SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW Gdańsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 6, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rozliczanie mediów. Obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca pn-pt, w godz. 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, doświadczenie 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość programu Dom5 - dodatkowy atut. Miejsce pracy: Gdańsk, SM Ujeścisko. Kontakt tel.: 58 728-78-07 lub osobisty w miejscu pracy w Dziale Kadr.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Ujeścisko"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Płocka 6, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Płocka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw animacji multimedialnej
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e8dd23ddf6bf433404411ee3298c566
Podobne oferty pracy
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,wysyłka ofert drogą elektroniczną, ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM, monitoring należności, raportowanie bieżących wyników pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Krynka (lubelskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej;Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-08-30 - Białystok (podlaskie)
szlifowanie i oczyszczanie odlewów, odpowiedzialność za prawidłową realizację zadań
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
Przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych, remontowych (przygotowywanie korespondencji i określenie zakresu robót dla zadań wykonywanych środkami własnymi, szacowanie kosztów), udział w przygotowaniu założeń do opracowań dokumentacji technicznej i jej weryfikacja, współpraca z dostawcami usług podczas realizacji procesu projektowego oraz budowlanego, udział w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia dla dostaw z zakresu infrastruktury i aparatury, przygotowywanie dokumentacji do postępowań o zamówienie publiczne, koordynacja działań na linii inwestor - inspektor nadzoru - kierownik budowy- urząd administracji, udział w obrotach robót budowlanych i dostaw aparatury, klasyfikacja nabywanych maszyn i urządzeń, wystawianie dokumentów OT, przygotowywanie i nadzór nad realizacją wymaganych przeglądów stanu technicznego budynków i instalacji, prowadzenie zagadnień związanych z najmami, dzierżawami, zbyciem mienia.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2017-07-03 - Wadowice (małopolskie)
prace fizyczne przy budowie dróg. Praca na terenie województwa małopolskiego.
PRDM Wadowice Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Barwałd Dolny (małopolskie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Domu Wczasowym WAM odział Rewita- Jurata
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-02-21 - Jurata (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: Realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór. Planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych. Współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.). Prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Umowa na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 do 15:30.Kandydat ubiegający się o pracę:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania,7) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole oraz umiejętność pracy wielozadaniowej, 9) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej,10) posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego, 11) posiadać uprawnienie do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, 12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych. Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, rezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2000 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Nowa Sól (lubuskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami uzbeckimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Uzbekistanu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego na produkty i usługi
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
- zabezpieczanie budynków i budowli przed wilgocią z powietrza, gleby.- prace przeważnie na stropodachach.- kładzenie papy, tworzyw sztucznych, izolacji oraz zabezpieczanie powierzchni.
Internationaler Personalservice Baden-Württemberg - 2017-02-17 - Niemcy (Niemcy)
praca wymaga okresowych zjazdów pod ziemię, projektowanie i uruchamianie układów elektroniki, wykonywanie i analizowanie dokumentacji projektowej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
- Obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, kontakt mailowy, telefoniczny z klientami. Przygotowywanie zamówień w formie elektronicznej, obsługa reklamacji oraz zwrotów. Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt telefoniczny (533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: projekt (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
1) Obsługa klientów sieciowych, hurtowych i indywidualnych: realizacja zamówień, fakturowanie, utrzymywnaie dobrych kontaktów z klientami, kontrola spływu należności.2) Poszukiwanie nowych odbiorców.
VOSTER NOWA Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Zarzecze (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świdnica (lubuskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
Skuteczne realizoawnie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 15/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-12-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Suwałki (podlaskie)