SPECJALISTA DS. FINANSOWO- KADROWYCH Starogard Gdański oferta pracy EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO- KADROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie wynagrodzeń- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej- sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US- rozliczanie z PFRON- księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży- księgowanie raportów kasowych,bankowych- obsługa bankowości elektronicznej- uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych- weryfikacja zapasów nakontach księgowych- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych informacji sprawozdawczych
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skarszewska 5, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie wynagrodzeń- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej- sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US- rozliczanie z PFRON- księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży- księgowanie raportów kasowych,bankowych- obsługa bankowości elektronicznej- uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych- weryfikacja zapasów nakontach księgowych- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych informacji sprawozdawczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO- KADROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zasad rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne : wykształcenie min. średnie, 3 letnie doświadczenie zawodowe, znajomość zasad rachunkowości, znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień kadrowo - płacowych, znajomość programu PŁATNIK i programów PFRON
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Skarszewska 5, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.eurobud.gda.pl
Ulica pracodawcy: Skarszewska
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.01.2020
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 12.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a506edf26af0ef838880977468f6737
Podobne oferty pracy
- obsługa kasy fiskalnej- obsługa działu mięsnego- dbanie o porządek na sali sprzedaży- dbanie o ekspozycję towarów
DINO POLSKA S.A. Krotoszyn - 2020-06-05 - Łowyń (wielkopolskie)
opracowywanie projektów strategicznych dla samorządów terytorialnych tj.: GPR, studiów wykonalności, biznes planów, analiz finansowych
INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Tarnów (małopolskie)
umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)
przygotowanie oferty szkoleń, organizacja szkoleń, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, organizacja obiegu dokumentów, obsługa komputera i urządzeń biurowych,
CENTRUM INWESTYCJI SPOŁECZNYCH - PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE Sp.zo.o. - 2020-08-11 - Brzozowa (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
Utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonych pomiesczeniach zakładu, sprzątanie, drobne prace manualne i techniczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Karczew (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, realizacja zamówień, sporządzanie ofert handlowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "WADER-WOŹNIAK" Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów, ewidencja i koordynowanie obiegu dokumentów sprzedaży
"MEDIVET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na inwestycje, remonty, wyposażenie i działalność statutową jednostki;Realizacja wydatków zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w tym zakresie;Prowadzenie gospodarki materiałowej, obsługi transportowej oraz dokumentacji w tych zakresach;Udział w pracach komisji przetargowej;
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym,przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, ocena ryzyka handlowego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, podejmowanie działań służących zdobywaniu nowych klientów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wsparcie organizacji wizyt i wydarzeń zewnetrznych, targowych, konferencji zew., wsparcie działań bieżących
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Mielec (podkarpackie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-14
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)
- zapewnianie nadzoru w kwestii przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy,- opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,- zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy,- udzielanie konsultacji i doradztwo z zakresu bezpieczeństwa na budowie,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Praca w godz.: 8:00-16:00.Sala D
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
terminowe rozpatrywanie reklamacji ,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)