SPECJALISTA DS. FINANSÓW I PŁAC/ KSIĘGOWA Opole oferta pracy AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony

Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I PŁAC/ KSIĘGOWA

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców wsposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa.Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac,Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. Prowadzenie spraw związanychz ZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innych.Praktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (milewidziana) COMARCH Optima. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętnościz zakresu prowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16

Data publikacji: 2018-09-28

Lokalizacja: Opole (opolskie)

Pracodawca: AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Górna 15A, 45-403 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowej w zakresie umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców wsposób zapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa.Przygotowanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac,Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. Prowadzenie spraw związanychz ZUS oraz US, dokonywanie rozliczeń deklaracji DRA, RCA, RSA, i innych.Praktyczne doświadczenie w obsłudze programu PŁATNIK oraz (milewidziana) COMARCH Optima. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętnościz zakresu prowadzenia ewidencji i rozliczenia czasu pracy, urlopów, zwolnieńchorobowych itp. Wystawianie faktur VAT i nadzór nad ich terminowąpłatnością. Praca od 8-16

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I PŁAC/ KSIĘGOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.09.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na stanowisku ds. kadr i płac, min. 3lata doświadczenia. Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa pracy.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkuszakalkulacyjnego Excel. Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność i umiejętnośćpracy pod presją czasu. Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność, zaangażowanie i lojalność.

Nazwa pracodawcy: AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Adres pracodawcy:
Górna 15A, 45-403 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy o przesyłanie CV i listumotywacyjnego na adres elektroniczny: agar(a)agar-ochrona.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danychosobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 09:00-18:00, przez e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: m. Opole

Gmina pracodawcy: Opole

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opole

Ulica pracodawcy: Górna

Numer budynku pracodawcy: 15A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data dodania oferty pracy: 28.09.2018

Oferta pracy ważna do: 26.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 250 PLN

redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-31 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

wyjazdy służbowe w celach administracyjnych, zaopatrzeniowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie biura, porządkowanie dokumentacji, obsługa systemu komputerowego: fakturowanie, obsługa magazynów, tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, tworzenie planów produkcyjnych oraz planowanie logistyki zewnętrznej w zakresie zakład-klient, dostawca-zakład, wewnętrzna logistyka produktów gotowych, utrzymywanie porządku nas magazynie produktów gotowych,wydawanie towarów z magazynu produktów gotowych - opakowania jednostkowe i zbiorcze, inwentaryzacje magazynu produktów gotowych, koordynacja prac inwentaryzacyjnych, konfekcjonowanie mieszanin do opakowań jednostkowych, etykietowanie, kompletacja zamówień (palety i paczki), wykonywanie prac porządkowych, utrzymywanie czystości i porządku w biurze i zakładzie
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Poszukiwanie chętnych do zakupu domów jednorodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PROJEKTÓW - 2 800 - 3 600 PLN

prowadzenie spraw biura,prowadzenie doradztwa w zakresie pozyskania środków z Unii Europejskiej, prowadzenie projektów realizowanych prze biuro
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Spisz-Podhale - 2019-09-25 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 400 - 2 800 PLN

- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 3516) - od 4 900 PLN

kompleksowa obsługa oraz rozliczenia kadrowo-płacowe pracowników
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-25 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 500 PLN

Praca biurowa: Ochrona informacji prawnie chronionych; obowiązki inspektora ochrony danych osobowych; ochrona mienia; zarządzanie kryzysowe
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-08-27 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RECYKLINGU TWORZYW SZTUCZNYCH R154/2584-885/16 - od 1 850 PLN

nadzór nad segregacją recyklingową tworzyw sztucznych
ALFA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Choceń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I MARKETINGU - 3 000 - 4 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: przygotowanie i uaktualnianie bazy potencjalnych klientów, rejestrację na portalach przetargowych oraz branżowych, cykliczne sprawdzanie portali, informacji. Kompletowanie dokumentów, tłumaczenie ich, pilnowanie terminów składania ofert. Wyszukiwanie, proponowanie targów, wystaw. Projektowanie materiałów reklamowych dla całej firmy. Koordynowanie publikacji prasowych.
MOSTOSTAL CHOJNICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-01 - Chojnice (pomorskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU - do 2 800 PLN

wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń nie dozorowanych pod względem elektrycznym oraz sporządzaniem protokołów badań rezystencji, wykonywanie przeglądów narzędzi z napedem elektrycznym oraz wystawiania protokołów badań, usuwanie awarii sieci instalacji elektrycznej na terenie ZNT
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (JUNIOR CUSTOMER SERVICE SPECIALIST) - od 2 300 PLN

reprezentowanie firmy w zakresie obsługi zamówień klientów, oferty handlowej oraz wiedzy na temat sprzedawanych produktów, podpisywanie dokumentów handlowych (faktury sprzedaży), aktywana współpraca z kontrahentem, tworzenie raportów, archiwizowanie dokumentów, wystawianie faktur korygujących w systemie IFS/SAP, współpraca z klientami wewnętrznymi (Intercompany)
CERSANIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 200 PLN

przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-30 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z BIOFEEDBACKA (5/20 ETATU) - 563 - 871 PLN

prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Biofeedback'a z uczniami
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2019-04-26 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 900 PLN

przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego, prowadzenie , uzupełnianie, archiwizacja dokumentacji przetragowej oraz wykonywanie innych zadań zleconych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-07-17 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 600 PLN

zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZENIOWO-FINANSOWYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, pakiet office; podstawowa znajomosć jęz. angielskiego, niemieckiego; zakres obowiązków: wystawianie faktur, weryfikacja i obsługa dokumentów księgowych, prowadzenie magazynów od strony księgowej, rozliczanie płatności, obsługa dok. biurowo-organizacyjnej, przyg. zestawień i dok. dla głównej księgowej i zarządu; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

telefonicznie pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Miechów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH - od 3 000 PLN

1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

obsługa klientów u przedstawicieli firm
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA - do 2 900 PLN

Pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. OIN podczas nieobecności, współuczestniczenie w opracowaniu i bieżącym aktualizowaniu dokumentacji regulującej ochronę informacji niejawnych w jednostce wojskowej, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnej, prowadzenie postępowań sprawdzajacychmiejsce wykonywania pracy: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2644, ul. Graniczna 13, 50-984 Wrocław; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail: jw2644 (at) sp.mil.pl; fax 261 669 855
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS REALIZACJI PROJEKTÓW UE - do 2 100 PLN

zarzadzanie projektami, realizacja, koordynowanie projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 062 - 3 923 PLN

Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2019-08-22 - Gdynia (pomorskie)