SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ EKONOMICZNYCH Olsztyn oferta pracy Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ EKONOMICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola dekretacji oraz księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, wsparcie w procesie zamykania miesiąca oraz przygotowanie wymaganych deklaracji i Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz rapartów i bilansów, kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych, opracowywanie prognoz i ianaliz finansowych , współpraca z innymi działami spółdzielni w zakresie uzgodnień oraz prawidłowej ewidencji zdarzeń, współudział w procesie planowania i budżetowaniaGodziny pracy 7-15
Data publikacji: 2020-10-02
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola dekretacji oraz księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, wsparcie w procesie zamykania miesiąca oraz przygotowanie wymaganych deklaracji i Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz rapartów i bilansów, kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych, opracowywanie prognoz i ianaliz finansowych , współpraca z innymi działami spółdzielni w zakresie uzgodnień oraz prawidłowej ewidencji zdarzeń, współudział w procesie planowania i budżetowaniaGodziny pracy 7-15
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: pierwsza umoa na okres próbny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ EKONOMICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość/finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła znajomość progamu Exel, Znajomość analizy ekonomicznej, prawa spółdzielczego. Doświadczenie w dziale księgowości , branży zarządzania nieruchomościami
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
danePracodawcy_nip: 7390101059
danePracodawcy_regon: 00048780600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Szarych Szeregów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.10.2020
Oferta pracy ważna do: 31.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f761e5ca38821f377b7abd2368373309
Podobne oferty pracy
praca w biurze, realizacja planów sprzedażowych, promowanie produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje i utrzymanie stałych kontaktów z klientami
Firma Handlowo-Usługowa Cezetpol Zbigniew Ciupak - 2016-04-11 - Godziszów Trzeci (lubelskie)
-organizacja i optymalizacja procesu sprzedaży,-praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wieliczka (małopolskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy; kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów; przygotowywanie ofert handlowych w języku rosyjskim i ukraińskim również.[Inne] : Wynagrodzenie ustalone wg stawki 17 zł/1h - 70 h miesięcznie.Praca dla osoby odpowiedzialnej, która ma przynajmniej 2 miesiące doświadczenia na tożsamym stanowisku. Gotowość do pracy w dni wolne. Znajomość języków wynika z dużej ilości rosyjskojęzycznych klientów.
kontakt przez PUP - 2020-11-05 - Kraków (małopolskie)
specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych produktów kuchni,- przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami firmy,- dbanie o czystość stanowiska pracy i używanych narzędzi,- przestrzeganie przepisów BHP.Umowa na czas określony, 3/4 etatu.Ruch ciągły, praca w godzinach 00 - 00 również w dni wolne oraz weekendy.Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław oraz inne lokalizacje wskazane przez AmRest.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracownik ze wschodu; pomoc w zakwaterowniu; rozwiązywanie bieżących problemów; wsparcie logistyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stryków (łódzkie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zagadnień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska produkcyjne i administracyjneWspółpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i Agencjami Pracy Tymczasowej, a także ze szkołami i uczelniamiPoszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz rozwój metod oceny ich przydatności zawodowejWsparcie procesu adaptacji nowych pracownikówDziałania z zakresu kształtowania komunikacji wewnętrznej (intranet, biuletyn pracowniczy) Udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcyUdział w realizacji innych projektów HR (oceny pracownicze, badanie opinii, szkolenia)
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
- przeprowadzanie analiz ryzyk bankowych- sporządzanie sprawozdań obligatoryjnych z zakresu nadzorowanych ryzyk bankowych - sporządzanie raportów zarządczych- weryfikowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych w zakresie analizowanych ryzyk- monitorowanie linitów dotyczących analizowanych ryzyk
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI - 2020-02-27 - Oborniki (wielkopolskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-06-05 - Marki (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Radom (mazowieckie)
x
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE BUDPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Białystok (podlaskie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami,Wstępne negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,Przygotowywanie wezwań do zapłaty,Monitorowanie spłaty należności,Współpraca z kancelarią komornika, Przygotowywanie dokumentacji dla spraw jakie mają trafić na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego,Prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych,Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej,Współpraca z agencjami windykacyjnymi,Realizacja planów zbiórki odzyskanych należności (realizowanie norm w zakresie wartości kwot odzyskanych),Analizowanie i raportowanie przełożonemu osiąganych wyników ,Dbanie o jakość obsługi klienta oraz terminową realizację zadań,Podnoszenie efektywności procesów windykacyjnych.nadzór / wykonywanie zadań windykacyjnych/ w spółce i podmiotach powiązanych.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów firmy.Aktywne poszukiwanie nowych dostawców.Obsługa zapytań ofertowych. Pomoc w pracach administracyjnych i logistycznych (obsługa zamówień, kompletowanie dokumentów, inne).Dbanie o wizerunek firmy w relacjach z odbiorcami.
TRADE INTERNATIONAL GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Karczew (mazowieckie)
rezerwowanie i sprzedaż biletów lotniczych, obsługa dokumentów podróży, kontakt z liniami lotniczymi, koordynacja obsługi systemu GDS
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
archiwizacja, kompletowanie i aktualizacja dokumentacji maszyn, urządzeń,budynków i wyposażenia zakładu. Wyszukiwanie i analiza ofert na zakup maszyn części zamiennych, wyposażenie oraz usług. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji systemów zarządzania ISO, sms ,mms
kontakt przez OHP - 2019-05-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa klienta, inne prace zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Święciechowa (wielkopolskie)
obsługa klienta, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, bieżąca czynność związana z biurem obsługi klienta. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie +premia
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-10-27 - Pruszków (mazowieckie)
naprawa komputerów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Chrzanów (małopolskie)
prezentacja wyrobu u klienta, szkolenie klienta, analiza przetargów dot. wyrobów klinicznych, obsługa postępowań reklamacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Pasieka (łódzkie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
•Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych•Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych •Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej•Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu•Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników•Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-04-03 - Lublin (lubelskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)