SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Słupsk oferta pracy Akademia Pomorska w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Umowa luty- kwiecień, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2019-12-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Pomorska w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Umowa luty- kwiecień, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe, doświadczenie: min. 2 letni staż pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi, doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych na dostawy, usługi, roboty budowlane, doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzone min. 10 postępowań BZP i min. 2 postępowań powyżej progu UE, znajomość specyfiki i prawa związanego z przygotowaniem przetargów na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania, bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy, bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, Wymagania dodatkowe (uzupełniające): dodatkowe szkolenia, studia podyplomowe z zamówień publicznych, znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks cywilny, doświadczenie w zakresie postępowań podlegających kontroli instytucji dofinansowujących ze środków zewnętrznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Akademia Pomorska w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje; kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.apsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści : "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Akademię Pomorską z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne specjalista ds. zamówień publicznych . Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres: Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS specjalista ds. zamówień publicznych lub na adres e-mail: kadry (at) apsl.edu.pl. Oferta ważna do 15-01-2020 r. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Arciszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 22A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?55fbaf92118805d6bdf68ce1e343c394
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie księgowosci, rozliczenia finansowe Wspólnot mieszkaniowych, praca od godz.8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia budowy, bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji konraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym
Budom Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - 2018-10-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo- płacowej pracowników. Prowadzenie akt osobowych. Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem - kontynuacją- rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilno- prawnych. Bieżąca obsługa pracowników. Obsługa programu kadrowo- płacowego ENOVA. Monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych). Znajomość obsługi programu Płatnik. Sporządzanie listy płac i wszelkich dokumentów związanych z obsługą wynagrodzeń i zasiłków oraz innych świadczeń pracowniczych. Naliczanie zaliczek na podatek i składek ZUS oraz sporządzenie deklaracji PIT, RP7, ZUS oraz sprawozdań do GUS. Rozliczanie delegacji.
BUDOWNICTWO DROGOWE "BUDAR" SP. Z O.O. - 2019-03-12 - Królewiec Poprzeczny (świętokrzyskie)
prowadzenie księgowości spółki
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-06-17 - Piotrowice (świętokrzyskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
Wymagane dwuletnie doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość jęż. niemieckiego w mowie i piśmie; łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem logistyki, współtworzenie materiałów marketingowych i ofert sprzedazowych;umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice ul. Oświęcimska 51K;
FIRMA HANDLOWA JEST - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami- przygotowanie ofert handlowych- wystawianie dokuemntów handlowych- promowanie produktów spółki- pozyskiwanie nowych klientów
Petro-Oil Podlaskie Centrum Olejowe Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Ciemne (mazowieckie)
budowanie nowej oraz rozbudowa istniejącej sieci odbiorców i partnerów biznesowych, utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z klientami firm, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, raportowanie wyników pracy.
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2018-01-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sortowanie tworzyw sztucznych
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i zamieszczanie treści w serwisach internetowych, mediach społecznościowych w języku angielskim, przygotowywanie raportów i prezentacji z realizacji działań marketingowych, obsługa serwisu internetowego, optymalizacja witryny, prowadzenie kampanii reklamowych online skierowanych do użytkowników wykorzystując różne materiały, prowadzenie i realizacja komunikacji w social media, obsługa serwisu internetowego, aktualizacja witryny.
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Tarnów (małopolskie)
Szycie odzieży damskiej
TELLA ESTRA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-09-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sprzedaż, obsługa klienta.
SYLWIA MARGAS Przedsiębiorstwo WANDA - 2015-11-18 - Skawina (małopolskie)
obsługa klienta, telefonicznie, emailowo i osobiście, codzienna praca z dokumentami, przyjmowanie zleceń od klientów betoniarni
KAMIX Kamil Tołkacz - 2017-09-27 - Zwierzyn (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pracownik budowlany
PROZBUD Z-d Prod.-Remontowy - 2016-09-08 - Radzionków (śląskie)
##zakres##
Agro Synteza Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2016-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowdzenie spraw służby BHP i ochrony środowiska w przedsiębiorstwie
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-04-20 - Augustów (podlaskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Chrzanów (wielkopolskie)
realizacja procesu inwestycyjnego, nadzór nad wszytskimi remontami i modernizacjami budynku instytucji
Centrum Sztuki Mościce - 2016-08-19 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
spawanie
WMK-MISTAL Kaczorowski Mirosław - 2019-04-08 - Kołodziejewo (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż obuwia, torebek i akcesorii
CCC S.A. - 2018-02-21 - Olkusz (małopolskie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2017-10-31 - Zgierz (łódzkie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie stroną internetową (grafika, pozycjonowanie), wsparcie marketingowe sprzedaży.
BOUWMAN GASTRO INSTAL Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Żmigród (dolnośląskie)
• Poszukiwanie nowych dostawców strategicznych surowców• Analiza krajowych i zagranicznych rynków zapatrzenia materiałowego• Planowanie dostaw• Przeprowadzanie negocjacji dotyczących cen materiałów i opakowań • Kontrolowanie zapasów materiałów i surowców• Prognozowanie zakupów na podstawie aktualnej sytuacji na rynku• Raportowanie bieżących działańOferujemy:- pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- wynagrodzenie podstawowe + premie efektywnościowe- nowoczesne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)- możliwość codziennego kontaktu w pracy z językiem angielskim (rozmowy z dostawcami)- możliwość rozwoju zawodowego
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)