SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ R37/0673-299/20 Włocławek oferta pracy APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ R37/0673-299/20

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: - organizacja gospodarki magazynowej,- zapewnienie sprawnego przebiegu procesów magazynowych,- kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją zamówień,- rozmieszczanie towaru na magazynie zgodnie z jego przypisaną lokalizacją,- optymalizacja przestrzeni magazynowej,- prowadzenie dokumentacji magazynowej w oparciu o program UNISOFT,- kontakt z dostawcami,- współpraca z działami zaopatrzenia, księgowości.

Data publikacji: 2020-03-23

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
TORUŃSKA 222, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- organizacja gospodarki magazynowej,- zapewnienie sprawnego przebiegu procesów magazynowych,- kompletacja towaru zgodnie z dokumentacją zamówień,- rozmieszczanie towaru na magazynie zgodnie z jego przypisaną lokalizacją,- optymalizacja przestrzeni magazynowej,- prowadzenie dokumentacji magazynowej w oparciu o program UNISOFT,- kontakt z dostawcami,- współpraca z działami zaopatrzenia, księgowości.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ R37/0673-299/20

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0464

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: magazynier

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020

Data zakończenia pracy: 22.03.2021

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Magazynier (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; wiedza z zakresu gospodarki magazynowej; dobra znajomość obsługi komputera: platforma MS Office (w szczególności Excel); mile widziana znajomość programu UNISOFT; wysoko rozwinięte zdolności analityczne, organizacyjne; samodzielność, inicjatywa w realizacji zadań, umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 8880013707

danePracodawcy_regon: 910139239

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych przez APEX-ELZAR Sp. z o.o. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1), informujemy o zasadach przetwarzania podanych przez Panią/Pana danych osobowych (obowiązek informacyjny): 1. APEX-ELZAR Spółka z o.o. z siedzibą we Włocławku (87-805) przy ul. Toruńskiej 222 , (dalej też: APEX-ELZAR) jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. 2. APEX-ELZAR nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych. Kontakt z APEX-ELZAR jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej pod adresem apex-elzar (at) apex-elzar.pl, telefonicznie pod numerem 54 237 25 12 lub bezpośrednio w siedzibie administratora danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: a. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), b. w celu realizacji umów zawartych z APEX-ELZAR (art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), c. w celu prawnie uzasadnionego interesu APEX-ELZAR, polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami, ochronie mienia, rozpatrywaniu reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), d. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).4. W przypadku kiedy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. 5. W przypadku, kiedy przesłankę do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zawarta pomiędzy stronami umowa a ich podanie jest niezbędne do realizacji wynikających z nich obowiązków.6. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Od momentu pozyskania, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, z uwzględnieniem treści przepisów wewnętrznych APEX _ ELZAR w postaci instrukcji kancelaryjnej APEX-ELZAR i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 8. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 9. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług dla APEX ELZAR, na podstawie umów o powierzenie danych osobowych zawierających klauzule zobowiązujące te podmioty do zachowania poufności przetwarzanych danych.10. W związku z przetwarzaniem przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a w przypadku, kiedy jest to możliwe na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, także do ich przenoszenia, sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz usunięcia. 11. W przypadku naruszenia przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Włocławek

danePracodawcy_kodPowiatu: 0464

Gmina pracodawcy: Włocławek

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Włocławek

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984752

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432103

Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 23.03.2020

Oferta pracy ważna do: 23.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35e40e52b8998928819bff8a439fa943

Podobne oferty pracy

OPERATOR SUWNICY - od 2 600 PLN

Wykształcenie: zawodowe; kurs operatora suwnicy; zakres obowiązków: wykonywanie prac załadowczych materiałów w oddziale placów składowych KWK Budryk.; dwie zmiany; miejsce pracy: Ornontowice;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Ekop" Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Ornontowice (śląskie)

SPECJALISTA NARZĘDZIOWY - od 4 000 PLN

- mycie i cykliczne przeglądy form wtryskowych- przezbrojenia form- wymiana matryc, noży i pił maszyn tnących- naprawa i regeneracja połączeń gwintowanych ( zerwane śruby itd. )- mycie suchym lodem form wtryskowych- rozwiązywanie problemów zakleszczających się narzędzi BHP- dbanie o porządek i akcje 6S w dziale narzędziowni- wypełnianie dokumentacji wewnątrz zakładowej w trakcie i po każdej wykonanej pracy- obsługa maszyny Coldwelding- obsługa prasowtryskarki pionowej Watai i Stein- obsługa wiertarko-frezarki- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00 / 22:00 - 06:00- praca w Łodzi, ul. Kurczaki 130 / ul. Zakładowa 99
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Łódź (łódzkie)

