SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,•sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej •kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,•realizacja określonych celów sprzedażowych,•współpraca z działem handlowym i PH,•nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,•monitoring rynku zamówień publicznychOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy,•możliwość przystąpienia do programu Multisport,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•umiejętność pracy pod presją czasu,•umiejętność pracy w zespole,•komunikatywność,•odpowiedzialność,
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a593754d9514f83d6b827c4c29cdd160
Podobne oferty pracy
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza aktualnego zapotrzebowania na zabawki drewniane na rynku ukraińskim, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kamionna (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna za zapewnienie właściwego przygotowania potraw, uwzględniająca receptury i normy obowiązujące w żywieniu zbiorowym. Dodatkowo powinna przy tym przestrzegać zasad czystości oraz regulacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny. Ponadto dba o koszty surowcowe w procesie produkcji żywności, zamówienia oraz prawidłowe magazynowanie żywności. wykształcenie gastronomiczne, dobra znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP).
Interferie S.A Hotel BORNIT - 2018-09-20 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
nadzór i koordynowanie przedsięwzięć dotyczących energii elektrycznej i usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie meldunków, sprawozdań i analiz, weryfikacja kosztów utrzymania kompleksów dotyczących energii elektrycznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-10-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie z klientami ze Wschodu konsultacji oraz udzielanie porad w zakresie rynku nieruchomości, budowanie oraz utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów ze Wschodu, wykonywanie raportów tygodniowych oraz miesięcznych w j. ukraińskim, inne prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie flotą kilkudziesięciu samochodów, organizowanie przewozów rzeczy i osób, rozliczanie czasu pracy kierowców, nadzór nad rozliczaniem kart drogowych w porównaniu z danymi otrzymywanymi z systemów GPS oraz ze zmianą ustawy o podatku VAT z dnia 01.02.2014 r. ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
Sprzedaż materiałów aluminiowych, sprzedaż usług budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, sporzadzenie kosztorysów na zlecone prace, wystawianie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białoboki (podkarpackie)
-prowadzenie spraw związanych z windykacją opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, z wyłączeniem postępowania egzekucyjnego,-prowadzenie postępowań w sprawie określenia, w drodze decyzji, wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji,-prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg, odroczeń, umorzeń, rozkładaniem na raty płatności w zakresie opłat stanowiących dochody Związku Gmin,-przygotowywanie projektów pism, odpowiedzi, wezwań, postanowień, decyzji i innych dokumentów w postępowaniu windykacyjnym,-prowadzenie akt spraw windykacyjnych,-prowadzenie, na podstawie odrębnego upoważnienia korespondencji, w tym korespondencji mailowej z zobowiązanymi do uiszczenia opłaty w celu windykacji opłaty;prowadzenie rozmów telefonicznych z zobowiązanymi do uiszczenia opłaty w celu windykacji opłaty,-przygotowanie spraw windykacyjnych do przekazania właściwemu urzędowi skarbowemu celem prowadzenia spraw z zakresu egzekucji administracyjnej należności pieniężnych z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Związek Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego "Czyste Środowisko" - 2016-08-08 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
zgłaszanie ofert pracy do Powiatowego Urzędu Pracy z celu uzyskania informacji Starosty; kompletacja wszystkich dokumentów wymaganych do uzyskania oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy; kompletacja wszystkich dokumentów wymaganych do uzyskania zezwolenia na pracę, wypełnianie wniosków o zezwolenia o pracę, składanie wniosków do Urzędu Wojewódzkiego oraz bieżący kontakt z Urzędem do momentu otrzymania decyzji; kontakt z cudzoziemcami, doradztwo w zatrudnieniu cudzoziemców; zarządzanie dokumentacją pracowników tymczasowych oraz etatowych; archiwizacja dokumentówMiejsce pracy: Wrocław ul. Rumiankowa 60B, 54-412 Wrocław Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony od 02.05.2019-30.04.2022Praca na jedną zmianę w godz 8-16 Sala C
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
WORK SERVICE SA - 2019-05-30 - Gądki (wielkopolskie)
-Komunikowanie się z pacjentami,-Ocenianie sytuacji społecznej chorych,-Ocenianie sytuacji zdrowotnej pacjenta,-Określanie procesów chorobowych prowadzących do chorób przewlekłych,-Planowanie i prowadzenie pracy indywidualnej i grupowej,-Motywowanie osoby niepełnosprawnej do udziału w leczeniu i rehabilitacji,-Wykorzystywanie w pracy z pacjentami metody i formy terapii zajęciowej,-Uczenie pacjentów wykonywania prostych i złożonych czynności codziennych,-Motywowanie pacjentów do udziału w terapii zajęciowej,-Prowadzenie dokumentacji terapeutycznej,-Udzielanie pierwszej pomocy,-Przestrzeganie przepisów Bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej,-Postępowanie zgodnie z zasadami etyki,-Stosowanie przepisów prawa dotyczących wykonywania zadań zawodowych,
Jaworskie Centrum Medyczne Sp z o.o. - 2019-03-14 - Jawor (dolnośląskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów, wydawanie świadectw pracy, naliczanie płac, pomoc w wysyłaniu przelewów, księgowanie, dekretowanie, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, itp.
PRES-CON Spółka z o.o. - 2017-10-11 - Kozielice (zachodniopomorskie)
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat)
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2019-07-04 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń do portalu informacyjnego suwałki24.pl
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Suwałki (podlaskie)
negocjacje z klientami
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-07-16 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
dystrybucja materiałó promocyjnych, wysyłanie ofert, rekrutacja telefoniczna i e-mailowa, wizyty osobiste w urzędach, instytucjach, organizacjach, przedsiębiorstwach,itp.,pozyskiwanie chętnych uczestników i zebranych grup szkoleniowych
WIELKOPOLSKI INSTYTUT ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI ŁUKASZ DYMEK - 2016-10-14 - Chodzież (wielkopolskie)
Kontakt mailowy z klientami. Zapewnienie dostępności asortymentu.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-08-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
praca przy produkcji wyrobów z drzewa
Firma Produkcyjno-Usługowa RAFALSKI Anna Rafalska - 2016-09-22 - Mirzec-Ogrody (świętokrzyskie)
prowadzenie ewidencji składników majątku (środki trwałe) i wyposażenia OHP; prowadzenie ksiąg inwentarzowych, przygotowanie i udział w inwentaryzacjach; czynny udział w brakowanie sprzętu (likwidacja) będącego na stanie Wojewódzkiej Komendy; właściwe oznakowanie majątku ruchomego, bieżąca aktualizacja wykazów wyposażenia w pomieszczeniach Wojewódzkiej Komendy i jednostek organizacyjnych; prowadzenie archiwum zakładowego; prowadzenia spraw z zakresu sprawozdawczości
Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-01-16 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie zamówień (tel. i e-mail), realizowanie zamówień, zamawianie towaru u dostawcy, wysyłka zamówień, obsługa sklepu internetowego, pozyskiwanie klientów
Ireneusz Zajczyk CONSULTING - 2018-11-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)