SPECJALISTA DS EXPORTU NA RYNEK NIEMIECKI Łódź oferta pracy EKO OKNA S.A
Stanowisko: SPECJALISTA DS EXPORTU NA RYNEK NIEMIECKI
Wynagrodzenie: 2 770 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
Data publikacji: 2017-07-31
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: EKO OKNA S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 770 - 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizje
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS EXPORTU NA RYNEK NIEMIECKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 770 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: EKO OKNA S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Spacerowa 4, 47-480 Pietrowice Wielkie, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na email
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Ulica pracodawcy: Spacerowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 31.07.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie zleconych prac biurowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Mława (mazowieckie)
Praca w dziale kadr, polegająca na obsłudze zatrudniania nowych pracowników, zarządzaniem środkami BHP, kontrola czasu pracy.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie zestandardami firmy, budowanie i umacnianie relacji z klientami, dbanie oestetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość wsklepie., praca w godz.6-13,13-21, do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Bazzar Sklep Spożywczy - 2016-03-31 - Opole (opolskie)
jw
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie zamówień; obsługa klienta; przyjmowanie płatności za towary; obsługa kasy fiskalnej; ewidencjonowanie dostaw; marchandising; ekspozycja towarów; doradztwo produktowe; przyjmowanie i zgłaszanie reklamacji
ROMA 1920 Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Gałowo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
FACH PAK Sławomir Budrewicz - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
- Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy - zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych usług- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy usług;- dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, - dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (bilboardy), szyldy, flagi, transparenty, , wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Brzozowo (kujawsko-pomorskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE LIST PŁAC DLA NASZYCH KLIENTÓW (UMOWY O PRACĘ, CYWILNOPRAWNE, KONTRAKTY MENEDŻERSKIE, RADA NADZORCZA, ZARZĄD, ETC.)SPORZĄDZANIE DEKLARACJI: ZUS, PIT, PFRON, GUSSPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA I ZWALNIANIA PRACOWNIKÓWPROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad sprzętem zw z informatyką, tj. drukarki, sprzęt sieciowy, kasy i drukarki fiskalne itp., współpraca przy wdrażaniu nowych oraz modyfikacji istniejących programów informatycznych, współpraca we wdrożeniu i rozwiązaniu problemów z użytkownikami sprzętu i programów informatycznych w Spółce, dokumentacja wdrażanych i stosowanych rozwiązań w podwyższonym zakresie oraz ich bieżąca aktualizacja, analiza danych zawartych w programach obsługujących gospodarkę Spółki (Apollo, ERP BIORACLE, inne), prowadzenie cyklicznych raportów w zakresie sprzedaży na potrzeby Zarządu i Regionalnych szefów sprzedaży, wprowadzenie systemów raportowania dla poszczególnych działów i pracowników, analiza wykorzystania majątku Spółki: zbiorniki, samochody itp., doraźne analizy na potrzeby Zarządu zw z prowadzonymi zamierzeniami i działaniami, współpraca w zakresie przygotowania i wdrażania rozwiązań informatycznych i ewidencyjnych w zakresie ewidencji obrotu gospodarczego i organizacji działalności Spółki, wspomaganie i przygotowywanie danych dla działów centrali i oddziałów Spółki, inne sprawy zw z ww zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomia, finanse i rachunkowość, informatyka, informatyka i ekonometria, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, pakietu Ms Office.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Rumia (pomorskie)
kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Godów (śląskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalenj, sprzedaż usług oferowanych przez spółkę, udzielanie inforacji klientowi o produktach i usługach.Dwie zmiany 5:30-14:30-23:20, umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
Tworzenie i prowadzenie ewidencji kontaktów, wyszukiwanie pracowników, opracowywanie ogłoszeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Nowy Targ (małopolskie)
SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYPROWADZENIE OGÓŁU SPRAW BHP FIRMY
DEZAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-08 - Dębica (podkarpackie)
- Planowanie szkoleń, organizacja, monitoring wykonania, rozliczanie szkolenia, weryfikacja efektów szkolenia, nawiązanie współpracy z odpowiednimi kandydatami w zakładach pracy celem przygotowania oferty szkoleniowej oraz jej realizacja. Obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax, komputer, bindownica, niszczarka, gilotyna). Obserwacja prowadzonych szkoleń i wszystkich etapów przygotowania do nich, udział w przygotowaniu materiałów szkoleniowych i planowych szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów szkoleń i opracowywanie materiałów szkoleniowych, współpraca w pozyskiwaniu środków na szkolenia, udział w prowadzeniu szkoleń prowadzonych przez firmę, prowadzenie marketingu relacji z dotychczasowymi klientami firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA OFFICE, AUTOCAD, COREL, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE, OBSŁUGA KAMERY, MONTAŻ FILMÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (B2), MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE SPEC. ANALIZA GOSPODARCZA
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów i handlowców. Obróbka i wprowadzanie do systemu. Wysyłanie zamówień do dostawców. Fakturowanie dokumentów. Weryfikacja faktur od dostawców. Monitorowanie terminowości wysyłek (zamówień klientów). Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżące kontakty z dostawcami. Pomoc handlowcoom w windykacji należności.
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-26 - Kozerki (mazowieckie)
zarządzanie systemem CRM oraz koordynowanie zespołu sprzedaży, kontaktowanie się z różnymi firmami z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, badania marketingowe oraz identyfikacja nowych szans dla firmy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)