SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW Gdańsk oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i ocena dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych. Odpowiedzialność za przygotowywanie formalno-prawnej strony umów handlowych. Sporządzanie zleceń. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i ocena dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych. Odpowiedzialność za przygotowywanie formalno-prawnej strony umów handlowych. Sporządzanie zleceń. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH I UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane chęci do podjęcia pracy od zaraz. Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.00-15.30, w piątki w godzinach 7.00-13.00.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Przetoczna 66, 80-702 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.prcip.pl
Ulica pracodawcy: Przetoczna
Numer budynku pracodawcy: 66
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 17.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9c28b4e6c0dd8d72c6bd50465b1da28
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
analiza efektywności marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów tureckojęzycznych (kontakt z klientem mailowy, telefoniczny), przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestnictwo w konsultacjach z innymi specjalistami, identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, maili, chata, realizowanie powierzonych zadań zawodowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami dotyczącymi utrzymywania najwyższej jakości świadczonych usług, obsługa klientów rosyjskojęzycznych
MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. oddz. Szczecin/ Nestrino Investments sp. z o.o. - 2020-03-12 - Poznań (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i prowadzenie marketingu na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych dla klientów z Europy Wschodniej
MUFLON Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej, korespondencja z zamawiającym, sporządzenie umów z podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji
INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. Sp. K - 2019-01-25 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Lubsko (lubuskie)
KOORDYNOWANIE PRZYJAZDÓW I WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW, KOORDYNACJAZAKWATEROWAŃ, WSPARCIE LOGISTYCZNE, STAŁY KONTAKT OSOBISTY ITELEFONICZNY Z OSOBAMI Z EUROPY WSCHODNIEJ, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA ZDZIAŁAMI FIRMY TJ. KADRAMI, REKRUTACJĄ, B2B, CZĘSTE PODRÓŻESŁUŻBOWE NA TERENIE CAŁEJ POLSKI
DREMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-27 - Opole (opolskie)
podstawowa znajomość Kodeksu Pracy, ZUS, wyliczanie wynagrodzenia
Biuro Usług Kadrowych "PERSONA", Osmolik Marta - 2016-01-18 - Zakopane (małopolskie)
Wykonywanie opracowań i dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, przygotowanie sprawozdań, raportów wymaganych prawem z zakresu ochrony środowiska.
Zakład Usług Komunalnych Celiny Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Przededworze (świętokrzyskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem, opracowywanie wymaganych sprawozdań z US,MZ i innych, wypisywanie świdectw pracy, zaświdczen o zatrudnieniu, sporzadzanie uwmów o pracę oraz umów cywilno- prawnychz personelem medycznym i niemedycznym
Szpitale Polskie S.A. Drawskie Centrum Specjalistyczne - 2018-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
-
Sopexim sp z o.o - 2017-02-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek - 2015-11-26 - Pszów (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, odbiór/ wysyłka poczty.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Płock (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
prowadzenie badań psychologicznych kandydatów do służby wojskowejMiejsce wykonywania pracy: Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Olsztynie Al. Warszawska 96
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CEL STANOWISKA: Zapewnienie właściwej eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów informatycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie stanowisk dostępowych, zakładanie kont użytkownikom);2)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;3)usuwanie awarii, naprawa sprzętu i konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy podmiotowi zewnętrznemu;4)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów teleinformatycznych;5)opracowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej systemów teleinformatycznych oraz ich projektów;6)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;7)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych w używanych urządzeniach);8)monitorowanie stanu systemów teleinformatycznych oraz dokonywanie ich okresowych przeglądów;9)nadawanie uprawnień użytkownikom systemów oraz zapewnienie dostępności systemów dla użytkowników;10)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;11)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)
Kontrola nad wyprodukowanymi wyrobami
"BODEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2018-04-24 - Szczerców (łódzkie)
SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
SPECJALISTA DS.MARKETINGU I HANDLU
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Opole (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)