SPECJALISTA DS.OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH Opole oferta pracy PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowosci, rozliczenia finansowe Wspólnot mieszkaniowych, praca od godz.8-16
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie księgowosci, rozliczenia finansowe Wspólnot mieszkaniowych, praca od godz.8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, Dobra znajomość rachunkowości. Bardzo dobra umiejętność pracy na komputerze.Znajomość programów EXCEL ,MS OFFICE.
Nazwa pracodawcy: PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 18/1, 45-062 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: e-mil,tel
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w kuchni, przygotowywanie produktów do sporządzania potraw.
GOŚCINIEC KANCLERZ-Restauracja, Bar Kaszuba Barbara - 2017-03-22 - Zamość (lubelskie)
nadzorowanie funkcjonowania i utrzymanie systemu zarządzania
SPAWMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Żory (śląskie)
obsługa spraw kadrowych
BLUMENA Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)
Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym; opracowywanie opisów produktów usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu do ofertysklepu i wdrażanierozwiazań zwiększającychefektywność sprzedaży online; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupuprzez Internet; pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe; realizowanie zamówień iprzygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi; dokonywanie analiz sprzedażowych; zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnych z krajowymi standardami rachunkowości, -przygotowywanie rozliczeń miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych podatków dochodowych, prognoz podatkowych, raportów statystycznych; - zamykanie okresów rozliczeniowych i innych czynności finansowych w wyznaczonym terminie; - odpowiadanie na zapytania od firm współpracujących przez e-mail, telefon w związku z obsługą zarządzanego procesu; - wykonywanie czynności z zakresu rachunkowości: działania w zakresie sprawozdań podatkowych oraz podatków dochodowych ; - współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audytorami; - dzielenie się własną wiedzą procesową z innymi członkami firmy - utrzymywanie i rozwijanie współpracy z lokalnymi zespołami firm współpracujących i innymi kluczowymi interesantami w ramach wewnętrznej polityki firmy; - konsekwentne przestrzeganie przepisów i wytycznych firm współpracujących i wewnętrznych dotyczących ulg podatkowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Kraków (małopolskie)
(dla osób do 30rż) obsługa klientów zamówiających przez internet, wydawanie zamówionych towarów (odzież i przybory fitess), wystawianie faktur, paragonów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wyższe wykształcenie, doswiadczenie w pisaniu i realizacji projektów współfinansowanych, prawo jazdy kat. B, język angielski i niemiecki - poziom zaawansowany, znajomośc MS office
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
dbałość o ekspozycje towarów, prezentacja asortymentu, doradztwo i obsługa klienta, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2016-10-14 - Gorlice (małopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)
Wprowadzanie danych dotyczących obrotu stada podstawowego, kontrola urodzeń i padnięć zwierząt, utrzymywanie kontaktu z ARiMR.
TIPPERARY FARM W KRUSZYNIE SP. Z O.O. - 2017-09-13 - Kruszyna (lubuskie)
- wdrażanie polityki i standardów bezpieczeństwa, osiągnięcie i utrzymanie zgodności bezpieczeństwa i ciągłości działania,wdrożenie i wsparcie procesów Compliance Risk Governance w jego / jej obszarze,przygotowywanie dokumentacji baz do wdrażania zmian; przygotowywanie i tworzenie struktury raportów bezpieczeństwa.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie działu sprzedaży i promocji firmy wobec klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami i tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej, pomoc klientom przy doborze urządzeń, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie i obsługa zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych, telefoniczna i e-mailowa obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert, prowadzenie wszelkich innych spraw związanych z profesjonalną obsługą klienta.
P.W. MultiMax - 2016-03-30 - Zamość (lubelskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Liszki (małopolskie)
1.Organizacja i prowadzenie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane ZWiK zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 2. Weryfikacja realizacji i rozliczenia zadań inwestycyjnych i remontowych3. Przygotowywanie materiałów i niezbędnych danych liczbowych i informacji do sprawozdań w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych4. Współudział w komisjach, odbiorach robót, usług i dostaw, 5. Kontrola realizacji zadań umownych z zakresu robót budowlanych, pod względem rzeczowo technicznym zgodności wykonania robót z warunkami umownymi, weryfikacja kosztorysów i faktur dot. prowadzonych w zakładzie robót budowlanych6. Nadzór i organizowanie czynności związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych będących w administracji Spółki ( w tym prowadzenie ksiązek obiektów budowlanych, wymaganych przeglądów rocznych, pięcioletnich).
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o - 2018-06-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie),
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Kolno (podlaskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta niemieckiego, wsparcie techniczne
"INCO" Spółka z o.o. - 2016-10-06 - Wawrów (lubuskie)