
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I P艁AC
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: D臋bica
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podkarpackie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: d臋bicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: D臋bica
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania:- Wykszta艂cenie min. 艣rednie (mile widziane kierunkowe z zakresu kadr i p艂ac)- Do艣wiadczenia w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata- Dobra znajomo艣膰 zagadnie艅 z zakresu prawa pracy, ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych, PDOF oraz przepis贸w wykonawczych Kodeksu Pracy- Wymagana znajomo艣膰 programu kadrowo-p艂acowego OPTIMA- Praktyczna znajomo艣膰 programu P艂atnik- Dobra organizacja pracy w艂asnej- Bardzo dobra znajomo艣膰 pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: IWONA MAZUR BIURO RACHUNKOWE
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w D臋bicy
Adres pracodawcy:
WIELOPOLSKA 23, 39-200 D臋bica, powiat: d臋bicki, woj: podkarpackie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV NA EMAIL: biuro (at) biuro-mazur.pl prosimy wpisa膰 klauzul臋: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego .
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: d臋bicki
Gmina pracodawcy: D臋bica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: D臋bica
Ulica pracodawcy: WIELOPOLSKA
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Dzia艂alno艣膰 rachunkowo-ksi臋gowa
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w D臋bicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy dzia艂贸w kadr
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 04.02.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 21.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 21.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawi膮zywanie i utrzymywanie wsp贸艂pracy z dostawcami polskimi i zagranicznymi, Realizacja post臋powa艅 zakupowych, Monitorowanie stanu realizacji zam贸wie艅 i dostaw, Obs艂uga reklamacji, Sporz膮dzanie i zatwierdzanie faktur, Wspieranie zespo艂u zakupowego w efektywnej pracy, 艢cis艂a wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami Sp贸艂ki w ramach realizacji bie偶膮cych zada艅
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-12-19 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zam贸wie艅, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y, kontrola stan贸w magazynowych, koordynacja proces贸w logistycznych, uzupe艂nianie i dbanie o pe艂n膮 dokumentacj膮
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykszta艂cenie minimum 艣rednie, mile widziana znajomo艣膰 dokumentacji po偶yczkowej i produkt贸w finansowych, znajomo艣膰 Pakietu Microsoft Office, umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dok艂adno艣膰 i sumienno艣膰, odporno艣膰 na stres i umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu, umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji, dyspozycyjno艣膰, samodzielno艣膰 i wysoka motywacja do pracy; zakres obowi膮zk贸w: weryfikacja wniosk贸w po偶yczkowych, weryfikacja otrzymanej dokumentacji po偶yczkowej pod k膮tem kompletno艣ci i zgodno艣ci z wewn臋trznymi procedurami, weryfikacja poprawno艣ci wprowadzenia danych systemowych w zakresie danych personalnych, adresowych i rejestrowych Klient贸w, podejmowanie decyzji po偶yczkowych, wsp贸艂praca z Partnerami w zakresie umo偶liwiaj膮cym prawid艂owe procesowanie wniosk贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice,
PLUS GOT脫WKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gliwice (艣l膮skie)
Specjalista ds. zakup贸w i marketingu, praca w godz.8-16
Henryka Romualda W臋grzynowska Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2017-10-20 - Opole (opolskie)
prowadzenie zaj臋膰 z m艂odzie偶膮. Organizacja i prowadzenie szkole艅 z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Dolno艣l膮ska Wojew贸dzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFC脫W PRACY - 2016-02-10 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
