SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślonymożliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Data publikacji: 2019-12-09
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Pracodawca oferuje: Praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, docelowo na czas nieokreślonymożliwosć podnoszenia kwalifikacji zawodowychszeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych ( ubezpieczenie zdrowowtne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%karty multisportdofinansowanie do wczasów i wycieczek.Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne; mile widziana znajomość branży kolejowej i budowy maszyn kolejowych; znajomosć realizacji procesu zamówień; umiejetności negocjacyjne i pozyskiwanie klienta; komuniktywnosć, samodzielność, operatywnosć, rzetelnosć i sumiennosć; organizowanie pracy własnej; bardzo dobra znajomosć MS Office umiejetność pracy pod presją czasuprawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Hubska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Data dodania oferty pracy: 09.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c94ff17b33b14597be815d1c2e5c70bd
Podobne oferty pracy
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Obsługa biura projektu w Stalowej Woli,- sprzedaż pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,- obsługa klientów w biurze i siedzibie przedsiębiorcy,- sporządzanie dokumentacji pożyczkowej.
Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej - 2018-09-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklam i promocji, obsługa klientów z zagranicy
SHARJEEL ASHAN TRADERS & SERVICES - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Tworzenie ofert handlowych. Dostawa surowców chemicznych do wielu gałęzi przemysłu.Dystrybucja siarczanu miedzi w różnych gatunkach i czystościach.
CHEM TRADE CENTER Przemysław Furmanowski - 2019-07-08 - Lublin (lubelskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów,aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych,budowanie długofalowych relacji z klientami,telefoniczne kontakty przychodzące i wychodzące;przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych ,prowadzenie negocjacji handlowych,kontrola i analiza przebiegu transakcji,budowanie bazy klientów,osiąganie założonych celów sprzedażowych,raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych,stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych,kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta,spotkania biznesowa z klientami,mailing.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż reklam ,kontakty zklientami,wystawianie faktur
"MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn - 2017-09-01 - Przasnysz (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-03-19 - Rybnik (śląskie)
Przeprowadzanie postępowań i kontroli we wszystkich obszarach działalności firmy, przygotowywanie raportów z kontroli wraz z rekomendowanymi wnioskami.
AUTOSAN sp. z o.o. - 2018-12-17 - Sanok (podkarpackie)
praca w dziale głównego mechanika - maszyny i urządzenia przeróbcze
KRAKOWSKIE ZAKŁADY EKSPLOATACJI KRUSZYWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW, BUDOWANIE ORAZ ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW DOPASOWANĄ DO POTENCJAŁU KLIENTA, BUDOWANIE TRWAŁYCH REALIZACJI Z KANDYDATAMI, PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI ORAZ ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ POSZUKIWANIA NOWYCH MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG AGENCJI, PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH, UDZIAŁ W PLANOWANYCH REKRUTACJACH, PROWADZENIE REKRUTACJI W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI: ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I PRESJĄ CZASU, SAMODZIELNOŚĆ, BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK REKRUTACJI I SELEKCJI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 4 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kasowo-dysponencka
LED MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Dąbrówka (mazowieckie)
•prowadzenie sprawozdawczości oraz dokumentacji dla Regulatorów związanych z ochroną środowiska i działaniem Ciepłowni oraz z wprowadzaniem taryf dla ciepła;•pozyskiwanie białych certyfikatów i środków zewnętrznych oraz ich rozliczanie;•zakup, bilansowanie i umarzanie uprawnień do emisji dwutlenku węgla;•prowadzenie dokum. technologicznej i przetargowej, związanej z ochroną środowiska, monitorowanie aktualnych przepisów w ww. zakresie;•prowadzenie dokumentacji związanej z pozwoleniem wodnoprawnym i pozwoleniem zintegrowanym oraz ewidencji w zakresie gospodarki odpadami;•nadzór nad prowadzonym procesem uzdatniania wody, monitorowanie jej parametrów i stanów magazynowych;•monitorowanie parametrów spalin i temperatury hałdy; analiza kaloryczności węgla i części lotnych w żużlu
ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ w WOŁOMINIE Sp. z o.o. - 2019-05-14 - Wołomin (mazowieckie)
