SPECJALISTA DS. HODOWLI BYDŁA /ZOOTECHNIK Janów Podlaski oferta pracy STADNINA KONI JANÓW PODLASKI SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HODOWLI BYDŁA /ZOOTECHNIK
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: organizacja oraz nadzór nad chowem i hodowlą bydła mlecznego, planowanie i realizacja zadań produkcyjnych i hodowlanych, nadzór nad podległymi pracownikami, zastępstwo Głównego Specjalisty ds. hodowli bydła(godziny pracy 6-14, 14-22)
Data publikacji: 2020-05-21
Lokalizacja: Janów Podlaski (lubelskie)
Pracodawca: STADNINA KONI JANÓW PODLASKI SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wygoda 3, 21-505 Janów Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja oraz nadzór nad chowem i hodowlą bydła mlecznego, planowanie i realizacja zadań produkcyjnych i hodowlanych, nadzór nad podległymi pracownikami, zastępstwo Głównego Specjalisty ds. hodowli bydła(godziny pracy 6-14, 14-22)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HODOWLI BYDŁA /ZOOTECHNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Janów Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0601
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Janów Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier zootechniki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie zootechniczne lub weterynaryjne, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy przy hodowli bydła
Nazwa pracodawcy: STADNINA KONI JANÓW PODLASKI SP. Z O.O.
danePracodawcy_nip: 5370009680
danePracodawcy_regon: 030120086
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Wygoda 3, 21-505 Janów Podlaski, powiat: bialski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv,list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: bialski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0601
Gmina pracodawcy: Janów Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Janów Podlaski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0012960
Ulica pracodawcy: Wygoda
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Chów i hodowla koni i pozostałych zwierząt koniowatych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213207
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier zootechniki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2ae486c6b91123c0aa1575bd921a3be
Podobne oferty pracy
- praca zdalna (w domu)- komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna w firmie- koordynowanie spraw organizacyjnych- przygotowywanie raportów- monitorowanie pracy trenerów - mile widziane osoby niepełnosprawne - zatrudnienie w formie umowy zlecenia lub umowy o dzieło - wybór - praca około 40h/tyg.
FUNDACJA FUTBOL BONITO - 2019-08-08 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Miłakowo (warmińsko-mazurskie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa urządzeń pralniczych
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Kraków (małopolskie)
- nadzór nad jakością produktów- kontrola produktów- obsługa przetargów KOWR
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn,urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta w języku rosyjskim/ukraińskimPromowanie i sprzedaż produktówDbanie o relację z klientami i dobry wizerunek firmyPełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzebAdministracja i praca z wewnętrznym systemem zamówień
RTAVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-13 - Opole (opolskie)
asystowanie i pomoc podczas kontroli granicznej jakości zdrowia środków spożywczych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontroli z żywnościa, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z obsługa ruchu granicznego
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Koroszczyn (lubelskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-14 - Opole (opolskie)
koordynowanie swojej pracy, nadzór nad obiegiem domukentacji , dbałość o obsługę klienta, pozyskiwanie i opieka nad klientem
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za: sporządzanie listy płac, dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z działem kadr i księgowości, ewidencja i rozliczanie należności za czas absencji chorobowej pracowników, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, deklaracji PIT-4, PIT 4R,PIT-11, GUS, przygotowywanie analiz oraz raportów dla kadry zarządzającej, prowadzenie rozliczeń z Ministerstwem Zdrowia w zakresie rezydentur i z Urzędem Marszałkowskim w zakresie staży podyplomowych, przygotowywanie dokumentacji z wynagrodzenia i zatrudnienia w celu sporządzania informacji ZUS Rp-7, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe kierunkowe, znajomość przepisów podatkowych, o ubezpieczeniach społecznych i ustawy o rachunkowości, wiedza z zakresu prawa pracy, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w zakładzie opieki zdrowotnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programu Excel, dodatkowym atutem będzie znajomość programu Access, zdolności numeryczne i umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, znajomość innych przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku, korzystanie z pełni praw publicznych, nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o działalności leczniczej, dyspozycyjność. Firma oferuje pełną wyzwań pracę w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej możliwość wdrażania usprawnień, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i życzliwą atmosferę pracy. Oferta dotyczy współpracy na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów w rozmowie telefonicznej,-opieka nad stałymi klientami,-obsługa specjalistycznego programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Oława (dolnośląskie)
