SPECJALISTA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z BIOFEEDBACKA (5/20 ETATU) Tychy oferta pracy Szkoła Podstawowa nr 22
Stanowisko: SPECJALISTA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z BIOFEEDBACKA (5/20 ETATU)
Wynagrodzenie: 563 - 871 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Biofeedback'a z uczniami
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa nr 22
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Harcerska 25, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie zajęć z pomocy psychologiczno-pedagogicznej z Biofeedback'a z uczniami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.125
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 5
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 563 - 871 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z BIOFEEDBACKA (5/20 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 563 - 871 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2019
Data zakończenia pracy: 21.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: magister w przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć z Biofeedback'a (ukończony kurs/szkolenie),
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa nr 22
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Harcerska 25, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: ul. Harcerska 25, 43-100 Tychy, tel.: 032 218-28-51
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Harcerska
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy: Szkoły podstawowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: terapeuta zajęciowy*
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa50e4dca244636595f2d10bbffb1264
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Jabłonowo (mazowieckie)
Dokonywanie zmian w systemie SAP odnośnie pracowników standardowych i zagranicznych; zapewnienie i/lub wspieranie prawidłowej i terminowej realizacji cykli globalnych; przygotowywanie raportów dot. wynagrodzeń i świadczeń dla menadżerów HR i innych osób, na żądanie lub w regularnych odstępach czasu; zapewnienie klientom i zespołom jasnych i precyzyjnych odpowiedzi w kwestiach dot. odszkodowań, świadczeń i płac; ciągła identyfikacja możliwości poprawy mająca na celu zwiększenie efektywności wydajności.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyny do makaronu
Zakład Produkcyjno-Handlowy DANMAR - 2017-09-27 - Nowy Szwarocin (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert oraz realizacji zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
e-worldworks - 2016-11-25 - Gdańsk (pomorskie)
szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
praca przy produkcji swieżych i mrożonych ziół
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi, tworzenie i nadzór nad regulaminami obowiązującymi w firmie, sporządzanie sprawozdań i informacji do organów administracji państwowej i samorządowej w zakresie ustawowych obowiązków, przygotowywanie okresowych raportów, statystyk i zestawień dla Zarządu, współpraca z Zarządem
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
lakierowanie elementów drewnianych
PPUH PROSNA Zbigniew Sobczak - 2016-05-12 - Głuszyna (opolskie)
praca z klientem z wykorzystaniem komputera, praca w terenie, sprzedaż udług finansowych i ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Dowóz materiałów do klienta.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zamość (lubelskie)
Kontrola jakości, nadzór nad produkcją, realizacja zamówień, gospodarka materiałowa, współpraca z Kierownikiem ds. Produkcji
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-09-04 - Augustów (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jarosław (podkarpackie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przyjęcie towaru do systemu WMS (standardowe wejścia i wyjścia towaru), wydawanie towaru z magazynu, zamykanie zleceń wraz z przygotowaniem odpowiedniej dok. wysyłki, kontrola poprawności wydania towaru-porównywanie spisu z magazynu z danymi systemowymi, raportowanie do klientów zgodnie z ustalonymi standardami, kontakt z klientem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Gliwice (śląskie)
- Opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników WUP oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji - Nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji - przygotowanie danych do wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej wdrażanych przez WUP Programów Operacyjnych - prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie stylizacji paznokci, wykonywanie stylizacji rzęs, dezynfekcja
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Opole (opolskie)
Poznanie struktury Urzędu, zasad i specyfiki pracy w statystyce publicznej, w tym poznanie obowiązujących aktów prawnych.
Urząd Statystyczny w Lublinie - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)
Ewidencja wykonanych świadczeń medycznych, bieżące przygotowanie zestawień w zakresie statystyki medycznej.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2019-03-12 - Kraków (małopolskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Przygotowywanie elementów i spawanie. Praca na 1 zmianę w godz. 7-15
Firma Handlowo -Produkcyjno-Usługowa "MIRJAN" S.C. - 2019-03-25 - Gorzyce (podkarpackie)
Główne obowiązki:- przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej;- udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej;- przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego;- opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów przeciwpożarowych;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje:Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie brutto: 1414,74 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
Nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Europy Wschodniej i Azji, uzgadnianie terminów i warunków dostaw, wystawianie dokumentacji sprzedaży oraz warunków handlowych.
"JAWAR" Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2017-11-20 - Ciechanów (mazowieckie)