SPECJALISTA DS INFORMACJI, MARKIETINGU I HANDLU Piaseczno oferta pracy Good-Personel Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS INFORMACJI, MARKIETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zbieranie informacji o produktach, prognozowanie sprzedaży produktów. Sporządzanie raportów i informacji o produktach. Dbałość o wizerunek firmy. Mile widziana znajomość języków: rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego, tureckiego.
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: Good-Personel Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ENERGETYCZNA 11/134, 00-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zbieranie informacji o produktach, prognozowanie sprzedaży produktów. Sporządzanie raportów i informacji o produktach. Dbałość o wizerunek firmy. Mile widziana znajomość języków: rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego, tureckiego.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS INFORMACJI, MARKIETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office.[Umiejętność 1] : Umiejętność zbierania informacji o produktach, prognozowanie sprzedaży produktów. Umiejętoność sporządzania raportów o produktach.Mile widziana znajomość języków: rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego, tureckiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Good-Personel Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
ENERGETYCZNA 11/134, 00-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: ENERGETYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 07.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Białystok (podlaskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, opracowywanie kosztorysów ofertowych, przedmiotów robót na podstawie dokumentacji projektu oraz PFU, sporządzanie zapytań ofertowych do dostawców, podwykonawców, analizowanie ofert zewnętrznych i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
HUSAR BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE S.A. - 2016-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
Koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.Jedna zmiana 8-16, umowa na czas określony, nastęnie na nieokreślony.Kontakt z pracodawcą: 71 390 21 31, biuro (at) carina.pl
CARINA Silicones Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Siechnice (dolnośląskie)
Przyjmowanie i podział korespondencji.Przyjmowanie telefonów od klientów.Sporządzanie umów o pracę i umów cywilno - prawnych.Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie.Przygotowywanie dokumentacji i instrukcji bhp I ppoż
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Strzałkowo (wielkopolskie)
sprzedaż produktów telekomunikacyjnych oraz kompleksowa obsługa klienta w tym zakresie
TELL S.A. w Poznaniu - 2018-03-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Koło (wielkopolskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Praca w laboratorium (Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi).
INSTYTUT BIOPOLIMERÓW I WŁÓKIEN CHEMICZNYCH - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
kontakt z partnerem handlowym, prowadzenie negocjacji, umawianie spotkań, przygotowywanie umów, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Częstochowa (śląskie)
Nadzorowanie układów energii elektrycznej w elektrowni fotowoltaicznej, nadzór nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, eskploatacja układów automatycznych systemów pomiarowych.
Studio EFEKT s.c. W. i M. Kowal - 2018-03-09 - Włodawa (lubelskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Cieszyn (śląskie)
Jesteśmy firmą produkującą bramy i rolety zewn.Poszukujemy osoby do biura obsługi klienta ze znajomością j.niemieckiego (mile widziana). Do zadań pracownika należało będzie:- rejestracja i obsługa zleceńOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas próbny 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godz. 8.00-16.00- kosztorysowanie- doradztwo techniczne
Mirola Miszka Sp.j. - 2018-04-09 - Orzesze (śląskie)
Według stanowiska
KANCELARIA UBEZPIECZENIOWA CZARKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Doradztwo i oferowanie, kosztorysowanie, pozyskiwanie klientów - sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2016-03-09 - Wrzosowa (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów i zakresie doradzania, przygotowywania i sprzedaży ofert turystycznych
Q&Q Sp. z o. o. - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
kontrolowanie przestrzegania przepisów prawnych, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa, organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska
FRUKTUS AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-12 - Wąsosz Dolny (śląskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży-pracownik umysłowy / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dobroń (łódzkie)
wykonywanie połączeń wychodzących,sprzedaż nowych usług lub przedłużanie umów dla stałych klientów sieci telekomunikacyjnej
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitoring stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie promocji internetowej; umiejętność przygotowywania i redagowania materiałów promcyjnych; do głównych obowiązków będzie należało prowadzenie działań promocyjnych Uczelni w Internecie, administrowanie stronami; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-12-08 - Gliwice (śląskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)