SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH Nakło Śląskie oferta pracy BRAMSTER Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: 6 300 - 7 300 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie istniejących relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych kontaktów na rynkach zagranicznych, przygotowanie kosztorysów, ofert, cenników badania rynku, negocjacje
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Nakło Śląskie (śląskie)
Pracodawca: BRAMSTER Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-620 Nakło Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie istniejących relacji biznesowych, pozyskiwanie nowych kontaktów na rynkach zagranicznych, przygotowanie kosztorysów, ofert, cenników badania rynku, negocjacje
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 300 - 7 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świerklaniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 300 - 7 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 5 lat doświadczenia najlepiej w branży technicznej na poziomie B2B, doświadczenie zagraniczne, sumienność, organizacja pracy, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: BRAMSTER Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-620 Nakło Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Świerklaniec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło Śląskie
Profil działalności pracodawcy: produkcja konstrukcji metalowych i ich części
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 15.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d8eebc351f937743389aa89a0fb07b1
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, dbałość o dobre imię, wyjazdy służbowe targi, delegacje(pracodawca daje możliwość zakwaterowania, sfinansowania lub dofinansowania kosztów podróży)
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Lubsko (lubuskie)
zgodnie z zawodem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-30 - Kluczbork (opolskie)
marketing w firmie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa socjal-media
Spółdzielnia Socjalna Iskra Sztumskie Pole - 2017-05-31 - Sztumskie Pole (pomorskie)
jw.
BRITENTE Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
- organizowanie, wspieranie i usprawnianie procesu odzyskiwania należności- implementowanie i utrzymywanie efektywnej kontroli nad zaległościami oraz programu kontrolnego nad kontami klientów będących w zwłoce z płatnościami, posiadających zaległości, mogących w przyszłości posiadać zaległości oraz spisanych na straty- przeprowadzanie procedur odzyskiwania należności od klientów strategicznych- organizowanie, wspieranie i rozwijanie procedur odzyskiwania należności; kontrolowanie odnośnych zapytań i rozwiązywanie sytuacji intensyfikacji w poszczególnych sektorach- odpowiedzialność za zgodność ze standardami ICS- aktywne uczestnictwo w Radzie Problemowej
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)
- Rozliczanie delegacji służbowych, podatki, ubezpieczenia, zaświadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowców- Prowadzenie innych rozliczeń i statystyk dla działu Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowiązkachwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja i selekcja pracowników z terenu Ukrainy, sterowanie procesem adaptacji npwych pracowników, ocena skuteczniści i poprawności formalnejrekrutacji,współpac z działem kadr oraz działem legalizacji, obsługa aministracyjno biurow, nadzór nad dokumentami tłumaczenie dokumentacjiz języka ukraińsmiego na polski oraz z polskiego na język ukraiński
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientaRozliczanie magazynu
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-01-05 - Ługi (pomorskie)
1. Przygotowanie i potwierdzenie zleceń produkcyjnych.
"Ameco" Jacek Tomczak i spółka - 2019-01-16 - Romartów (łódzkie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-03-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie pokoi hotelowych dla klientów; uzupełnianie, wymienianie, ewidencje pościeli, ręczników, materiałów reklamowych, i środków czystości. Uzupełnianie ilości produktów w magazynie. Odbiór i przekaz rzeczy do pralni. Dezynfekcja łazienek i toalet.Umowa zlecenie: 01-10-2019 do 30-09-2021ilość godzin w miesiącu około 150
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
•poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie handlowe; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: kontakt z firmami, klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANIKI PRECYZYJNEJ WIECZOREK TADEUSZ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Obsługiwanie wydarzeń sportowych - brandingów; odpowiadanie za magazyny; obsługiwanie dostawy towarów; kierowanie pojazdami kat. B; obsługa floty aut firmowych; wysyłanie i odbieranie paczek; montowanie sprzętów/mebli; drobne prace konserwatorskie;
CINKCIARZ PL Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
dowóz lekarza do pacjenta w ramach opieki całodobowej
Centrum Medyczne KOL-MED - Samodzielny Publiczny ZOZ w Tarnowie - 2016-04-07 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Tarnów (małopolskie)
- pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych i największych klientów firmy- utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy- współtworzenie strategii sprzedażowej i prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych usług budowlanych- większość klientów jest z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji z klientami. Praca w języku arabskim.Praca może odbywać w trybie zdalnym i stacjonarnym. Przewidywany wyjazdy służbowe.
ADDRESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola nad sprawnością sprzętu, oprogramowaniem i siecią komputerową
"BRITISH CENTRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie umów z pracownikami rosyjskojęzycznymi (Ukraina, Gruzja, Mołdawia, Rosja), negocjacje warunków zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Żyrardów (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie procesów relrutacjyjnych oraz pozyskiwanie i budowanie bazy kandydatów z terenów Ukrainy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników, przygotowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Prace magazynowe, prace polowe w gospodarstwie rolnym
Gospodarstwo Rolne Radgowski Marcin - 2019-06-05 - Lisewo (kujawsko-pomorskie)
czynności porządkowe w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i ciągach komunikacyjnych.
Clean Way Mariusz Duszyński - 2017-11-17 - Lubicz Dolny (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
kontakt z klientami Kancelarii z zagranicy, biegle władającymi językiem rosyjskim lub ukraińskim, organizowanie spotkań, przedstawianie oferty Kancelarii, mediacje i negocjacje między klientami kancelarii a ich pracownikami pochodzącymi z Ukrainy lub Rosji z zakresie spraw pracowniczych. praca w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Opole (opolskie)
Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z zasadą konkurencyjności. Nadzór nad terminowością realizacji zamówień. Archiwizacja dokumentacji postępowań.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Gdańsk (pomorskie)