SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wejherowo oferta pracy Wejherowskie Centrum Kultury
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 300 PLN
Zakres obowiązków: Podstawowy zakres obowiązków:-prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym również zamówień o wartościach określonych w art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,- wspieranie kierownika administracyjno - technicznego w zarządzaniu budynkiem w tym prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących obiektu Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury- administrowanie zasobami materialnymi WCK, - współpraca z właścicielem budynku Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej – Gminą Miasta Wejherowa
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Wejherowskie Centrum Kultury
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:84-200 Wejherowo 255, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podstawowy zakres obowiązków:-prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym również zamówień o wartościach określonych w art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,- wspieranie kierownika administracyjno - technicznego w zarządzaniu budynkiem w tym prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących obiektu Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury- administrowanie zasobami materialnymi WCK, - współpraca z właścicielem budynku Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej – Gminą Miasta Wejherowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : staż pracy min. 2 lata na stanowisku zamówien publicznych[Inne] : - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja- staż pracy min. 2 lata na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych- biegła znajomość obsługi komputera - dobra organizacja pracy,- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (preferowane)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wejherowskie Centrum Kultury
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
84-200 Wejherowo 255, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Numer budynku pracodawcy: 255
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd765c839f8d079964a9659f7a9c56ff
Podobne oferty pracy
Obsługa administracyjno – gospodarcza Ośrodka, administrowanie środkami trwałymi, zamawianie środków czystości oraz materiałów biurowych, koordynowanie postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych, realizacja umów, obsługa i administracja floty samochodowej. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub 71 339 86 56
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-11-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego i allegro
PHU LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2016-06-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI, ZE SZKOŁAMI, POZYSKIWANIE SPONSORÓW, REKLAM, FUNDUSZY
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z hodowcami drobiu, podpisywanie umówkontraktacyjnych, audyt ferm drobiu, sporządzanie raportów i analiz. Praca w terenie na obszarze kilku województw.
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2015-12-04 - Opole (opolskie)
-
METALWIT Łukasz Nadolski - 2017-12-29 - Lipniki (kujawsko-pomorskie)
SZKOLENIE PRACOWNIKÓW, TJ. PRZYGOTOWANIE NOWYCH PRACOWNIKÓW DO PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH PRACY POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM W OPARCIU O POSIADANE DOŚWIADCZENIE.PRACA PRZY GRILLU, FRYTKOWNICACH, PRZYGOTOWYWANIE KANAPEK, FRYTEK, SAŁATEK, DESERÓW I NAPOJÓW.PRACA ZWIĄZANA Z OBSŁUGĄ KLIENTÓW, OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I DRUKARKI FISKALNEJ.PRACE PORZĄDKOWE ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM PORZĄDKU NA OBSZARZE PRODUKCJI, JAK I NA SALI DL GOŚCI, ORAZ NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PRZYLEGŁYM DO RESTAURACJI.PRACE MAGAZYNOWE ZWIĄZANE Z ZATOWAROWANIEM ZARÓWNO STANOWISK PRACY JAK I PRZYJĘCIEM DOSTAWY PÓŁPRODUKTÓW OD DOSTAWCÓW O UMIESZCZENIEM ICH W MAGAZYNACH.WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY, OBSŁUGA FRYTKOWNICY, GRILLA, KASY, UMIEJĘTNOŚĆ KIEROWANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, POSIADANIE KSIĄŻECZKI DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W RESTAURACJI TYPU FAST-FOOD - MIN 6 MIESIĘCY, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO.STAWKA ZA GODZINĘ 16,00 ZŁ BRUTTO, PRACA W WOLNE DNI, PRACA W GODZINACH CAŁEJ DOBY.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: RESTAURACJA MCDONALD'S SZCZECIN, UL. POŁUDNIOWA 21 I PRZYJACIÓŁ ŻOŁNIERZA 6.
SDH SYLWIA DIAKÓW-HRYCYK - 2019-09-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Mrketing, reklama, promocja produktów i usług firmy na nowych rynkach. Wykształcenie średnie. Znajomość języka angielskiego i hindi.
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2016-08-26 - Ząbki (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
sprzedaż pobytów oraz dbanie o wizerunek firmy
"LEDER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
praca w lodziarni przy ul. Głównej w Janikowie
DE LUXE DELIKATESY MONOPOLOWE CIESIELSKI PRZEMYSŁAW - 2019-04-08 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
- przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje- organizowanie i przygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecności oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształcenia podyplomowegoGodziny pracy: 8-12Wielkość etatu: 1/40
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Łódź (łódzkie)
- szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- nauka obsługi kasy fiskalnej,- raportowanie sprzedaży, inwentaryzacja, zamówienia,- robienie ofert sprzedaży,- przygotowanie eventów tematycznych wraz z obsługą
kontakt przez PUP - 2020-06-16 - Świebodzin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Sławno (zachodniopomorskie)
Załadunek, wyładunek towaru, prace porządkowe, przygotowywanie zamówień
Firma Handlowo-Usługowa FAMILIA Wójtowicz - Sp. J. - 2016-02-03 - Myślenice (małopolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2019-01-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż, zakupy, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, wystawienie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Lublin (lubelskie)
Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zapewnienie wsparcia zespołowi menedżerów,Organizowanie imprez firmowych / konferencji / imprez integracyjnychKoordynacja zarządzania salami konferencyjnymi,Uczestnictwo w opracowywaniu i usprawnianiu procedur i inicjatyw wewnętrznych w firmie;
kontakt przez PUP - 2020-04-30 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa z wyjazdami do klientów
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Obsługa robota do wtyrskarki Obsługa elektrycnego wózka paletowaego
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Słupca (wielkopolskie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
sprzedaż, obsługa kasy, obsługa klientów, zaopatrzenie sklepu, ekspozycja towaru, współpraca z kontrahentami z Wietnamu i Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta hiszpańskojęzycznego i hiszpańskiego, usprawnienie kontaktu oraz pomoc klientom. Dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, managerami Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Przygotowywanie raportów Aktualizacja systemów wewnętrznych i baz danych Przygototwywanie i aktualizacja procedur operacyjnych Wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umwawianie rozmów kwalifikacyjnych Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami
kontakt przez PUP - 2019-08-06 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizacja kampanii internetowych
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-05-15 - Katowice (śląskie)
prowadzenie szkoleń bhp, konsultacje i doradztwo bhp, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, obsługa firm z poza Częstochowy, przeprowadzanie dochodzenia powypadkowego, kontrole bhp
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie ofert. Prowadzenie strony internetowej. Organizacja załadunku i rozładunku. Organizacja czasu pracy. Organizacja imprez masowych. Składanie ofert do przetargu. Prowadzenie dokumentacji firmy. Obsługa komputera .Obsługa programów tj. Open Office, Word, Excel. Redagowanie kalendarza imprez.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)