SPECJALISTA DS. HANDLU Płock oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL MARTA KOPER, PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL W
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów. Przygotowanie i składanie ofert. Obsługa dokumentów procesów handlowych. Przyjmowanie nowych zamówień.
Data publikacji: 2020-09-08
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL MARTA KOPER, PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL W
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów. Przygotowanie i składanie ofert. Obsługa dokumentów procesów handlowych. Przyjmowanie nowych zamówień.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2600 zł brutto do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL MARTA KOPER, PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE KOPSTAL WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ MARTA KOPER
danePracodawcy_nip: 7742480312
danePracodawcy_regon: 146285363
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Witolda Zglenickiego 48, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wstępny kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu umówienia spotkania 504- 973- 375Płock, ul. Zglenickiego 48CV na e-mail: m.koper (at) kopstal.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Witolda Zglenickiego
Numer budynku pracodawcy: 48
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa metali i rud metali
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.09.2020
Oferta pracy ważna do: 08.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?80820cec869f6c7553748fcb0dc2dd87
Podobne oferty pracy
Udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia przyszłym nabywcom, prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, sporządzanie umów sprzedaży lokali, sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby klienta. Praca w godz. 12:00- 16:00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2018-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHARÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHARÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHARÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
- kosztorysowanie- analiza dokumentacji przetargowej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszkatłcenie: wyższe specjalność BHP; min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP; zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz warunków p.poż, wykonywanie zadań określonych w sprawie służby BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-16 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców ukraińskojęzycznych, w tym między innymi oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy do PUP, zezwoleń na pracę, jednolitych zezwoleń na pobyt czasowy i pracę; monitorowanie przebiegu postępowań administracyjnych oraz dbanie o terminowość procesów legalizacyjnych; bieżąca współpraca z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Pracy, Strażą Graniczną w zakresie zatrudniania obcokrajowców; wyjazdy do ww. instytucji z obcokrajowcami; wsparcie cudzoziemców w zakresie: uzyskiwania numeru PESEL/NIP, dokonywania meldunku i wyrabiania karty pobytu czasowego; informowanie cudzoziemców ukraińskojęzycznych o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę; odnotowywanie danych w wewnętrznych firmowych rejestrach oraz odpowiednia archiwizacja otrzymanych dokumentów; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie. Współpraca z innymi działami firmy (np. Działem Personalnym, Działem Księgowości, Działem Administracji, Działem Rekrutacji).- Wynagrodzenie: min. 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Umowa na okres próbny na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Poziom wykształcenia: Brak. Doświadczenie zawodowe: NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień i przepisów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców na terenie Polski; doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane; umiejętność tworzenia zestawień i raportów, praktyczna znajomość obsługi MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność obsługi komputera. Wymagana znajomość języka ukraińskiego w stopniu B2 i/lub jako język ojczysty w mowie i piśmie. Inne wymagania: gotowość do podjęcia pracy z obcojęzycznym personelem; samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:• prowadzenie zapisów w zakresie procedur i dokumentacji systemowej,• udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,• pomoc w prowadzeniu dokumentacji audytowej i poaudytowej,• współpraca z laboratoriami zewnętrznymi• rozpatrywanie reklamacji od klientów• nadzór nad pracownikami kontroli jakości.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2019-02-06 - Osina Mała (łódzkie)
Kosztorysowanie robót, sporządzanie wycen, organizacja budowy, obsługa dokumentacji realizowanych inwestycji.Obsługa postępowań przetargowych. Weryfikacja dokumentów (wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne)
Z.P.U. Gręda Michał Gręda - 2020-06-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)
Specjalista administrator systemów informatycznych
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Sanok (podkarpackie)
kontrola załadunku bydła, zakup bydła, dbanie o dobrostan zwiarząt
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-22 - Golina (wielkopolskie)
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Umowa luty- kwiecień, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-12-11 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień i wystawianie zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, opracowywanie kart technologicznych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Promed Zbigniew Śliwiński - 2019-09-20 - Słupsk (pomorskie)
Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz koordynacyjne.Łatwość nawiązywania relacji biznesowych oraz praktyczne zdolności pozyskiwania Klientów.Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów oraz ich prezentacja.Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.praca w delegacji
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-06-06 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji konraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym
Budom Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2018-10-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie zadań pracownika soocjalnego wynikajacych z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004 roku.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Sokolniki - 2020-03-05 - Sokolniki (łódzkie)
rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy , opracowywanie oferty szkoleniowej, organizowanie, planowanie pracy i środków finansowych , rozliczanie kosztów , wykonywanie zadań logistycznych dot. organizacji kursów, wspołpraca z doradcami zawodowymi i posrednikami pracy, oferowanie kursów i szkoleń podnoszących i uzupełniających kwalifikacje zawodowe młodzieży
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Brzeg (opolskie)
Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, realizacja zamówień, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-07-11 - Augustów (podlaskie)
przygotowywanie projektów patentowych, badanie zdolności rejestracyjnej, znaków towarowych, wzorów przemysłowych patentów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Kraków (małopolskie)
prowadzenia spraw administracyjnych; bezpośredni kontakt ze zleceniobiorcami: zbiór zamówień oraz raportów w języku ukraińskim; dbanie o obieg dokumentów oraz rozliczanie faktur administracyjnych; zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biurapraca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
załadunek i rozładunek kontenerów, kompletowanie zamówień, wypełnianie dokumentacji magazynowej, ręczne przenoszenie sprzetu AGD(duże gabaryty), praca fizyczna
Eurokadra FS sp. z o.o. - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
bezpośrednia obsługa kandydatów na studia, prowadzenie dokumentacj przebiegu rekrutacji, inne zadania wynikające z przepisów dotyczacych szkolnictwa wyższego
"Bydgoska Szkoła Wyższa" z siedzibą w Bydgoszczy - 2020-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe, 5 letnie doświadczenie, karta pojazdu, badania psychotechniczne. Transport międzynarodowy.
FIRMA USŁUGOWA ZYTA DŁUGOSZ - 2016-07-19 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa, praca na komputerze, prowadzenie rozmów z klientami osobiście i telefonicznie, obsługa dokumentów
kontakt przez PUP - 2021-04-19 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja bieżącej obsługi pokoi w serwisie booking.com- umiejętność sporządzania dokumentacji technicznej z zakresu projektu wnętrz lub projektu budowlanego- przygotowywanie infrastruktury i urządzeń technicznych do sezonu zimowego (nadzór nad odbiirami technicznymi urządzeń)- obowiązki z zakresu obsługi eventów- organizacja wykonywania elementów związanych z promocją, reklamą, marketingiem- pozyskiwanie sponsorów
G4W MRĄGOWO AGATA GOSZCZYŃSKA - 2020-02-18 - Miejski Las (warmińsko-mazurskie)