SPECJALISTA DS. SPORTU I REKREACJI Pszczółki oferta pracy Urzad Gminy w Pszczółkach
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPORTU I REKREACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, sportu i rekreacji. Organizowanie gminnych imprez sportowych i rekreacyjnych, w tym masowych. Zapewnianie bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezach organizowanych przez gminę. Współdziałanie ze stowarzyszeniami oraz udzielanie im pomocy w realizacji ich zadań dotyczących sportu i rekreacji. Organizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pomoc w organizacji imprez sportowo rekreacyjnych inicjowanych przez mieszkańców. Pomoc w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu rozwoju sportu i rekreacji na terenie gminy. Inicjowanie i wspieranie działań wolontariatu dotyczących przedsięwzięć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pozyskiwanie śr. pozabudżet. na realizację działań z zakresu sportu i rekreacji.
Data publikacji: 2019-10-31
Lokalizacja: Pszczółki (pomorskie)
Pracodawca: Urzad Gminy w Pszczółkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, sportu i rekreacji. Organizowanie gminnych imprez sportowych i rekreacyjnych, w tym masowych. Zapewnianie bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezach organizowanych przez gminę. Współdziałanie ze stowarzyszeniami oraz udzielanie im pomocy w realizacji ich zadań dotyczących sportu i rekreacji. Organizacja zajęć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pomoc w organizacji imprez sportowo rekreacyjnych inicjowanych przez mieszkańców. Pomoc w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu rozwoju sportu i rekreacji na terenie gminy. Inicjowanie i wspieranie działań wolontariatu dotyczących przedsięwzięć sportowo rekreacyjnych na terenie gminy. Pozyskiwanie śr. pozabudżet. na realizację działań z zakresu sportu i rekreacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPORTU I REKREACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczółki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczółki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw sportu, rekreacji i rozrywki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obywatelstwo polskie, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
Nazwa pracodawcy: Urzad Gminy w Pszczółkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pszczółki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczółki
Adres strony pracodawcy: www.pszczolki.pl
Ulica pracodawcy: Pomorska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw sportu, rekreacji i rozrywki
Data dodania oferty pracy: 31.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?58d451b13a28bfa2d0a029a1f74509e8
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie spraw pracowniczych (kadry), prowadzenie rachuby płac, rozliczanie składek ZUS
SPOMASZ Zamość S.A. - 2018-07-26 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta; pozyskiwanie nowych klientów; przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; stała współpraca z innymi działami i przedstawicielami handlowymi;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Ozimek (opolskie)
obsługa urządzeń ,obsługa asortymentu/garderoby klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach fizjologicznych, ubieraniu się, dbanie o czystość i porządek pomieszczeń budynku przedszkola.
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Zamość (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
-Zakładanie ogrodów,-Kontakt telefoniczny 782-533-052
USŁUGI OGRODNICZE OGRODZIEJ MATEUSZ KRZEWIŃSKI - 2019-03-07 - Piaseckie Pole (pomorskie)
stanowisko :specjalista ds.marketingu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
promocja firmy, marketing
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Trzebinia (małopolskie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników i sporządzanie wszelkiej dokumentacji z nią związaną, kontrola nad przedłużaniem umów o pracę, ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników i przedkładanie do naliczania wynagrodzeń bądź zasiłków, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, wystawianie druku delegacji służbowych, nadzorowanie wykorzystania urlopów wypoczynkowych, sporządzanie sprawozdań, obsługa programów : PŁATNIK, QNT, GUS, PFRON, wykonywanie innych poleceń służbowych.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-03-13 - Leszno (wielkopolskie)
wykszt. min. średnie, mile widz. doświadczenie, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
koordynowanie bieżących spraw administracyjnych, wsparcie zarządu w organizacji szkoleń, wysyłka i odbiór korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Libiąż (małopolskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:-telefoniczny kontakt z obecnymi Klientami banku;-aktywacja kart kredytowych podczas rozmowy telefonicznej z Klientami banku; -odnotowywanie statusów rozmowy w systemie zgodnie z wytycznymi projektu.
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-09-21 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż usług hotelowych (rezerwacje grupowe), planowanie i realizacja założeń sprzedażowych, przygotowywanie ofert dla klientów grupowych, analiza rynku usług hotelowych, raportowanie, monitorowanie. Praca od poniedziałku do piątku na jedną zmianę.
INTERHOUSE 21 SP Z O.O. - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
-rozliczenia wynagrodzeń, ZUS, PIT-księgowanie-prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Żywiec (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej, analiza danych produkcyjnych, wdrażanie nowych metod i technologii wytwarzania, przygotowywanie szczegółowych danych przyjętych koncepcji rozwoju firmy.
