SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Opole oferta pracy Z.P.U. Gręda Michał Gręda
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 030 PLN
Zakres obowiązków: Kosztorysowanie robót, sporządzanie wycen, organizacja budowy, obsługa dokumentacji realizowanych inwestycji.Obsługa postępowań przetargowych. Weryfikacja dokumentów (wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne)
Data publikacji: 2020-06-04
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Z.P.U. Gręda Michał Gręda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, 45-459 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kosztorysowanie robót, sporządzanie wycen, organizacja budowy, obsługa dokumentacji realizowanych inwestycji.Obsługa postępowań przetargowych. Weryfikacja dokumentów (wzory umów, opis przedmiotu zamówienia oraz inne)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 030 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie od 3030 zl brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 030 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prowadzenie zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa oprogramowania projektowego Norma Pro (kosztorysowanie obiektów i robót budowlanych)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Z.P.U. Gręda Michał Gręda
danePracodawcy_nip: 7542444889
danePracodawcy_regon: 532404079
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, 45-459 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: m. Opole
danePracodawcy_kodPowiatu: 1661
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Opole
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965016
Ulica pracodawcy: Eugeniusza Kwiatkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?355e0d6711278080479bdb650fb3c5bc
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca biurowa i w terenie - pozyskiwanie klientawykształcenie średnieprawo jazdy kat. Bumiejętność obsługi komputerakomunikatywnośćosoba długotrwale bezrobotnazarejestrowana na dzień 17.08.2017profil II
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
doradztwo hodowlane, sprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnej; praca na terenie województwa pomorskiego
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-11 - Tulce (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet kantówek, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowy z klientami w kraju i za granicą itp.
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-06-29 - Marciszów (dolnośląskie)
Praca biurowa. Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
AITL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WARSZAWIE - 2019-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego- udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: a) o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzib) o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentówc) o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowiskod) o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy)- przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych- prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych- nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno-higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA- współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych- udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych- dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych- sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie rynku mazowieckiego i podkrpackiego w Gudżaracie, przekonywanie firm i inwestorów indyjskich do inwestowania w Polsce, szczególnie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
odbiór i cięcie desek
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI GLINKOWSKI TADEUSZ, GLINKOWSKI DOMINIK, GLINKOWSKI IRENEUSZ SPÓŁKA CYWILNA - 2019-07-09 - Warząchewka Polska (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mońki (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace manualne przy produkcji przewodów i części z tworzyw sztucznych dla motoryzacji AGD zgodnie z technologią, wstęna kontrola jakości produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Bieruń (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
praca wykonywana przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
opiniowanie spraw w zakresie oceny oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, monitoring środowiska w zakresie stanu wód, identyfikacja ekosystemów
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie - 2018-08-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa klientów francuskojęzycznych
ASM Sp. z o.o. Sp.K. - 2019-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Stanowice (dolnośląskie)
Przygotowanie, analiza i sprawdzanie dokumentacji przetargowej, pozyskiwanie podwykonawców, przygotowanie projektów umów dla podwykonawców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Zamość (lubelskie)
- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy - organizacja i koordynacja wyjazduoraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą - budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi. - Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Kontakt mailowy: m.krol (at) promedica24.pl lub poprzez stronę: http://kariera.promedica24.pl/
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-26 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy; monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy; przygotowywanie ofert handlowych; przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji;Godzina zakończenia pracy: 16:00
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
-
Vinch Grupa PZ Sp. z o. o. - 2019-05-09 - Krapkowice (opolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE, PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYK
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
praca w administracji
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Telefoniczna i bezpośrednia obsługą Klienta,- Aktywna sprzedaż produktów szkoły,- Promocja i marketing szkoły, rekrutacja nowych Słuchaczy,- Pozyskiwanie kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,- Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
praca przy produkcji plandek samochodowychGodziny pracy: 8-16
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ERJOT Robert Radzikowski - 2018-11-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)