SPECJALISTA DS. INSTALACJI SANITARNYCH Gryfice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INSTALACJI SANITARNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: • Prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji w obszarze branży sanitarnej w obiektach SPZZOZ w Gryficach obejmującej między innymi infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, ciepłowniczą w zakresie instalacji c.o. wewnętrznych , wentylacyjną i klimatyzacyjną, wody lodowej, chłodniczą, gazów medycznych, stację uzdatniania wody,• Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem remontów w.w. instalacji.• Przyjmowanie zgłoszeń o awarii urządzeń oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, • Przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz umów w zakresie kompetencji • Sporządzanie obmiarów i przedmiarów, kosztorysów inwestorskich robót sanitarnych oraz weryfikacja dokumentacji technicznej,
Data publikacji: 2020-09-25
Lokalizacja: Gryfice (zachodniopomorskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIECHORSKA 27, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie eksploatacji urządzeń i instalacji w obszarze branży sanitarnej w obiektach SPZZOZ w Gryficach obejmującej między innymi infrastrukturę wodno-kanalizacyjną, ciepłowniczą w zakresie instalacji c.o. wewnętrznych , wentylacyjną i klimatyzacyjną, wody lodowej, chłodniczą, gazów medycznych, stację uzdatniania wody,• Prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem remontów w.w. instalacji.• Przyjmowanie zgłoszeń o awarii urządzeń oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, • Przygotowywanie dokumentacji przetargowych oraz umów w zakresie kompetencji • Sporządzanie obmiarów i przedmiarów, kosztorysów inwestorskich robót sanitarnych oraz weryfikacja dokumentacji technicznej,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INSTALACJI SANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gryfice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3205
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gryfice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRYFICACH
danePracodawcy_nip: 8571688560
danePracodawcy_regon: 000310284
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
NIECHORSKA 27, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: gryficki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3205
Gmina pracodawcy: Gryfice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gryfice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979053
Ulica pracodawcy: NIECHORSKA
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|712616
Zawód wykonywany przez pracownika:
monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 25.09.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99be125a6786e81f87178ea0e366d430
Podobne oferty pracy
Kontrola dekretacji oraz księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, wsparcie w procesie zamykania miesiąca oraz przygotowanie wymaganych deklaracji i Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz rapartów i bilansów, kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych, opracowywanie prognoz i ianaliz finansowych , współpraca z innymi działami spółdzielni w zakresie uzgodnień oraz prawidłowej ewidencji zdarzeń, współudział w procesie planowania i budżetowaniaGodziny pracy 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-10-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż artykułów ogrodniczych, materiału szkółkarskiego. Praca sezonowa, około 160 godzin miesięcznie, w godzinach: 10:00-18:00 wg grafiku (pn-pt), sobota: 9:00-14:00.
CENTRUM OGRODNICZE Ryszard Bartak - 2016-03-17 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów oraz parnerów handlowych, utrzymywanie relacji i rozwijanie współpracy z istniejącym klientami, przygotowywanie ofert i umów handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, negocjowanie umów i warunków handlowych, monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji, dbanie o najwyższy standard obsługi klienta oraz pozytywny wizerunek firmy
ELPOL Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-10-17 - Osina Mała (łódzkie)
wydawanie dokumentów po rozładunkach, wystawianie faktur sprzedaży, koordynacja wysyłek, tworzenie dokumentacji do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Utrzymywanie ciągłości pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w szpitalu- Sprawne usuwanie ewentualnych usterek i awarii urządzeń elektroenergetycznych- Wykonywanie drobnych prac montażowych urządzeń elektroenergetycznych
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2020-01-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej, przygotowanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych, odpowiedzialność za przygotowanie formalno-prawnej strony umów budowlanych, sporządzanie zleceń i kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
1. Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie dotyczącym szeroko pojętego sprzętu IT.2. Przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie jak wyżej.3. Nawiązywanie i budowanie relacji z klientami poprzez kontakt bezpośredni i telefoniczny.4. Bieżąca obsługa klientów.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2021-04-06 - Mielec (podkarpackie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy;prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klienta, praca w godz. 7-15
P.P.H.U. Pakcer sp.j - 2017-04-20 - Tułowice (opolskie)
działania produkcyjno - marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Żywiec (śląskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-10-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Radomsko (łódzkie)
raportowanie, analiza wyników finansowych, tworzenie budżetów, prognoz i biznesplanów, wdrażanie narzędzi controllingowych
Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Tuchów (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez internet, wprowadzanie produktów do sprzedaży, opracowywanie opisów, realizacja zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów i sprzedaż papieru, artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
POZNAWANIE OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE TURYSTYCZNYM, PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI, POZNAWANIE PROGRAMÓW ZWIĄZANYCH Z OBSŁUGĄ TURYSTYCZNĄ.DEKLARACJA ZATRUDNIENIA PO STAŻU: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, WYMIAR CZASU PRACY DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
sprawy umów cywilno prawnych, sporządzanie umów, ZUS, Urzędy Skarbowe, ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, lista płac, sporządzanie listy płac dla zleceniobiorców, deklaracje podarkowe,rejestry umów w tym cywilno prawnych z osobami fizycznymi,
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów zakupowych, przygotowywanie ofert, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2019-01-29 - Rusiec (łódzkie)
zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień klientów, analizowanie rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, nadzorowanie sieci handlowej spółki kontakt z zarządem pochodzenia chińskiego, zamawianie towaru w języku chińskim, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
QIAN DUO DUO Sp. z o. o. - 2018-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-05-06 - Głuchowo (wielkopolskie)
Budowanie wizerunku firmy, realizacja działań marketingowych, współpraca z firmami zewnętrznymi.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-10-02 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.: Przygotowywanie ofert, Tworzenie bazy klientów, Realizowanie strategii sprzedaży usług hotelowych, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów grupowych i biznesowych
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż paliw, tankowanie aut
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
NAPRAWA LOKOMOTYW SPALINOWYCH I ELEKTRYCZNYCH.
kontakt przez PUP - 2020-12-01 - Skarbimierz (opolskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
budowanie strategii marketingowej, zarządzanie prodiktem, planowanie i sprzedaż produktu
ERBUD OPERATIONS SP. Z O.O. - 2019-07-31 - Jasionka (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie zakupów narzędzi, projektowanie etykiet, kalkulacja opłacalności produkcji przygotowywanie raportów sprzedażowych, wsparcie handlowców.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Kęty (małopolskie)