SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Będzin oferta pracy "SLET" Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy magazynów handlowych
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: "SLET" Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 2, 42-503 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: organizacja pracy magazynów handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia/ do negocjacji/
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia kierowcy wózka widlowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie mile widziane
Nazwa pracodawcy: "SLET" Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Będzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Będzin
Ulica pracodawcy: Ignacego Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 17A
Nazwisko osoby zgłaszającej: Krzysztof Lach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2018
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 12.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za współpracę prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
obsługa programu TRANS, kontakty z kierowcami
Renova sp. z o.o. - 2018-03-02 - Brzeziny (łódzkie)
doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc ze środków pochodzących z funduszy UE; sporządzanie opracowań dotyczących oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych; upowszechnienia postępu biologicznego w ramach doświadczalnictwa odmianowego; upowszechnianie metod produkcji rolniczej przyjaznych dla środowiska; organizowanie i prowadzenie szkoleń na rzecz producentów rolnych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-02-19 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
kontroler jakości
INHATEX SP Z O O - 2017-08-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, ofertowanie, realizacja zamówień,organizacja targów, seminarium, konferencji, zamieszczanie reklam,konstruowanie strategii marketingowych dla poszczególnych grup wyrobów,monitoring przetargów krajowych i zagranicznych,kompletowanie oraz składanie ofert przetargowych (pozyskiwanie dokumentacji, przygotowanie zapytań, ofertowanie)zajmowanie się tematyką eksportową,zarządzanie kluczowymi klientami,pozyskiwanie ofert podwykonawczych,wycena projektów,marketing, budżetowanie, e-marketingorganizacja spedycji,przygotowanie oraz organizacja wysyłek,analityka,prowadzenie archiwizacji.
Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-08-29 - Września (wielkopolskie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej
AUCHAN POLSKA SP. z o.o. Centrum Handlowe Komorniki - 2017-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań; - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań; - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych; - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi; - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 oraz miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
Opiekun w Domu Pomocy Społecznej RANGÓRY
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Piła (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Salmon Hygiene Polska Sp. z o. o. - 2017-10-20 - Kielce (świętokrzyskie)
wyszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, analiza działń konkurencji, opieka oraz nadzór nad sprzedażą w kanałach internetowych, wystawianie aukcji internetowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Dołuje (zachodniopomorskie)
obsługa klienta niemieckiego, przyjmowanie zamówień, tworzenie raportów
YETICO S.A. - 2016-04-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych, monitorowanie terminów dostaw, analiza rynku dostaw. gromadzenie ofert
FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)
obsługa wózków widłowych, prace magazynowe
AKTRION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Żarów (dolnośląskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-05-09 - Mroczeń (wielkopolskie)
eksploatacja instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV w zakresie ich obsługi, konserwacji, remontów i montażu oraz kontrolno-pomiarowym sieci i urządzeń, eksploatacja sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego, wykonywanie pracy z wykorzystaniem elektronarzędzi i narzędzi ręcznych, organizowanie pracy na stanowisku samodzielnym, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
OPA EKSPERT Sp. z o. o. - 2016-07-26 - Świętochłowice (śląskie)
wykonywanie zabiegów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Skoczów (śląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu materiałów informacyjnych, szkoleniowych z zakresu odnawialnych źródeł energii i ochrony środowiska. Prowadzenie działalności szkoleniopwej.
Pomorski Ośrodek Dotadztwa Rolniczego w Lubaniu - 2018-05-18 - Stare Pole (pomorskie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, monitorowanie rynku pracy, zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa uprawnień przejazdowych dla pracowników oraz ich rodzin.
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO- TOROWE SP. Z O.O. W GDAŃSKU - 2018-05-04 - Gdańsk (pomorskie)