SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 6 670 PLN
Zakres obowiązków: analiza wskaźnikówwydajności, sporządzanie raportów i analiz finansowych, pozyskiwanie danych oraz ich weryfikacja, kontrolowanie finansów
Data publikacji: 2019-09-11
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analiza wskaźnikówwydajności, sporządzanie raportów i analiz finansowych, pozyskiwanie danych oraz ich weryfikacja, kontrolowanie finansów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 670 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 30.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3 lata doświadczenia w dziale finansowym firmy z branży paliwowej/energetycznej, znajomość polskiego rynku energetycznego i paliwowego, bardzo dobra znajomość j. angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 11.09.2019
Oferta pracy ważna do: 01.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?064205e263ba4384934ac40261d8edda
Podobne oferty pracy
•Sporządzanie ofert, kalkulację kosztów•Prace administracyjne•Dbanie o relacje z klientami i interesantami•Kontakt z zagranicznymi i krajowymi kontrahentami
SERWIS PERSONALNY POLSKA SP. Z O. O. - 2018-01-12 - Cedry Wielkie (pomorskie)
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;- obsługa telefonów kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;- prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa;- inne zadania wynikające ze specyfiki stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- prowadzenie kontaktów z meksykańskim producentem oraz klientami na rynku polskim i europejskim, - obsługa importu i sprzedaży produktów. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - 71 338 06 80.
IBC Polska F& P S.A. - 2019-01-24 - Mirków (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie szkoleń i kursów
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-01-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Poszukiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi.
PROGES SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, staż pracy 2 lata.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2016-10-26 - Wejherowo (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Budowanie bazy klientów, praca on-line i w terenie - wyjazdy jednodniowe, branża ceramika użytkowa - artystyczna oraz prowadzenie rozmów, pisanie pism z kontrahentami z zagranicy. Praca na pół etatu w godz. 8:00-12:00.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporządzenie list płac pracowników i zleceniobiorców. Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych. Realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń ( w tym zajęć komorniczych ). Obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola pracy lakierni, kontrola zgodności wykonywanego wyrobu z dokumentacją techniczną, wykrywanie produktów, usług wadliwych, reklamacje
CMT Chojnice Sp. z o.o. - 2019-05-31 - Chojnice (pomorskie)
Rekrutacja i selekcja pracowników spoza UE, wystawianie ogłoszeń. Zatrudnenie na min. 24 miesięcy. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prace hydrauliczneprace pomocnicze
"UBIR" CELESTYN KWIECIEŃ - 2019-01-31 - Rawicz (wielkopolskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja pracowniów
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Wielochowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż artykułów pirotechnicznych, prace biurowe, korespondencja z kontrahentami, dbałość o ekspozycję produktów, donoszenie produktów z magazynu, prowadzenie działań reklamowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, cv prosimy przesyłać na mail administracja (at) superpower.pl
Super Power Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Pęcice (mazowieckie)
przygotowywanie aplikacji wnioskowych, kontakty z beneficjentami wniosków, obsługa osób zakwalifikowanych do projektu, przygotowanie rozliczenia końcowego.
BIESZCZADZKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP Z O.O USTRZYKI D. - 2016-07-04 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Bezpośrednie wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, konfiguracja sieci LAN, WAN.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
- Redagowanie informacji prasowych oraz tekstów wykorzystywanych w działalności marketingowej pracodawcy min. na portalu internetowym BPC GUIDE, w publikacjach książkowych, raportach branżowych. Organizowanie spotkań merytorycznych oraz debat eksperckich z przedstawicielami branży informatycznej.Współpraca z dostawcami IT, przedsiębiorcami i podmiotami opiniotwórczymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętności: lekkie pióro, komunikatywność i marketing (at) bpc-group.pl
BPC GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, sportu i rekreacji. Organizowanie gminnych imprez sportowych i rekreacyjnych, w tym masowych. Zapewnianie bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezach organizowanych przez gminę. Współdziałanie ze stowarzyszeniami oraz udzielanie im pomocy w realizacji ich zadań dotyczących sportu i rekreacji. Organizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pomoc w organizacji imprez sportowo rekreacyjnych inicjowanych przez mieszkańców. Pomoc w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu rozwoju sportu i rekreacji na terenie gminy. Inicjowanie i wspieranie działań wolontariatu dotyczących przedsięwzięć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pozyskiwanie śr. pozabudżet. na realizację działań z zakresu sportu i rekreacji.
Urzad Gminy w Pszczółkach - 2019-10-31 - Pszczółki (pomorskie)
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2019-07-17 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakt z klientami na rynku włoskim
DRUTEX Spółka Akcyjna - 2019-07-24 - Bytów (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżące utrzymywanie kontaktów z klientami. Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami. Wprowadzanie zamówień.
Jarosław Szydło MC AKCENT - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy produkcji sznurka polipropylowego
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Sochaczew (mazowieckie)
orkanizowanie programów animacyjnych dla dzieci , nadzór nad podwykonawcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Jachranka (mazowieckie)
UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH INWESTYCJI. PRACA NAD PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW ORAZ DOKUMENTACJI POZWALAJĄCEJ NA POZYSKANIE DOTACJI Z DOSTĘPNYCH ŹRÓDEŁ. KOORDYNOWANIE INWESTYCJI POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM (TERMINÓW OKREŚLONYCH W UMOWIE Z ORGANEM DOTUJĄCYM, SPRAWOZDAWCZOŚĆ). WSPÓŁPRACA Z ODPOWIEDNIMI JEDNOSTKAMI W CELU PRZYGOTOWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FORMALNYCH WYMAGANYCH W KONTAKTACH Z WYKONAWCAMI. SPRAWOZDAWCZOŚĆ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI DOTUJĄCYMI. WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE: DOKUMENTACJI , FAKTUROWANIA ORAZ DOPEŁNIENIA USTALEŃ UMOWY. DOPILNOWANIE ZGODNOŚCI : UMOWY ZAMAWIAJĄCY-WYKONAWCA ORAZ ZAMAWIAJĄCY-ORGAN DOTUJĄCY. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWO KSIĘGOWYM W ZAKRESIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE PZP ORAZ PRAWA BUDOWLANEGO. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETÓW PROGRAMÓW BIUROWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI EDYTORÓW TEKSTÓW I ARKUSZY KALKULACYJNYCH. PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE. KONTAKT OSOBISTY SPSK 2 SZCZECIN, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72, TELEFONICZNY 91 466 14 40, CV NA EMAIL D.BAK (at) SPSK2-SZCZECIN.PL
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 W SZCZECINIE - 2019-04-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)