- aktywna telefoniczna sprzeda偶 i doradztwo w zakresie oferty produktowej Kaczmarski Grup- rozpoznawanie bie偶膮cych i przysz艂ych potrzeb klienta biznesowego- realizacja indywidualnych plan贸w sprzeda偶owych- prowadzenie akcji promocyjnych i budowanie pozycji rynkowej firmyPraca na okres pr贸bny: 3 miesi膮ce + minimum 3 lataGodzina zako艅czenia pracy: 18:00System wynagrodzenia: podstawowa + prowizjaSystem czasu pracy: zmiany:7:30-15:30,10:00-18:00 (tydzie艅 na tydzie艅)Kontakt z pracodawc膮: e.zulewska (at) krd.pl
KRAJOWY REJESTR D艁UG脫W BIURO INFORMACJI GOSPODARCZEJ S.A. - 2017-02-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: planowanie i organizacja zakup贸w surowc贸w do produkcji, wyb贸r najbardziej optymalnych dostawc贸w krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, sk艂adanie zam贸wie艅, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykszta艂cenie wy偶sze, min. 2-letnie do艣wiadczenie w dziale zakup贸w najlepiej w firmie produkcyjnej, do艣wiadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obs艂uga komputera w zakresie Ms Office (szczeg贸lnie Excel), wysoka orientacja na osi膮ganie wynik贸w, zdolno艣ci negocjacyjne i analityczne, umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w, dynamizm, inicjatywa w dzia艂aniu, bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie (niezb臋dna do realizacji zada艅 zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (艣l膮skie)
- Realizacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z przygotowaniem i prowadzeniem projekt贸w badawczych. Wykonywanie bada艅 marketingowych. Gromadzenie danych. Analiza i prezentowanie wynik贸w bada艅. Pozyskiwanie informacji.- Firma oferuje: Sta艂e zatrudnienie. Wsparcie merytoryczne. Baz臋 danych. Prac臋 w m艂odym zespole. Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiej臋tno艣膰 poszukiwania i pozyskiwania informacji. Wymagana znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i pakietu MS Office. Wysoka kultura osobista. Znajomo艣膰 rynku IT. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: marta.tkacz (at) it-penetration.pl
BUSINESS PENETRATION & CONSULTING SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2015-12-08 - Katowice (艣l膮skie)
Wprowadzanie zam贸wie艅, fakturowanie, kontakt z handlowcami
ZOLUX Sp. z o.o - 2016-04-12 - 艁臋偶ki (艂贸dzkie)
Odpowiedzialno艣膰 za planowanie i realizacj臋 proces贸w rekrutacji, samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydat贸w na ro偶ne stanowiska. Koordynacja i zarz膮dzanie prac膮 ludzi.
TAP Uliana Szczetenko - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zlece艅 produkcyjnych w zgodzie z harmonogramem,optymalizacja plan贸w produkcji,monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego; praca w godz. 7-15, 8-16; wynagrodzenie 2500 z艂 brutto, premia;
Przetw贸rstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-02-26 - S艂upsk (pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozm贸w z klientami firmy, analiza obrot贸w w sieciach, przygotowanie zam贸wie艅 do realizacji, przygotowanie wzor贸w i artyku艂贸w na kolekcj臋 sezonowe, przygotowanie wzor贸w do gazetek, sprawdzanie faktur pod k膮tem zgodno艣ci z umow膮. Umowa na okres pr贸bny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pi艂a (wielkopolskie)
Popularyzacja wiedzy o materia艂ach archiwalnych oraz prowadzenie dzia艂alno艣ci informacyjnej o zasobie Archiwum. Realizacja spraw po艣wiadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym przygotowywanie za艣wiadcze艅, odpis贸w, wyci膮g贸w, reprodukcji z przechowywanych materia艂贸w archiwalnych. Wydawanie materia艂贸w archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesant贸w w celu ich s艂u偶bowego i naukowego wykorzystania. Ewidencjonowanie os贸b korzystaj膮cych z materia艂贸w archiwalnych w Pracowni Udost臋pniania Akt oraz prowadzenie ewidencji akt udost臋pnionych. Aktualizowanie komputerowych baz danych i tworzenie pomocy archiwalnych.
