SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA Starogard Gdański oferta pracy FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych, monitorowanie terminów dostaw, analiza rynku dostaw. gromadzenie ofert
Data publikacji: 2016-10-28
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 37, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych, monitorowanie terminów dostaw, analiza rynku dostaw. gromadzenie ofert
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Zaopatrzeniowiec (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania pożądane: kontakt z ludźmi, sumienność, punktualność
Nazwa pracodawcy: FABRYKA MEBLI OKRĘTOWYCH "FAMOS" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gdańska 37, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny i skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.famos.pl
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2016
Data dodania oferty pracy: 28.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, układanie towaru, załadunek towaru klientowi
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Mszana Dolna (małopolskie)
obsługa biura, działalność marketingowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
kompleksowe realizowanie procesu zaopatrzenia na potrzeby działu technicznego (części do maszyn, podzespoły, serwisy), koordynowanie dostaw i monitorowanie ich terminowości (bieżące reagowanie na pojawiające się problemy), przygotowywanie zapytań ofertowych na bazie specyfikacji dostarczonych przez dział utrzymania ruchu, analiza rynku oraz wyszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje handlowe, raportowanie wyników do przełożonych, prowadzenie i opieka nad dokumentacją techniczną i zakupową, czuwanie nad terminowością przeglądów i serwisów, bezpośrednia współpraca z serwisami zewnętrznymi, działem produkcji oraz działami wspomagającymi produkcję
Petralana SA - 2018-02-23 - Bytom (śląskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa Klienta, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej.
Sklep Ogólnospożywczy " U Stacha" - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)
Praca polega na kontroli jakości od surowca po produkt gotowy e-mail: e.galiszka (at) ergis.eu
ERGIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-21 - Oława (dolnośląskie)
Przewozy na terenie UE
AGRO-TEAM Wojciech Musiał - 2018-06-22 - Werbkowice (lubelskie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca biurowa, Praca w terenie - reklama, obsługa europejskich portali maszyn rolniczych
"AGROHANDLER" Monika Wilczyńska - 2015-11-30 - Sękowo (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Redagowanie wpisów na portalach społecznościowych. Odpowiadania na pytania klientów firmy. Przedstawianie ofert firmy. Reklamowanie produktów firmy na stronach internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa całego procesu sprzedaży (zamówienie, zgromadzenie towaru, transport, ewentualne zwroty i reklamacje), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Mroków (mazowieckie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Operator koparko-ładowarki
PJS usługi Patryk Siembab - 2017-04-24 - Jamy (podkarpackie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2017-12-14 - Chotyniec (podkarpackie)
prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, prowadzenie dokumentacji ppoż. Obsługiwanych firm, wykonywanie audytów ppoż. U klienta, nadzór ppoż. Nad obsługiwanym klientem, wyjazdy do klientów w sprawie prowadzenia spraw ppoż., usuwanie uwag pokontrolnych PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z ochroną przeciwpożarową, konserwacja gaśnic i urządzeń przeciwpożarowych (SSP, DSO, hydranty
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2016-02-23 - Zielona Góra (lubuskie)
nadzór nad procesem zakupów, analizowanie potrzeb i realizacja zamówień, negocjacje, dbałośc o dokumentacje w ww zakresie, wymagane doświadczenie zawodwe
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2017-04-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sprzedaż towarów, dbanie o zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bukownica (wielkopolskie)
wg stanowiska, praca na składzie kostki brukowej
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych spółki, opracowywanie raportów, analiz, statystyk, prowadzenie bieżących spraw spółki.Preferowane wykształcenie wyższe, dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Racibórz (śląskie)
Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z firmami transportowymi, handel częściami samochodowymi z karajami wschodnimiMin. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Świebodzin (lubuskie)
znajomość i rozumienie rysunku technicznego w budownictwie, skrupulatność, staż na stanowisku mile widziany
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
- Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i podstawowymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania LODR- Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu doradztwa rolniczego oraz dokumentacją doradczą i szkoleniową- Pomoc merytoryczna rolnikom w zakresie dostosowania gospodarstw rolnych do obowiązujących standardów i wymagań w zakresie dobrostanu zwierząt i zdrowia publicznego konsumenta- Pomoc oraz uczestnictwo w organizacji konkursów, targów i innych imprez masowych dla rolników- Opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań merytorycznych w trakcie roku- Prowadzenie współpracy z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi działającymi na rzecz rozwoju rolnictwa- Podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych poprzez samokształcenie, udział w konferencjach i szkoleniach oraz utrzymywanie kontaktów z placówkami naukowymi- Przestrzeganie zasad współżycia społecznego oraz przepisów BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Kalsk (lubuskie)
Planowanie kierunków i rozwoju osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy. Planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń, sprawdzenie dokumentacji, sprawozdań, współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kępno (wielkopolskie)
pracownik drogowy, praca fizyczna związana z budową dróg
Szymon Włodarczyk Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe - 2018-08-20 - Cieśle (wielkopolskie)