SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Kruszewo-Wypychy oferta pracy Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 6 300 PLN
Zakres obowiązków: negocjacje z klientami
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Pracodawca: Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:18-218 Kruszewo-Wypychy 29, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: negocjacje z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszewo-Wypychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokoły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji, kreatywność, dynamika zaangazowania w powierzone zadania, wymagana komunikatywność, możliwości dokształcenia i awansu zawodowego, współpraca z klientami i partnerami biznesowymi.
Nazwa pracodawcy:
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
18-218 Kruszewo-Wypychy 29, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Sokoły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kruszewo-Wypychy
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.07.2019
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 14.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3de3efaaa93fbd170d3181a271931cd6
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kłodzko (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków: obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
zarzadzanie zasobami ludzkimi
GEOPLASTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, sporządzanie wycen dla klientów, współpraca z firmami dostarczającymi towar, sporządzanie zamówień towarowych, doradztwo techniczne w doborze materiałów, przygotowywanie i zawieranie umów handlowych, prowadzenie sprzedaży internetowej, rozpoznawanie rynku pod względem oczekiwań potencjalnych klientów poprzez Internet. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość komputera, samodzielność, kreatywność, mile widziana: znajomość branży elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, umiejętność czytania projektów, sporządzania kosztorysów, umiejętność sprawnego poruszania się w przestrzeni internetowej, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Waterm Artur Wiertel - 2016-10-06 - Wejherowo (pomorskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanieKoordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SP. ZO.O. SP. K. - 2016-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej osób uzależnionych
OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SP ZOZ NOWY DWOREK - 2020-09-08 - Nowy Dworek (lubuskie)
Obsługa wiertarki wielowrzeczeniowej, czyszczarki walcowej oraz składanie, pakowanie, czyszczenie, polerowanie elementów, obcinanie krawędzi.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Targowiska (podkarpackie)
Sporządzanie raportów miesięcznych, okresowych. Opracowywanie raportów, nadzorowanie wykonywania robót, ustalanie metod budowy, materiałów i standardów.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne); sporządzanie raportów i deklaracji PFRON, ZUS, GUS; obsługa systemu kadrowego ERP OPTIMA oraz programu Płatnik.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wniosków pożyczkowych, pozyskiwanie własnych klientów, finalizacja umów pożyczkowych.
EKSPERT FINANSOWY Katarzyna Grzymek - 2017-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łowicz (łódzkie)
obsługa klientów, obrót pieniędzmi, rozliczanie pieniędzy, zamawianie towarów w języku chińskim, składanie raportów, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-10-25 - Ropuchy (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zespół Szkół nr 2 w Golubiu - Dobrzyniu (Technikum oraz Branżowa Szkołą I stopnia) zatrudni nauczyciela języka angielskiego w wymiarze 1,5 etatu. Wymagane kwalifikacje z godne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. Wynagrodzenie zależne od stopnia awansu zawodowego, stażu pracy i posiadanych kwalifikacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 lutego 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od pracy.
Zespół Szkół nr 2 - 2019-08-20 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa dotychczasowych klientów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Obsługa biura i urządzeń biurowych, prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giebułtów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzedaż telefoniczna, aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedażowych, umawianie spotkań dla działu handlowego, doradztwo w zakresie sprzedawanego produktu/doradca klienta, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest prowizja
IDMK SP Z O.O. - 2016-09-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania z zakresu prawa.Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze, mile widziani abslowenci.
Centrum Szkolenia Żandarmerii Wojskowej - 2015-12-23 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2019-11-29 - Krosno (podkarpackie)
Naprawa i utrzymanie parku maszynowego na produkcji.
URIARTE Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-11 - Gostynin (mazowieckie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowanie dokumentów przewozowych- sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż Firmym-ce pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcyzadaniowy czas pracyOferujemy:- umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny dostosowany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników- możliwość podniesienia kwalifikacji przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- przyjemną atmosferę, młody i dynamiczny zespół- narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, itp.)
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)