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 produkt贸w, przyjmowanie zam贸wie艅
FORSELL Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwi膮zaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybut贸w poszczeg贸lnych obiekt贸w na podstawie dokumentacji technicznej udost臋pnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomo艣ci infrastruktury sieciowej - wiedza dotycz膮ca sieci energetycznej oraz umiej臋tno艣膰 czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) b臋dzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- prac臋 w m艂odym dynamicznie rozwijaj膮cym si臋 zespole- mo偶liwo艣膰 zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu system贸w elektroenergetycznych- bezp艂atne szkolenia- wynagrodzenie uzale偶nione od wynik贸w
CADEXPERT Sp z o.o. - 2017-02-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obs艂uga maszyn budowlanych i prowadzenie pojazd贸w w ramach posiadanych uprawnie艅, przyjmowanie materia艂贸w, sprawdzanie zgodno艣ci dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
udzielanie pozyczek, kredyt贸w, analizy finansowe
Fundacja Polski Fundusz Inwestycji - 2017-01-20 - Bia艂ystok (podlaskie)
wystawianie i redagowanie na portalach spo艂eczno艣ciowych og艂osze艅 dotycz膮cych poszukiwania pracownik贸w, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lubin (dolno艣l膮skie)
proste prace w biurze, obs艂uga sekretariatu, uk艂adanie dokument贸w, rozpisywanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Radzan贸w (mazowieckie)
Obs艂uga sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga sekretariatu, pomoc w przyjmowaniu faktur zakupowych, pomoc w dziale kadr i p艂ac. Praca w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00.
PROTECH Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-11-29 - Zator (ma艂opolskie)
Planowanie i nadz贸r nad realizacj膮 remont贸w, prac konserwacyjnych, porz膮dkowych, realizacja zakup贸w, prowadenie gospodarki materia艂owej w zakresie 艣rodk贸w trwa艂ych i wyposa偶enia (sporz膮dzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we ws艂a艣ciwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporz膮dzanie um贸w, zlece艅. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze o specjalno艣ci admiistracyjnej, wymagane 2 lata do艣wiadczenia na podobnym stanowisku, do艣wiadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Og贸lna znajomo艣膰 przepis贸w o dzia艂alno艣ci kulturalnej, zam贸wie艅 publicznych, przepis贸w obejmuj膮cych gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomo艣ciami, obs艂uga komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mys艂owicki O艣rodek Kultury - 2016-03-23 - Mys艂owice (艣l膮skie)
naliczanie wynagrodze艅, 艣wiadcze艅 pracowniczych, sk艂adek ZUS, zaliczek podatkowych, obs艂uga programu p艂atnik oraz programu kadrowo p艂acowego
"POMAK" Sp贸艂ka z o.o. Czerwie艅sk - 2016-09-19 - Czerwie艅sk (lubuskie)
dostarczanie towaru obs艂uga klienta sprawdzanie stanu technicznego pojazdu wystawianie dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Wtelno (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie i koordynowanie rob贸t budowlanych
Przedsi臋biorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Pu艂awy (lubelskie)
Nadz贸r techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydzia艂ach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddzia艂ach, mi臋dzy innymi finansowo-ksi臋gowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad prac膮 system贸w serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowo艣ci oraz warunk贸w licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpiecze艅stwem i prawid艂owosci膮 przesy艂ania informacji za po艣rednictwem Internetu oraz sieci resortowej, okre艣lanie podstawowych warunk贸w technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiada膰 urz膮dzenia i systemy informatyczne s艂u偶膮ce do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia os贸b nieb臋d膮cych pracownikami s膮du, przygotowywanie do przetarg贸w pod wzgl臋dem merytorycznym specyfikacji technicznych dotycz膮cych sprz臋tu komputerowego, nadz贸r nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracownik贸w obs艂uguj膮cych sprz臋t komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwo艣ci. Szczeg贸艂owe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
S膮d Okr臋gowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych zlece艅 oraz Klient贸w na terenie ca艂ego kraju oraz UE; odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sprzeda偶y u obecnych Klient贸w firmy; prowadzenie rozm贸w i negocjacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji kosztowych; analiza potrzeb Klient贸w i monitoring rynku; dbanie o wysok膮 jako艣膰 obs艂ugi oraz dobry wizerunek firmy; umowa na 3 miesi膮ce; godziny pracy: 9.00- 17.00
DOMINIK 艢CIEPKO: ECO LIGHT LED - 2018-12-03 - S艂upsk (pomorskie)
Utrzymanie sygnalizacji 艣wietlnych i znak贸w aktywnych
BROSS Kusek i Sobecki sp贸艂ka jawna - 2018-08-06 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wasilk贸w (podlaskie)