SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bytów oferta pracy DRUTEX Spółka Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 5 000 - 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami na rynku włoskim
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: DRUTEX Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lęborska 31, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami na rynku włoskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 000 - 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 000 - 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy: DRUTEX Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Lęborska 31, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Ulica pracodawcy: Lęborska
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a0765b75e1ff3f87464c5d81d2999c6
Podobne oferty pracy
dbanie o utrzymanie optymalnej struktury i poziomu zapasów, planowanie prac zakupów, kontrola organizacji eksportu towarów, analizowanie podrobów nabytych w ubojni do dalszego przetwarzania, w celu ustalania standardów i wymagań z zakresie jakości, sporządzanie raportów produkcyjnych i zamówień
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie i analiza danych statystycznychsporządzanie analiz, sprawozdań i raportówweryfikacja i aktualizacja danych w dokumentach strategicznychpomoc w dokumantacji dot. planowania i zagospodarowania przestrzennegoprzygotowanie części merytorycznej wniosków o płatnośćprowadzenie dokumentacji merytorycznej projektówwspółpraca z klientami
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Cieszyn (śląskie)
przygotowanie materiałów dotyczących rekrutacji, zwolnień, przeszeregowań itp., prowadzenie dokumentacji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-04 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozda finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej dla klientów ze Wschodu, przygotowanie ofert handlowych dla rosyjskojęzycznych klientów, pisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim z zakresu marketingu.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości w restauracji typu fast food; Praca w siedzibie i na terenie trójmiasta
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Leźno (pomorskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-04-14 - Puławy (lubelskie)
- marketing dla sklepów internetowych i stacjonarnych- sprzedaż produktów na serwisach aukcyjnych oraz innych platformach sprzedaży- przygotowanie projektów graficznych- przygotowanie nadruków i haftów - personalizacji odzieży i obuwia i akcesoriów- opieka nad serwisami społecznościowymi i bloga- tworzenie tekstów promocyjnych i opisów produktów- wykonywanie zdjęć produktów- zarządzanie kampaniami reklamowymi- wspólne tworzenie i realizacja strategii marketingowej- realizacja ustalonych celów- optymalizacja efektywności poszczególnych działań- wspólne tworzenie procedur i procesów - analiza efektywności działań- przygotowywanie raportów
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2019-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-08-11 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem anglo- i fancuskojęzycznym, monitorowanie terminowego regulowania należności, przygotowanie przeterminowanych wierzytelności analiza i resetowanie różnic między fakturą a oryginalnym zamówieniem.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
1. Kontakt i współpraca z firmami świadczącymi usługi serwisowe aparatury i sprzętu medycznego. 2. Diagnozowanie usterek oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego. 3. Kontrolowanie prawidłowości eksploatacji urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z instrukcją obsługi i DTR. 4. Sporządzenie harmonogramu rocznego przeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 5. Nadzór nad wykonaniem harmonogramu przeglądów sprzętu i aparatury medycznej. 6. Sporządzanie wniosków na przeprowadzenie procedury przetargowej wraz z opisem zamówienia na wyłonienie wykonawcy przeglądów i naprawy sprzętu i aparatury medycznej. 7. Kontrolowanie dotrzymania zawartych umów z firmami świadczącymi usługi serwisowe. 8. Uczestniczenie w komisji opiniującej stan techn. i kasację aparatury medycznej. Okres próbny 3 m-ce, następnie dalsze zatrudnienie. Wynagrodzenie 2800 zł brutto w okresie próbnym. Godz. pracy 7.30-15.05.
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. JANUSZA KORCZAKA W SŁUPSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w przetargach, analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie dobrego wuzerunku firmy.
F.H. "System", Sklep Spożywczy "Gargamel", Krzysztof Mliczek - 2018-05-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiednie sporządzanie posiłków zgodnie z zasadami dietetyki, racjonalne gospodarowanie surowcem, dbanie o przestrzeganie zasad dystrybucji posiłków oraz procedur i standardów
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa zleceń zagranicznych, kontakt z klientem realizacji zamówień
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2018-12-17 - Bukowiec (lubuskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
• Prowadzenie rozliczeń płac oraz umów cywilnoprawnych (zlecenie, dzieło)• Przygotowywanie i wysyłka deklaracji w programie PŁATNIK• Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów itp.• Naliczanie zasiłków • Obsługa zajęć komorniczych• Sporządzanie dokumentów kadrowych• Prowadzenie akt osobowych• Kontakty z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Inspekcją Pracy
Biuro Rachunkowe Marek Ćwikłowski - 2017-10-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa obiektów, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje elektryczne, niskoprądowe, oświetleniowe, wentylacyjne, klimtyzacyjne). Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 w Bielsku-Białej.
ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, współpraca oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa działu handlowego.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Dobczyce (małopolskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży budowlanej w powierzonym obszarze - organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); opracowywanie planów przeglądów i remontów obiektów budowlanych w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; nadzorowanie dla powierzonego obszaru realizacji zadań i ich rozliczania we wszystkich aspektach utrzymania ruchu; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-05-22 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
badanie kotłów, pilnowanie parametrów, podpinanie do instalacji, wprowadzanie danych, odważanie próbek paliwa
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-10-10 - Ruda Śląska (śląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-07-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Realizowanie zadań związanych z procesem obsługi należności
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)