SPECJALISTA DO DZIAŁU KOMUNIKACJI I ORGANIZACJI Łódź oferta pracy FUNDACJA FUTBOL BONITO
Stanowisko: SPECJALISTA DO DZIAŁU KOMUNIKACJI I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - praca zdalna (w domu)- komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna w firmie- koordynowanie spraw organizacyjnych- przygotowywanie raportów- monitorowanie pracy trenerów - mile widziane osoby niepełnosprawne - zatrudnienie w formie umowy zlecenia lub umowy o dzieło - wybór - praca około 40h/tyg.
Data publikacji: 2019-08-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: FUNDACJA FUTBOL BONITO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-376 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- praca zdalna (w domu)- komunikacja zewnętrzna oraz wewnętrzna w firmie- koordynowanie spraw organizacyjnych- przygotowywanie raportów- monitorowanie pracy trenerów - mile widziane osoby niepełnosprawne - zatrudnienie w formie umowy zlecenia lub umowy o dzieło - wybór - praca około 40h/tyg.
Forma zatrudnienia: Wybór
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO DZIAŁU KOMUNIKACJI I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: pakiet MS OFFICE
Nazwa pracodawcy: FUNDACJA FUTBOL BONITO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
TUSZYŃSKA 101 /12, 93-376 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT TELEFONICZNY / E-MAIL, Godziny : 09:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: TUSZYŃSKA 101
Numer budynku pracodawcy: /12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 08.08.2019
Oferta pracy ważna do: 07.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d0dfd9e541ba1222ee0ae3c42e843bb
Podobne oferty pracy
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, rozwijanie bazy klientów w Chinach, obsługa chińskich partnerów handlowych, przygotowywanie optymalnej oferty handlowej, podejmowanie działań wspierających sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-02-22 - Drezdenko (lubuskie)
przedstawianie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa telef klienta , prowadzenie dokumentacji serwisowej naprawianych urządzeń , pomoc w administrowaniu magazynu , współpraca z firmami logistycznymi , prowadzenie sprzedaży telefonicznej oraz poprzez internet , reklamacje kontakt z kurierami , obsługa programu logistycznego
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. technicznych
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Nowa Sól (lubuskie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporządzanie ofert handlowych, kampani marketingowych nastawionych na efekty sprzedażowe. korespondencja ( email, tel) z kooperantami i klientami, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem spotkaniach z kontrahentami, szkoelniach i targach.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
obsługa programu PŁATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumenentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola ważności badań lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach księgowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Ząbki (mazowieckie)
j.w
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,- przygotowywanie oraz prezentowanie ofert handlowych,- wystawianie faktur i obsługiwanie dokumentów sprzedaży,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobre relacje z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Bieżące opracowywanie, składanie i koordynacja zamówień, bieżące wprowadzanie dokumentów zakupu, weryfikacja ofert oraz prowadzenie korespondencji z dostawcami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2019-01-31 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
operator wózka widłowego, sprawne i terminowe załadowanie towaru na auto dostawcze, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Niegardów (małopolskie)
WYKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKI,OBSŁUGA KLIENTA
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
kontrola procesu produkcyjnego, jakości wyrobów, zarządzanie jakościa ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kutno (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lubachowy (świętokrzyskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łobodno (śląskie)
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Elektronicznych w Bolesławcu przy ulicy Tyrankiewiczów 2 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontrola i ocena wyrobów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, współpraca we wdrażaniu nowych produktów, analiza problemów jakościowych, nadzór nad przestrzeganiem Dobrej Praktyki Higienicznej.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2016-06-07 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w zespole 4-5 osobowym, wiercenie, nitowanie części przy użyciu suwmiarki i znajomości podstaw rysunku technicznego
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-30 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
zapewnienie realizacji zadań przez zespół developerski zgodnie z wymogami projektowymi, bliska współpraca z właścicielem produktu, edukowanie członków zespołu
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dbałość o sprawny przeplyw informacji w ramach realizowanego procesu.Monitorowanie zamowień, umow oraz faktur, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
GRILL-IMPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-23 - Sieluń (mazowieckie)
odbieranie połączeń przychodzących od abonentów sieci telefonicznej z zapytaniem o faktury,rozliczanie pakietów itp.-praca w systemie II zmianowym: 9-21:00 w wymiarze 3/4 etatu
"Progres" Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, obsługa administracyjna biura, obsługa komputera, telefonu, poczty elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rokitki (pomorskie)
Wykładanie towarów na półki. Obsługa kasy fiskalnej. Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Piekarzew (wielkopolskie)