- wykonywanie kosztorysów ofertowych, podwykonawczych, dodatkowych inwestorskich i innych- opracowywanie tabel elementów scalonych oraz innych tabel kosztowych dla potrzeb przetargów i analiz po przetargowych- analiza dokumentów wymaganych w ofercie przetargowej dla ważnych ofert
kontakt przez PUP - 2020-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Organizacja kontroli technicznych;- Przygotowanie dokumentów do szkoleń okresowych kierowców;- Rozliczanie i sporządzanie sprawozdań paliwowych;- Kontrola polis ubezpieczeniowych i badań technicznych pojazdów;- Kontrola nad terminami i zlecanie badań środowiska pracy, ścieków i pomiarów elektrycznych;- Prowadzenie rejestrów wyników badań i pomiarów substancji szkodliwych ;- Przygotowanie dokumentacji do kursów i uprawnień pracowników;- Współudział w przygotowaniu szkoleń na maszynach i urządzeniach;- Nadzór nad dokumentacją maszyn i instrukcjami obsługi; - Zgłaszanie przeglądów maszyn i konserwacji do odpowiednich serwisów;- Kontrola technicznego wyposażenia budynków;- Kontrola okresów gwarancyjnych;- Nadzór nad harmonogramem prac serwisowych, naprawczych i remontowych;
KOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
współpraca z Urzędem Celnym, biurem rachunkowym, wszelkie sprawy administracyjne i biurowe, współpraca z firmami kurierskimi, sprzedaż (dokumenty, inwentaryzacja)
CIGAR KONESER WOJCIECH JAROSZEWICZ - 2020-09-14 - Piaseczno (mazowieckie)
a) opracowanie i skompletowanie całości SIWZ na podstawie otrzymanej dokumentacji, b) zamieszczanie ogłoszeń w myśl przepisów ustawy PZP,c) aktywne uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, d) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać "Specjalista ds. zamówień publicznych"): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie ofert handlowych, wystawianie dokumentów sprzedaży itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świętochłowice (śląskie)
Praca w godzinach 07 00 do 15 00. Prace finansowo - księgowe.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2019-01-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
"ARCHE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-14 - Łochów (mazowieckie)
Tworzenie baz danych, tworzenie raportów.
EWO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)
- niezależne wykonywanie procesów zgodnie z wartościami Nordea i strategią Nordea- zapewnianie trwałości procesów i dostarczanie w odniesieniu do uzgodnionego poziomu usług- proaktywne wykazywanie inicjatywy na rzecz usprawnienia procesów i dobrego zrozumienia wykonywanych procesów w organizacji- język angielski jest językiem korporacyjnym, jest to główny język używany do komunikacji w firmie
kontakt przez PUP - 2020-03-23 - Łódź (łódzkie)
Uprawnienia SEP do 1 kV - preferowane E i D, Umiejętność kalibracji maszyn, Umiejętność czytania schematów elektrycznych, Umiejętności techniczneSamodzielność na stanowisku pracy Osoby otwarte na wyzwania, pomysłowe, umiejące pracować w zespole i zorientowane na wyniki i cele. Preferowane doświadczenie w obszarze utrzymania pras krawędziowych oraz wykrawarek CNCOpis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków Planowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzne Realizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeń Utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awarii Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeń Optymalizacja kosztów utrzymania ruchu Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy: Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji, Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy, Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracy Pakiet świadczenia medycznych i sportowych Jeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!! Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacje Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku próbkobiorcy terenowego będzieodpowiedzialna m.in. za wykonywania badań czynników szkodliwych i uciążliwychw środowisku pracy oraz ogólnym, pomiary emisji pyłowo-gazowej, opracowywanie sprawozdań z badań, nadzór nad wyposażeniem laboratorium zgodnie z zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, gotowość do pracy w charakterze delegacyjnym; prawo jazdy kategorii B; znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; Praca od 7-15
EMITOR Zakład Wykonywania Pomiarów s.c. - 2019-02-27 - Opole (opolskie)
Sprzedaż produktów i usług spółki.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-05-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Umiejętności graficzne do prostych działań związanych z obróbką zdjęć, Administracja portalu allegro oraz sklepu internetowego, tworzenie banerów reklamowych, tworzenie newsletterów ( HTML), umiejętność tworzenia opisów produktów
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2020-05-04 - Puławy (lubelskie)