SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH W BOLESŁAWCU Bolesławiec oferta pracy Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH W BOLESŁAWCU
Wynagrodzenie: od 540 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Elektronicznych w Bolesławcu przy ulicy Tyrankiewiczów 2 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie realizacji projektu w szkole, prowadzenie procesu rekrutacji uczestników (uczniów i nauczycieli) do projektu na terenie szkoły zgodnie z regulaminem rekrutacji, organizowanie grup uczniów do poszczególnych form wsparcia i odpowiedni przydział zrekrutowanych uczestników, współpraca z Kierownikiem Projektu przy organizacji kursów i zajęć dla uczniów i nauczycieli, organizowanie staży/praktyk zgodnie z założeniami projektu (w tym opracowanie programów staży/praktyk dla uczniów), ustalanie w porozumieniu z realizatorem poszczególnych zadań harmonogram zajęć, monitorowanie udziału uczniów w różnych formach wsparcia odbywających się na terenie szkoły oraz wykorzystanie zakupionego sprzętu (w tym dokumentacja fotograficzna zajęć), weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami, archiwizowanie dokumentów projektowych wytworzonych w szkole, współpraca podczas przygotowywania dokumentacji zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia), zgodnie z założeniami projektu, na zakupy, dostawy i usługi z zakresu: organizacji zajęć dla uczniów i nauczycieli, miejsc na studiach podyplomowych, doposażenia szkoły, składanie Kierownikowi Projektu miesięcznych informacji dotyczących realizacji zadań w szkole, udział w spotkaniach Zespołu Koordynatorów.Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Zespole Szkół Elektronicznych w Bolesławcu przy ulicy Tyrankiewiczów 2 , w wymiarze 0,2 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.2
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 8
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 32
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 540 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI PROJEKTU W ZESPOLE SZKÓŁ ELEKTRONICZNYCH W BOLESŁAWCU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 540 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 letni staż pracy w placówkach oświatowych, doświadczenie w realizacji projektów unijnych, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Wymagania dodatkowe: samodzielność, komunikatywność, umiejętność nadzoru nad pracownikami, umiejętność kontroli merytorycznej i finansowej, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja czasu pracy, biegła obsługa komputera (m. in. MS Office w tym szczególnie arkusz kalkulacyjny Excel) oraz typowego sprzętu biurowego.
Nazwa pracodawcy: Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Tyrankiewiczów 11, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny z opisem doświadczenia w zakresie wymagań,- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp., - ewentualne referencje lub listy polecające,- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- oświadczenie kandydata stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119 /1) dla celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (Ue) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.- aplikacje w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko specjalista ds. koordynacji projektu w Zespole Szkół Elektronicznych w Bolesławcu pn.: Kształcenie Zawodowe szansą dla uczniów Powiatu Bolesławieckiego należy złożyć do dnia 11.12.2018r. do godz. 1200 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, przy ul. Tyrankiewiczów 11.- aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane,- w toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne i zaprosi do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej, o której kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.- nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania uzasadnienia.- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu www.pceikk.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: 11.12.2018r. do godziny 12.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Adres strony pracodawcy: www.pceikk.pl
Ulica pracodawcy: Tyrankiewiczów
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 11.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-11-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robót. Sprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznej. Sprawdzanie kompletności dokumentacji technicznej i poprawności rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji technicznej. Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych. Sporządzanie budżetu kosztów budowy. Sporządzanie zapytań ofertowych na roboty budowlano-montażowe. Tworzenie wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji. Ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy Prowadzenie korespondencji formalno-prawnej z Inwestorem i podwykonawcami. Analiza dokumentów formalno-prawnych oraz dokumentacji technicznej w prowadzonych postępowaniach przetargowych i prowadzonych budów organizowanie przetargów na podwykonawstwo w produkcji budowlano-montażowej, negocjowanie i sporządzanie umów z podwykonawcami, kontrola terminowego sporządzania preliminarza kosztów przez Kierowników Budów, współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych, nadzór nad terminową realizacją zamówień na środki produkcji oraz koordynacja dostaw i dostawców. Udział w naradach koordynacyjnych budowy
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja kandydatów, przygotowywanie dokumentacji związanych z zawieraniem stosunkow pracy, obsluga administracyjna biura
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Błonie (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Radom (mazowieckie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert i zamówień, doradztwo techniczne, tworzenuie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji sprzedazowej
ADS CONSTRUCTION DOMINIK SUŁKOWSKI - 2018-10-17 - Limanowa (małopolskie)
Operator maszyn
Recykling System sp. z o.o. - 2016-04-15 - Tarnów (małopolskie)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Grupa Progres - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
Realizacje procesów zakupowych w zakresie materiałów do produkcji.Dbałość o płynność dostaw.Negocjacje warunków z dostawcami.Nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień.
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2017-06-16 - Sochaczew (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa recepcji
PHU STANISŁAW JASIŃSKI; SAL S.C.; SAKSOFON S.C. - 2018-04-09 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków Specjalisty ds. płac należy:- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami;- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń;- Sporządzanie list płac;- Sporządzanie kalkulacji w zakresie wynagrodzeń;- Sporządzanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat dokonanych;- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej ZUS DRA wraz załącznikami;- Sprawozdanie do GUS Z - 03 kwartalne o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników; - Sprawozdanie do GUS F- 03 roczne o środkach trwałych;- Sprawozdanie GUS Z 06 roczne o zatrudnieniu, wynagrodzeniu pracowników i czasie pracy, Z-12 wylosowane losowo;- Wyjaśnienia i sprostowania dla ZUS;- Przygotowywanie i wprowadzanie do SIO danych finansowych dotyczących kadry pedagogicznej oraz pracowników administracji i obsługi, koszty i wydatki;- Posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rozliczania projektów unijnych;- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej usług turystycznych dla uczniów i pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zamówieniami publicznymi.- Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej powierzonego zakresu obowiązków
Szkoła Podstawowa nr 16 im. F. Chopina w Lublinie - 2018-10-30 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-25 - Pszczyna (śląskie)
Według umowy
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Gorzyce (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa logistyczna dostaw nawozów. Monitorowanie bieżącego stanu sprzedaży oraz terminów realizacji kontraktów i zamówień. Wysyłanie zamówień oraz dyspozycji wysyłkowych do dostawców. Ewidencja dostaw oraz zamówień. Współpraca z przewoźnikami, negocjowanie stawek transportowych. Analiza i optymalizacja cen zakupu usług transportowych. Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień na potrzeby Działu Sprzedaży Nawozów.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
Ksiegowanie dokumantów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Częstochowa (śląskie)
edukacja lesna, marketing, ochrona lasu, użytkowanie lasu,
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Połęcze (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
e-mail: krapkowice (at) oodr.pl
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2015-11-20 - Krapkowice (opolskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie oferty handlowej specjalistyczne: produkty dla firm (zbiorniki, wanny, pojemniki, osłony), kreowanie wizerunku firmy (wynagrodzenie uzależnione od efektów sprzedaży)
PPHU PLASTIK CENTRUM Iwona Leszczyńska - 2017-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Według stanowiska
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2017-02-22 - Jasło (podkarpackie)