SPECJALIST SAP FI/CO - SPECJALISTA SAP FI/CO - od 12 000 PLN

Analiza i ocena wymagań użytkowników. Zapewnienie globalnego wsparcia technicznego w zakresie zapytań dotyczących finansowych modułów SAP. Niezależne administrowanie zgłoszeniami zgodnie z umowami o poziomie usług. Zapewnienie analizy zorientowanej na usługi, wstepnej kwalifikacji i spełnienia przychodzących zgłoszeń serwisowych, incydentów lub przyspieszonych wymagań. Planowanie i wykonanie czynności konserwacyjnych i cyklu życia. Praca w globalnym zespole w celu ciągłego dalszego rozwoju rozwiązań i ulepszeń.
AESCULAP CHIFA Spółka z o.o. - 2019-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 057 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 600 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów na rynku zagranicznym. Tworzenie ofert handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Sporządzanie dokumentów dotyczących sprzedaży, udział w targach handlowych.
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Książenice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)

FRYZJER - od 2 400 PLN

wykonywanie usług fryzjerskich
Studio Fryzur Teresa Janczyk - 2018-04-26 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWO-TECHNICZNYCH - od 2 250 PLN

Sprzedaż akcesoriów elektronicznych (praca w biurze)
kontakt przez OHP - 2019-01-18 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA AKPIA AUTOMATYKI - od 2 500 PLN

opracowanie projektów AKPiA w tym schematów obwodów AKPiA, opracowanie rysunków lokalizacyjnych instalacji AKPiA, prowadzenie zestawień i dobór urządzeń AKPiA, prowadzenie akcji ofertowych
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Pozyskiwanie i kontakt z klientem, praca w biurze średnio 160 godz msc
TRIM sp z oo - 2019-08-12 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - 5 000 - 12 000 PLN

monitorowanie statusu projektów, zadań, itp, obsługa procesu fakturowania zamówień i innych spraw zawiązanych z finansami projektu, gromadzenie danych
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 767,4 PLN

- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem oraz kandydatami ubiegającymi się o prace u naszego Klienta. Wsparcie dla kandydatów, w przypadku problemów technicznych z wypełnianiem aplikacji. Odpowiedzi na zapytania kandydatów i Klientów. Praca na systemie EVS. Sporządzanie raportów i prezentowanie ich naszym Klientom. Praca w języku niemieckim i angielskim: Praca jest w języku niemieckim i angielskim z uwagi na pracę z klientem i kandydatem niemieckojęzycznym i angielskojęzycznym. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego jest wymagana do kontaktu z kandydatami i klientami w krajach, w których mówi się po angielsku lub po niemiecku.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok i 6 miesięcy w obsłudze klientów. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 4 210 PLN

Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 500 PLN

Rekrutacja pracowników do pracy w Holandii.Organizacja przyjazdu izakwaterowania. Przeprowadzenia testów języka angielskiego.Nawiązywanie kontaktu z partnerami, poszukiwanie nowych partnerówdo rekrutacji w Europie. Praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA PMO - od 8 625 PLN

- zapewnienie wsparcia dla Program, Projekt Managera w monitorowaniu wszystkich etapów projektu, ze szczególnym uwzględnieniem części finansowej, - wsparcie dla Portfolio Manager w pełnym zakresie oczekiwań ze szczególnym uwzględnieniem monitorowania działań poszczególnych lokalizacji, - raportowanie, uwzględniające pozyskanie i opracowanie danych, przygotowanie raportu, jego publikacje dla odpowiednich odbiorców oraz analizę wyników,- zapewnienie jakości i spełniania wymogów formalnych, - zastępowanie Line Managera w zakresie powierzonych obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 600 PLN

Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)

SPECJALISTA KSIĘGOWY - od 2 700 PLN

- Księgowanie faktur sprzedażowych,- Księgowanie i zatwierdzanie dowodów magazynowych,- Uzgadnianie sald syntetycznych i analitycznych FK z Gospodarką Magazynową,- Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- Dekretacja, ewidencja, uzgadnianie dokumentów płacowych (potrącenia z listy płac, rozrachunki),- Miesięczne uzgodnienia deklaracji ZUS,- Uzgodnienia kooperacji (przerób),- Prowadzenie archiwum,- Przygotowywanie i zaksięgowanie arkuszy spisowych,- Wydruk z różnic remanentowych,- Rozliczanie inwentaryzacji,- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości,- Przechowywanie dokumentacji księgowej zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "PROMET" - 2019-05-16 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 500 - 3 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej.Prowadzenie ewidencji czasu pracy.Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów szkoleń zewnętrznych pracowników. Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań. Prowadzenie wykazów pracowniczych badań lekarskich i szkoleń okresowych BiHP.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 400 PLN

Administrowanie systemem informatycznym klasy ERP (enterprise resource planning )
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy / Jednosta Wojskowa 5308 - 2016-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA /J. ANGIELSKI/ - od 1 850 PLN

Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - od 2 200 PLN

-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 016 PLN

- obsługa sprzętu biurowego,- obsługa komputera,- inne prace pomocnicze w biurze,- wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych od kontrahentów.- wsparcie kancelaryjne (wysyłka poczty).kontakt z pracodawcą: email natalia.konczarek (at) actus-info.pl, tel.721816242Sala E
Actus - Info Sp. z.o.o - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 1 850 PLN

Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Grupa Progres - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW STOLARKI ALUMINIOWEJ - od 3 600 PLN

Sporządzanie ofert handlowych do klientów, przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej.
Amma Udzielak & Udzielak s.c. - 2017-02-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)


Wybierz powiat