SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Romartów oferta pracy "Ameco" Jacek Tomczak i spółka
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie i potwierdzenie zleceń produkcyjnych.
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Romartów (łódzkie)
Pracodawca: "Ameco" Jacek Tomczak i spółka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:99-335 Romartów 14B, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie i potwierdzenie zleceń produkcyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Romartów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Witonia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik produkcji w przemyśle
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu AUTO CAD
Nazwa pracodawcy: "Ameco" Jacek Tomczak i spółka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
99-335 Romartów 14B, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Dokumenty niezbędne w procesie rekrutacji.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Witonia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Romartów
Numer budynku pracodawcy: 14B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik produkcji w przemyśle
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Operacyjne zarządzanie sklepem. Zarządzanie zespołem. Kontrola stanu sklepowego. Analiza i interpretacja wyników sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Legionowo (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, realizowanie planów sprzedaży
JMB Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Reda (pomorskie)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:Prowadzenie spraw związanych z gotowością mobilizacyjną i bojową. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ćwiczeń epizodycznych, szkoleń uzupełniających, kadry i pracowników resortu obrony narodowej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
- administrowanie siecią firmową, - zarządzanie infrastrukturą informatyczną, - współpraca z działami firmy, - codzienne wsparcie użytkowników na terenie obiektu w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych. Wynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: info (at) ektinstal.com, tel.: 722 226 059.
EKT INSTAL Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH ZUS, PROCESY PŁACOWE I ICH ANALIZA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ KP I AKTÓW WYKONAWCZYCH, USTAWA SUS I INNE USTAWY DOTYCZĄCE ZATRUDNIANIA I ROZLICZANIA PRACOWNIKÓW, 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;praca - szczecin-ul. milczańskapełen etat - 2.100 zł brutto + premia,możliwość pracy w niepełnym etacie,czas pracy elastyczny,KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONOICZNY 691282881 LUB CV PRZESŁAC NA E-MAIL: edyta (at) post.pl
ENM ACCOUNTING BIURO RACHUNKOWE Edyta Możdżyńska - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, sprzedaż produktów i usług, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
POSZUKIWANIE I REKTUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIM, TWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Goleniów (zachodniopomorskie)
budowania kontaktów handlowych w sektorze rybnym oraz produktów mrożonych na Amerykę Południową, poszukiwanie dostawców i odbiorców, negocjowanie warunków handlowych, utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z klientami.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta (udzielanie informacji telefonicznie, mailowo, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie transportu, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacja, płatności itp)
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Gnojnik (małopolskie)
Tworzenie albumów muzycznych, analiza rynku zagranicznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
MONTAŻYSTA EKRANÓW AKUSTYCZNYCH, KONSTRUKCJI STALOWYCH, PRACE BUDOWLANE PRZY BUDOWIE BUDYNKÓW KUBATUROWYCH. StPr/18/0097. InfSt/18/0006.
World Acoustic Group S.A. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych klientom na rynku tureckim i pakistańskim, udzielanie klientom informacji i konsultacji techniczno- handlowych w języku angielskim i tureckim
DACPOL Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Piaseczno (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych, wprowadzanie danych do systemu ksiegowego, potwierdzanie i uzgadnieanie sald z kontrahentami, ścisła współpraca z innymi działami firmy. Praca w pracy 07.00-15.00
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2019-02-13 - Siedlce (mazowieckie)
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, prowadzenie akt osobowych
WORK PARTNERS I & O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- w zakresie szkoleń; przyjmowanie do realizacji zleconych przedsięwzięć edukacyjnych, prowadzenie rekrutacji uczestników,opracowywanie kosztorysów wstępnych oraz ich weryfikacja,-przygotowywanie/weryfikacja list obecności, dzienników zajęć, zaświadczeń i ankiet oceny szkolenia, współpraca z jednostkami KAS w zakresie prawidłowej realizacji zadań- przygotowywanie bazy dydaktycznej w oparciu o dokonane uzgodnienia, inicjowanie nowych przedsięwzięć dydaktycznych- w zakresie obsługi finansowo-księgowej;ewidencjonowanie w systemie komputerowym faktur i innych dowodów księgowych,przesyłanie danych do Działu Finansowo-Księgowego KSS,koordynacja i nadzór nad opracowaniem oraz realizacją planu finansowego Filii, sporządzanie zestawień i sprawozdań na potrzeby KSS,- w zakresie kancelaryjnymobsługa organizacyjno-kancelaryjna Filii,przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,sporządzanie umów/oświadczeń o odpowiedzialności materialnej i ich aktualizowanie,obsługa spraw pracowniczych.
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2017-09-12 - Przemyśl (podkarpackie)
w/g potrzeb
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników, praca biurowa
FULL-TIME IHAR HUBKIN - 2018-10-31 - Głubczyce (opolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-02-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Działanie w celu pozyskania zleceń dla Spółki, organizowanie i prowadzenie działań marketingowych dla pozyskania zleceń, negocjowanie warunków umów ze Zleceniodawcami, przygotowywanie umów ze zleceniodawcami, utrzymywanie bieżących kontaktów ze zleceniodawcami. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:15-15:15.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Głowne obowiązki:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzeniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Miedzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań miedzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jesgo zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca w godzinach od 7:30 do 15:30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 4 piętrze.- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie : wyższe.Wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C2;- posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji; - posiadanie poświadczenia bezpieczństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostepu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą " POUFNE".Wymagania dodatkowe: - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-04 - Racibórz (śląskie)
Administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta, poznanie programów specjalnych w fimie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych.
F.H.U. MICROPRO - 2016-02-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)