Zakład Urządzeń Komputerowych ELZAB S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
1. Przygotowywanie dokumentów i danych niezbędnych do przeprowadzenia procedur przetargowych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych.2. Opracowywanie programów inwestycji.3. Sprawdzanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodności z umową i kompletności.4. Wykonywanie czynności służących realizacji inwestycji budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-10-04 - Lublin (lubelskie)
aktualizacja oprogramowania aplikacji LAS; administrowanie zasobami, udostępnianie zasobów SILP pracownikom uprawnionym przez kierownika jednostki z wykorzystaniem dostępnych w poszczególnych aplikacjach funkcji administracyjnych, poprzez: zarządzanie użytkownikami poszczególnych aplikacji, przygotowanie do akceptacji w SILP Web, autoryzacji uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych, autoryzację uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych w aplikacjach nie posiadających mechanizmu w SILP Web; zabezpieczenie pracowników w karty kryptograficzne i certyfikaty kwalifikowane, prowadzenie ewidencji certyfikatów; administrowanie innymi serwerami lokalnymi, w tym serwerami aplikacji i danych np. serwer antywirusowy, serwer wymiany danych, itp.; administrowanie i eksploatacja delegacjami aplikacji posadowionymi na serwerach w jednostkach nadrzędnych w zakresie określonym przez WZI w RDLP; administrowanie siecią lokalną komputerami oraz innym sprzętem komputerowym: nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, konfigurowanie komputerów do pracy w sieci, instalacja i bieżąca aktualizacja oprogramowania zainstalowanego na komputerach, w szczególności systemu operacyjnego i programów ochrony antywirusowej, nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oaz ochrony antywirusowej, konfigurowanie kont pocztowych na komputerach użytkowników, administrowanie urządzeniami i użytkownikami telefonii IP z wyłączeniem systemu bilingowego; zabezpieczanie funkcjonowania SILP na poziomie leśnictwa: administrowanie rejestratorem leśniczego oraz innymi urządzeniami komputerowymi, bieżący nadzór nad stanem technicznym sprzętu komputerowego, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, instalowanie i bieżące konserwowanie systemów operacyjnych, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, instalowanie i aktualizacja oprogramowania użytkowego, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, konfigurowanie parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i SILP, konfigurowanie urządzeń komputerowych do pracy w sieci, udzielanie leśniczym instruktażu w zakresie obsługi technicznej urządzeń komputerowych, konfigurowanie kont pocztowych; koordynacja i organizacja procesów zakupu urządzeń komputerowych, oprogramowania, konserwacji i napraw urządzeń komputerowych; prowadzenie dokumentacji pracy administratora w tym: ewidencja protokołów instalacji, ewidencja dokumentacji legalności oprogramowania, ewidencja dokumentacji uprawnień dostępu do systemu i baz danych; ewidencja ingerencji w bazy danych oraz protokołów z tych czynności; nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania, w tym przeprowadzania audytu legalności oprogramowania nie rzadziej niż raz na rok; pomoc pracownikom oraz niezbędny instruktaż w podstawowej obsłudze sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz informowanie ich o wprowadzonych zmianach; stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w odpowiednich kursach, szkoleniach, na które zostanie skierowany przez pracodawce. Umowa na 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony; wynagrodzenie według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r, z późniejszymi zmianami
Nadleśnictwo Warcino - 2019-02-13 - Kępice (pomorskie)
w/g potrzeb
CENTRUM PRODUKCYJNE PNEUMATYKI "PREMA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizowanie zamówień sklepu internetowego, przygotowanie towarów do wysyłki. Umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz. 08.00-15.00. Zatrudnienie od zaraz.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-05-10 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych i kanalizacyjnych (zewnętrznych) .Praca na terenie powiatu nowosądeckiego i woj. małopolskiego
"Transwiertel" sp. z o.o. - 2018-03-06 - Świdnik (małopolskie)
kontakty z klirntem, tworzenie ofert, wprowadzanie danych, praca przy komputerze,
EWO Spółka z o.o. - 2017-06-07 - Mława (mazowieckie)
czynności związane z pielęgnacją oraz higieną mieszkańców, podtrzymywanie kontaktów interpersonalnych z mieszkańcami DPS
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Turów (śląskie)
Hydraulik, pomocnik hydraulika.Umowa o pracę na czas nieokreślony, poprzedzona okresem próbnym.
ZEN Zakład Instalacyjno-Budowlany - 2018-09-20 - Zasutowo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem. Kontakt tel. 509 223 050
BILDROB S.C. - Wylęgi, Wola Morawicka, ul. Tarnowska 150, 26-026 Morawica - 2017-10-02 - Wola Morawicka (świętokrzyskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)