Prace na drogach gminnych. Proste prace przy stacjach wod-kan i przepompowniach.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, obsługa komputera i urządzeń biurowych, odbieranie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych, prowadzenie korespondencji, zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową, opracowanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych, pozyskiwanie nowych klientów i kontakt z obecnymi kontrahentami
PPHU Kotłospaw s.c. K. Głowacki, P. Wroński - 2016-04-15 - Pleszew (wielkopolskie)
- Sporządzanie przedmiarów w dokumentacji i terenie. Sporządzanie wycen. Praca w siedzibie firmy oraz w terenie.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 3 lata przy wycenach i kalkulacji. Wymagana biegła znajomość obsługi EXCEL-a. Wymagana umiejętność sporządzania przedmiarów w dokumentacji i terenie oraz sporządzania wycen dokumentacji sanitarnej i drogowej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z przeglądami okresowymi budynków (wentylacyjne, elektryczne),prowadzenie spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych,koordynacja i nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i modernizacji,wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw, nadzór nad naprawami gwarancyjnymi,prowadzenie czynności związanych z odbiorem lokali mieszkalnych i użytkowych,przygotowywanie specyfikacji zamawianych robót, przeprowadzanie oględzin miejsc, w których ujawniono wady, w szczególności budynków i małej architektury,sporządzanie raportów z oględzin oraz przygotowywanie projektów pism/zgłoszeń do podmiotówodpowiedzialnych za usunięcie wad.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2019-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, nadzór nad obiegiem dokumentów kosztowych, weryfikacja dokumentów kosztowych z zamówieniami, nadzorowanie obiegu dokumentów, prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej oraz ZUS,wystawianie faktur, przygotowanie przelewów bankowych, monitorowanie płatności należności
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
poznanie organizacji w firmie, produkcji i produktu końcowego, poznanie technik obsługi klienta, umiejętność konstruowania zamówień, pozyskiwanie dostawców i odbiorców, przygotowywanie ofert dla odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)
Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko" - 2019-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
- zajmowanie się reklamą produktów;- przygotowywanie kampanii reklamowych w prasie, radiu i tv, opracowywanie ulotek, banerów, dobór treści reklamowych;- współpraca z agencjami reklamowymi;- współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy i sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej;- udział w wydarzeniach branżowych;- pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, wystawianie FV, listów przewozowych i przedstawianie ofert sprzedażowej klientom.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Oświęcim (małopolskie)
testowanie nowych produktów, wykonywanie stylizacji, wykonywanie pokazów/szkoleń produktowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż produktów piekarniczych, cukierniczych i nabiału
"Piekarnia - Cukiernia" Anna i Grzegorz Baran s. j. - 2017-10-23 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy w charakterze cukiernika- specjalisty ds. produkcji pralin oraz projektowania i tworzenia ozdób z karmelu; produkcja pralin, wykonywanie deserów- bankietówek; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Opracowywanie kampanii reklamowej firmy, roznoszenie ulotek oraz broszur, tworzenie katalogów, prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
W/g zawodu.
PLUS AKCESORIA MEBLOWE MICHAŁ BANASZEWSKI - 2019-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
Praca w języku angielskim, w porach nocnych, w dni wolne od pracy. Zakres podstawowych obowiązków: • analiza CV; • przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, w tym z naciskiem na I etap - rekrutacji telefonicznej; • zapewniać wsparcie zadań personalnych, • monitorować odpowiedzi na aplikacje w sposób należyty, profesjonalny i bezzwłoczny, • oceniać skuteczność kluczowych kampanii zespołu rekrutacyjnego, • rezerwować spotkania, • sprawdzać aplikacje CV, • wspierać redakcję i publikację ofert pracy, • wyszukiwanie kandydatów na najbardziej strategiczne stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie przedmiarów, zestawień materiałowych, ofert cenowych, różnorodnych wycen, schematów, projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotowywanie dokumentacji, technicznej i powykonawczej kontraktów. Miejsce pracy: Kępno, ul. Wrocławska 13B. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą tel.: 885 210 807, e-mail: ss (at) allescool.com.pl
JACEK STEMPIN "ALLES COOL" CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA WENTYLACJA - 2017-05-11 - Kępno (wielkopolskie)