SPECJALISTA DS. RELACJI NEPALSKICH Jabłonowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI NEPALSKICH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Jabłonowo (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jabłonowo, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń miesięczny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI NEPALSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jabłonowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
nepalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji osób do szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie dokumentacji szkolonych kursantów, telefoniczna obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, tworzenie harmonogramów na rozpoczętych szkoleniach, prowadzenie dzienników zajęć.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Mysłowice (śląskie)
-kontrola jakości produkcji na bieżąco- dokumentacja systemowa ( instrukcje, procedury)
MAXIPLAST sp. z o.o. Zakład Produkcyjny - 2016-03-14 - Grodków (opolskie)
dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów; bieżące prowadzenie biura; obsługa recepcji i centrali telefonicznej; dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji; aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu; obsługa urządzeń biurowych; współpraca z innymi działami firmy
ALSTAL KONSTRUKCJE Spółka Z O.O. , Spółka Komandytowa - 2017-05-17 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów niemieckojęzycznych, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami i osobami współpracującymi po stronie niemieckiej, aktywne zdobywanie nowych klientów.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Kalisz (wielkopolskie)
REALIZACJA ZLECEŃ SPEDYCYJNYCH, KONTROLA WPŁYWU NALEŻNO0ŚCI, NEGOCJACJE Z KLIENTAMI, BUDOWANE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ORAZ PODWYKONAWCAMI.CV NA ADRES E-MAIL: martyna (at) aboutyou.hr
ABOUT YOU.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-01-02 - Kęty (małopolskie)
jw
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientami, pozyskiwanie klinetów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, komunikacja z uczestnikami.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Sulejówek (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż materiałów budowlanych ,magazynowanie i wydawanie materiałow
Firma Transportowa "KRZYCH" Czesław Słowiak - 2018-08-08 - Myślenice (małopolskie)
administracja danych osobowych pracowników z jezykiem rosyjskim i j. francuskim
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Kraków (małopolskie)
-bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym-informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej -promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank-pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie realizacji z aktualnymi klientami Banku-zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-27 - Chodzież (wielkopolskie)
-Samodzielne kompleksowe prowadzenie obsługi płacowej pracowników,-Naliczanie wynagrodzeń,-Sporządzanie list płac,-Deklaracje do ZUS, US, PIT-Kontakt telefoniczny 58-770-16-19,-Kontakt e-mail unimet (at) tcz.pl-Wysokość wynagrodzenia jest do ustalenia z pracodawcą.
UNIMET SP. Z O.O. - 2018-09-05 - Tczew (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- prowadzenie korespondencji za zgoda=ą i w imieniu Kierownika Produkcji,- przekazywanie informacji związanych z produkcją między brygadami produkcyjnymi i działami,- udział w przygotowaniu zleceń produkcyjnych dla szwaczek,- pakowanie wyrobów gotowych w opakowania zbiorcze.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Głowno (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane,wykonywanie elewacji, prace wykończeniowe w budownictwie, malowanie, docieplenia, tynki zewnętrzne
Usługi Ziemne Koparko-Ładowarką i Ogólnobudowlane, Robert Szczygieł - 2017-07-07 - Paszyn (małopolskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Głuchów (łódzkie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-14 - Kęty (małopolskie)
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Bydgoszczy jako organizator kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych, zwraca się z prośbą o wskazanie osoby bezrobotnej do realizacji zadań związanych z prowadzeniem szkolenia specjalistycznego:- w dziedzinie pielęgniarstwa neonatologicznego dla pielęgniarek i położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia- w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia - w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla położnych dofinansowanego ze środków publicznych Ministerstwa Zdrowia Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- kompleksowa obsługa platformy: System Monitorowania Kształcenia (SMK) - sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań finansowych ze środków publicznych- monitorowanie terminów naboru składania wymaganych dokumentów w systemie SMK- planowanie zajęć teoretycznych i praktycznych- zawieranie umów związanych z realizacją szkolenia- współpraca z członkami zespołu- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zadania- współpraca z podmiotami zewnętrznymi związanymi z realizacją szkoleńPonadto:- ustalanie szczegółowego planu szkoleń i sprawowanie nadzoru nad realizacją tego planu - określenie obowiązków osób prowadzących nauczanie teoretyczne i praktyczne - sprawowanie nadzoru nad planową realizacją zadań teoretycznych- zapewnienie nadzoru nad wykonywaniem świadczeń zdrowotnych przewidzianych w ramach szkolenia praktycznego- organizowanie zaliczeń przewidzianych w programach kształcenia- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem dokumentacji przebiegu kształcenia - opracowanie wykazu aktualnego piśmiennictwa i innych pomocy niezbędnych w procesie samokształcenia- przygotowywanie protokołów z zaliczeń i egzaminów- prowadzenie hospitacji/obserwacji zajęć teoretycznych i praktycznych oraz ich dokumentowanie, udział w komisji ds. jakości kształcenia- dbanie o wysoką jakość kształcenia w ramach szkoleń podyplomowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2018-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, telefonicze rozmowy, spotkania z pracownikami, wyjazdy, media, reklama
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentów sprzedażowych, praca w delegacji, tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Białystok (podlaskie)
jw.
Patron Service Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
-prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Świdnik (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2018-09-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Realizacja strategii sprzedaży w regionie opolskim - aktywne relacje z inwestorami i firmami wykonawczymi z branży budowlanej- Utrzymywanie stałego kontaktu oraz prowadzenie bieżącej obsługi aktualnych klientów- Pozyskiwanie nowych klientów w obszarze inwestycji – branża budowlana- Opracowywanie ofert inwestycyjnych dla klientów- Bieżący monitoring działań inwestycyjnych w regionie- Współpraca z innymi oddziałami firmy
Kosta Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Opole (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kargowa (lubuskie)