SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kielce oferta pracy Salmon Hygiene Polska Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Salmon Hygiene Polska Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olszewskiego 21, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w braży hygieny lub zaopatrzenia zakładów produkcji spożywczej. Zaangażowanie z nastawieniem na realizację celów, budowanie realizacji z ludźmi oraz umiejetności podtrzymywanie kontaktów z klientami samodzielność, inicjatywy i odpowiedzialność. Posiadanie rozwiniętych umiejętności sprzedażowych. Czynne prawo jazdy kat B, Mile widziana znajomość obsługi Subiekta GT. Znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office. Dbanie o podtrzymanie ciągłości zakupowej i monitorowanie potrzeb klientów z podległego regionu. Budowanie nowych relacji w oparciu o istotną bazę kontaktów z podległego regionu. Współtworzenie planu sprzedaży oraz jego konstruktywna realizacja.Monitorowanie sytuacji w naszej branży / pojawianie się nowości produktowych/.
Nazwa pracodawcy: Salmon Hygiene Polska Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Ściegiennego 252, 25-116 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wskazany kontakt e-mail; rekrutacja (at) salmonhygiene.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Ściegiennego
Numer budynku pracodawcy: 252
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż, Handel, Doradztwo
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
*zarządzanie oddziałem firmy*pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami*raportowanie sprzedazy*dbanie o dobre kontakty z klientami*tworzenie ofert i zamówien dla kontrahentów*dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Namysłów (opolskie)
pomoc przy negocjowaniu cen i umów, pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami, pozyskiwanie i poszukiwanie nowych kontraktów, rozpoznawanie nowego rynku, doświadczenie w branży e-commmerce, utrzymanie pozytywnych kontaktów z partnerami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
Organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, koordynowanie procesu sprzedaży, koordynowanie zleceń produkcyjnych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jawor (dolnośląskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań-i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-26 - Supraśl (podlaskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań związanych z wykonywaniem obowiązków kierownika kancelarii tajnej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz zarządzenia nr 57/MON Ministra Obrony Narodowej z dn. 16 grudnia 2011 w sprawie szczególnego sposobu oraganizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, tj.: Ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowanie dokumentacji niejawnej nadesłanej do Archiwum oraz wytworzonej w ramach działalności bieżącej instytucji. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji jawnej wytworzonej w ramach działalności bieżącej. Przyjmowanie i nadawanie poczty elektronicznej w oparciu o kancelarię elektroniczną z wykorzystaniem sieci Milnet-Z, INTER-MON, a także pocztą tradycyjną i faksem. Przedstawianie Dyrektorowi Archiwum korespondencji wychodzącej do dekretacji, a następnie terminowe jej dostarczanie jej do wykonawców. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów w Archiwum, rozlizanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejkawnych, osobisty udział w niszczeniu dokumentów niejawnych, udzielanie wykonawcom informacji o sposobie prowadzenia urządzeń ewidencyjnych; sposobie prszekazywania dokumentów zainteresowanym wykonawcom; sporządzanie wykazów dokumentów pobranych z kancelarii przez poszczególnych wykonawców. SPorządzanie i uaktualnianie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Archiwum. Osobiste wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z realizacją formalnej strony wytwarzania i obiegu dokumentów oznaczonych klauzulą "TAJNE" 9 "śCIŚLE TAJNE".
Archiwum Wojskowe w Gdyni - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Kordynowanie procesów zaopatrzenia dostaw, kontrola jakości towarów
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Lubin (dolnośląskie)
montaż instalacji sanitarnych, montaż instalacji : CO, WOD-KAN
Mirosław Mańkowski - 2016-11-22 - Łomianki (mazowieckie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Programista JavaPraca na czas określony : około 3 lataGodzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki i według zleceń Pracodawcy. Sala H
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
- pozyskiwanie zleceń na rynku krajowym i zagranicznym;- analizowanie SIWZ oraz umów handlowych;- sporządzanie ofert handlowych;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Firmy;- rozszerzanie aktualnej bazy Klientów;- negocjowanie warunków współpracy;- skuteczna i systematyczna realizacja celów sprzedażowych i działań marketingowych;
ZPRE "Jedlicze" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Jedlicze (podkarpackie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników i zleceniobiorców, przygotowywanie umów, aneksów oraz zaświadczeń-prawidłowe rozliczanie czasu pracy-sporzadzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń-aktualizacja danych w wewnętrzynym systemie kadrowo-płacowymiterminowe przygotowywanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON i podatkowych-rozliczanie umów cywilnoprawnych-wspólpraca z działem księgowości
Zrzeszenie Producentów Owoców i Warzyw "FRAM-POL" we Frampolu - 2018-07-18 - Frampol (lubelskie)
Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej firmy, nadzór i aktualizacja strony internetowej firmy
Małopolskie Centrum Edukacji, Rabka-Zdrój - 2017-10-12 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
analiza danych, procesy operacyjne, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Święcice (mazowieckie)
Pakowanie materiałów eksploatacyjnych, proste prace ręczne, kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz. 8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Opole (opolskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
GT Automation Krzysztof Reczko - 2017-07-14 - Staszów (świętokrzyskie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
przygotowywanie i wypiek pizzy
ANKER- Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
planowanie i zapotrzebowanie zasobów ludzkich i materialnych na realizację zadań firmy,- udział w negocjacjach z kontrahentami w przedmiocie umowy, terminu i realizacji,- analiza poprawności kompletacji dostaw i dokumentacji wykonawczej, praca w godz. 7-15
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
REALIZOWANIE PROCESU ZARZĄDZANIA , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI ;ORGANIZOWANIE ,PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Skierniewice (łódzkie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)
-
TRANS EXPERT S.C. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)