SPECJALISTA DS. EWIDENCJI Oława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: rejestracja osób i poszukującycyh pracy; informowanie bezrobotnych i poszukującycyh pracy o przysługującycyh im prawach i obowiązkach; prowadzenie dokumentacji świadczonych usług w Systemie Syriusz i w karcie rejestracyjnej; wyznaczenie terminu wizyty w celu potwierdzenia gotowości podjęcia pracy
Data publikacji: 2020-04-20
Lokalizacja: Oława (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
rejestracja osób i poszukującycyh pracy; informowanie bezrobotnych i poszukującycyh pracy o przysługującycyh im prawach i obowiązkach; prowadzenie dokumentacji świadczonych usług w Systemie Syriusz i w karcie rejestracyjnej; wyznaczenie terminu wizyty w celu potwierdzenia gotowości podjęcia pracy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EWIDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0215
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9121044248
danePracodawcy_regon: 932132384
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, skierowanie z pupKontakt: Powiatowy Urząd Pracy, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel. 713139035, e-mail: sekretariat (at) pup-olawa.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: oławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0215
Gmina pracodawcy: Oława
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Oława
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987259
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 21.04.2020
Oferta pracy ważna do: 19.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f59598e02a68891957e788eb7ed3fd7
Podobne oferty pracy
POZYSKIWANIE KLIENTA, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, TWORZENIE DOKUMENTACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO, PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZY
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, hiszpańskojęzycznych i portugalskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Łódź (łódzkie)
Kierowca konwojent; rozwożenie towaru do sklepów. Praca w Przeworsku.
TRANS-INTER USŁUGI TRANSPORTOWE DARIUSZ KASPRZAK WÓLKA NIEDZWIEDZKA - 2016-05-12 - Przeworsk (podkarpackie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.PO OKRESIE PRÓBNYM 3900 ZŁ. BRUTTO. Okres próbny 3 m-ce.Godz. pracy 7.30-15.30.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-09-13 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, monitorowanie i wydawanie towarów magazynowych. Wystawianie dokumentów magazynowych. Wprowadzanie do systemu komputerowego dostaw i dokumentów produkcyjnych. Comiesięczne rozliczanie magazynu. Nadzór nad prawidłowymi stanami i ruchami magazynowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
tworzenie stategii rozwoju przedszkola, pomoc w organizacji zajęć z dziećmi, praca biurowa
Niepubliczne Przedszkole MINILAND - 2018-10-24 - Pułtusk (mazowieckie)
roznoszenie ulotek, rozdawanie ulotek, plakatowanie, ankietowanie na terenie Świecia
kontakt przez OHP - 2018-02-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie w języku serbskim autorskich prac w zakresie sprzedaży produktów i usług IT, opracowanie i wdrożenie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy, copywriting tekstów reklamowych w języku serbskim w zakresie sprzedaży produktów i usług it, kreowanie rozpoznawalności marki na rynku serbskim, umowa o dzieło, wymiar czasu pracy: 100 godzin miesięcznie, tj. 25 godzin tygodniowo, wynagrodzenie: nie niższe niż 80 złotych brutto za godzinę, tj. 8000 zł brutto miesięcznie, przewidywany okres wykonywania umowy 08.11.2019 - 07.11.2022
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Kraków (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Konin (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
- obsługa sklepu internetowego i strony internetowej;- wprowadzanie danych do systemu;- obsługa sklepu w zakresie on-line;
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Linowiec (pomorskie)
Kontrola materiałów do produkcji, kontrola wyrobów w toku produkcyjnym, badania bieżące wyrobu gotowego, prowadzenie zapisów z przeprowadzonych kontroli i badań, prowadzenie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów, prowadzenie akcji korekcyjnych i korygujących.
VANSTAR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PAWEŁ SZOSTAK - 2020-03-18 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłkówz półproduktów i produktów gotowych,prace porządkowe.
KKM KATARZYNA KIRCHNER - 2019-07-23 - Wojtówka (mazowieckie)
Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z mediami i blogerami z branży artystyczno-wnętrzarskiej. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube, Twitter) i tworzenie treści na te profile. Tworzenie blogów firmowych oraz tematycznych. Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Angażowanie społeczności wokół profili w social media.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Pracownik fizyczny karetki - sanitariusz, pomoc w transporcie pacjenta
NORD AMBULANSE Radowit Sadowski - 2016-06-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w
BSK RETURN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
organizowanie ochrony zakładu, opracowywanie i oktualizacja Planu Ochrony, instrukcji procedur regulujących kwestie ochrony zakładu przemysłowego, nadzór i kontrola oraz egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznego dostawcy usług w zakresie ochrony, nadzór nad realizacją i prowadzenie badania trzeźwości pracowników i wykonawców, organizowanie okresowychszkoleń dla pracowników ochrony, ze znajomości instrukcji i procedur w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia, podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony zakładu, udział w naborze pracowników ochrony przez dostawcę usługi oraz ocena pezydatności zawodowej kandydatów, utrzymywanie stałych kontaktów z własciwymi terytorialnie jednostkami ABW, Policji, Strazy Miejskiej, straży Pożarnej, podejmowanie doraźnych decyzji w przypadku zagrożeniabezpieczeństwa osób lub mienia zakładu, użytkowanie systemu kontroli dostępu wramach nadzoru ochrony obiektu, wydawanie przepustek - identyfikatorów, zarządzanie wykonawcami usług: ochrony, sprzątanie, prace gospodarcze, naprawy i konserwacja (koordynowanie i organizowanie prac, rozliczanie faktur, tworzenie zapotrzebowań)
ELEKTROCIEPŁOWNIA S.A. ZIELONA GÓRA - 2016-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)
· Koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc),· Zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich,· Aktualizacja danych w systemach informatycznych, · Nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc),· Nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach,· Nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych, · Współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur, · Kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5).
TuMieszkamy Sp. z o.o. - 2020-02-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
jw
ANGLOVILLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert.
"E-DIRECT CLOUD SOLUTIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie samochodu do sprzedaży, obsługa klienta, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-"DZIUK" ZBIGNIEW DZIUK - 2018-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
wprowadzanie ofert sprzedazy, biletów autokarowych, lotniczych, fakturowanie, obsługa klienta, sprzedaż MERUIN
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Sosnowiec (śląskie)
Podstawowy zakres obowiązków:-prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym również zamówień o wartościach określonych w art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,- wspieranie kierownika administracyjno - technicznego w zarządzaniu budynkiem w tym prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących obiektu Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury- administrowanie zasobami materialnymi WCK, - współpraca z właścicielem budynku Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej – Gminą Miasta Wejherowa
Wejherowskie Centrum Kultury - 2020-03-02 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H - 2017-03-31 - Sosnowiec (śląskie)
- kompleksowa obsługa klientów telefoniczna oraz mailowa- utrzymanie pozytywnych relacji z klientami- praca w języku urdu- praca może odbywać w trybie zdalnym i stacjonarnym
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie kompleksowej księgarni budżetowej szkół lub przedszkoli wraz z ZFSS, sporządzanie sprawozdań Rb, dokumentacji do wypłat dotacji dla niepublicznych przedszkoli. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00. Wynagrodzenie 3 100,00 zł brutto + wysługa.
Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa - 2019-12-09 - Piastów (mazowieckie)