SPECJALISTA POŻYCZKOWY Stalowa Wola oferta pracy Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej
Stanowisko: SPECJALISTA POŻYCZKOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa biura projektu w Stalowej Woli,- sprzedaż pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,- obsługa klientów w biurze i siedzibie przedsiębiorcy,- sporządzanie dokumentacji pożyczkowej.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Stalowa Wola (podkarpackie)
Pracodawca: Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ofiar Katynia 30, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa biura projektu w Stalowej Woli,- sprzedaż pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,- obsługa klientów w biurze i siedzibie przedsiębiorcy,- sporządzanie dokumentacji pożyczkowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA POŻYCZKOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stalowowolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stalowa Wola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera, obsługa MS Office, w szczególności Excell.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Adres pracodawcy:
Poniatowskiego 2, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt bezpośrednio z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: sandomierski
Gmina pracodawcy: Sandomierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sandomierz
Ulica pracodawcy: Poniatowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.09.2018
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gidle (łódzkie)
Prowadzenie spraw płacowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-03 - Gdynia (pomorskie)
branża budowlana
FORBUD PRUB - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
j.w
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)
obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2016-07-19 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Kontakt z odbiorcami z pełną ich obsługą wraz z dostawami towaru
SZKÓŁKA PNĄCZY MAREK WĘDROWSKI - 2016-04-28 - Kolincz (pomorskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. kontroli jakości.-czynności związane z poprawą jakości wyrobów oraz zapewnieniem ciągłości procesów kontroli jakości. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność syntezy i analizy oraz przekazywania wiedzy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
APS PROFIT POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2016-08-19 - Sulęcin (lubuskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe s.c. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
negocjowanie cen, planowanie i logistyka dostaw, raporty, nadzór nad optymalizacją zapasów magazynowych
INSTAC SP. Z O.O. - 2015-11-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie i koordynowanie dzialań marketingowych;- kampania w mediach;- przygotowanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-30 - Rokocin (pomorskie)
Obowiązki związane z kadrami i płacami, sprawami ubezpieczeń społecznych pracowników oraz osób prowadzących działalność goispodarczą
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-08-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji od klienta głównie zagranicznego (Ukraina), przekazywanie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
zapoznanie się z asortymentem w hurtowni, obsługa i praca na komputerze, sprzedaż towaru klientom, przebieranie i sortowanie towaru, spradzanie dat przydatności.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gostynin (mazowieckie)
Zakres obowiązków okreśony zgodnie z ustawą o ochronie PPOŻ
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2016-12-13 - Częstochowa (śląskie)
Znajomość prawa pracy, obsługa pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa kadrowa pracowników, przygotowanie danych do list płac, obsługa biura, centrali telefonicznej, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, wystawianie faktur. Wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego, specjalista do spraw kadrowych.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-05-10 - Luzino (pomorskie)
praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Wewnętrzny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
j.w.
PHU AGAPOL TravelDeal Agnieszka Chmielewska - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Szkolenie pracowników w zakresie obowiązujących zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowejBieżące doradztwo i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów
"GINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Koszarówka (podlaskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Opalenica (wielkopolskie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)