SPECJALISTA DS. EKSPORTU (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO) K/M Warszawa oferta pracy IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO) K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na rynku rumuński - bieżąca obsługa zamówień- rozwijanie trwałych relacji z Klientami - negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją - ścisła współpraca z innymi działami w firmie
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inflancka 4, 00-189 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na rynku rumuński - bieżąca obsługa zamówień- rozwijanie trwałych relacji z Klientami - negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją - ścisła współpraca z innymi działami w firmie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + ubezpieczenie grupowe+ prywatna opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. EKSPORTU (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Oprogramowanie SAP
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość programu SAP BO, co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, biegła znajomość języka rumuńskiego.Obowiązki:- realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na rynku rumuński - bieżąca obsługa zamówień- rozwijanie trwałych relacji z Klientami - negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją - ścisła współpraca z innymi działami w firmie[Zgłoszenia: k.garlikowska (at) iview-recruitment.com, 790 335 235]
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy:
IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5213684232
danePracodawcy_regon: 360301139
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Inflancka 4, 00-189 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Inflancka
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 08.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0933fa9773a215f14aa3b9ec82b5bb5d
Podobne oferty pracy
Nadzór nad działem technicznym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Organizacja pracy działu technicznego.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2020-02-27 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem .Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv drogą e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.pl
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa klienta w sklepie z akcesoriami motocyklowymi. Obsługa sklepu internetowego. Współpraca z kontrhentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Zabrze (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2015-12-10 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, - przygotowywanie ofert, - kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2018-03-16 - Ryki (lubelskie)
Analiza zapytań ofertowych, przygotowywanie wstępnej dokumentacji ofertowej, kontrola zgodności ofert z zamówieniami, pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców. Wykształcenie min. średnie techniczne - budownictwo, znajomość branży budowlanej - łatwość nawiązywania kontaktów handlowych, umiejętność pracy w zespole, znajomość programów Autocad, Excel.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-02 - Luzino (pomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych klientów, odbiorców, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami zagranicznymi w języku ukraińskim, rosyjskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- współudział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych, -przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze, -analiza i kontrola kosztów, - usprawnianie narzędzicontrollingowych. Praca w godzinach 7-11
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
krawiec - refundowane
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kąkolewo (wielkopolskie)
- prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych- składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu- nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy- prowadzenie postępowań szkodowych- prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych- nadzórw na systemem zasilania gwarantowanego, systemami alarmowymi, systemem kontroli dostępu- przygotowanie sprzętu i materiałów do wybrakowania- pełenienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2019-03-01 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2019-07-12 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
stanowisko sprzedaży eksportowej, obsługa zamowień, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
VENITA Fabryka Kosmetyków Spółka z o.o. - 2018-08-21 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-18 - Niemcy (Niemcy)
- koordynowanie efektywnego przepływu produktów niezbędnych do wykonania serwisu- koordynowanie finalnej dostawy do klienta- monitorowanie i raportowanie zwrotów- komunikowanie się z dostawcami i informowanie o ewentualnych przeszkodach w łańcuchu dostaw (w szczególności z kontrahentami z terenu Francji)
kontakt przez PUP - 2020-05-20 - Łódź (łódzkie)
kontrola wydatków pod względem rachunkowym
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Gdynia (pomorskie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierzów (małopolskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Bardzo dobra znajomść i umiejętność stosowania przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, praktyczna znajomość rozliczania czasu pracy w różnych systemach czasu pracy umiejętnoś ćobsługi praograów Excel, Word oraz tworzenia tabel, zestawień, sprawozdań w programach, obsługa programów kadrowo-płacowych znajomość przepisów Ustawy Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz prowadzenia spraw związanych z funduszem, odpornośc na stres, umiejętnośc pracy pod presja czasu skrupulatność, rzetelność, komunikatywność, terminowość, samodzielność, dokładność. Prowadzene spraw socjalnych, rozliczanie czasu pracy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach : 8-16
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2020-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż kursów i szkoleń, klocków lego, tworzenie terminarza szkoleń, kontakt z wykładowcami, wystawianie zaświadczeń
"AKTIN" Jerzy Wiltosiński - 2017-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
- Udział w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów,- Wspomaganie działań związanych z udoskonaleniami już istniejących produktów oraz projektowanie/ przeprojektowywanie produktów zgodnie z wymaganiami klientów,- Wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie nad nimi badań, - Opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów lub istniejących produktów,- analiza rynku w poszukiwaniu możliwości wykorzystania istniejącego parku maszynowego.
Capek Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Skrzyszów (śląskie)
-
DOM WYPOCZYNKOWY PASSAT Marcelina Dec - Ceglarek - 2017-02-01 - Niechorze (zachodniopomorskie)
wprowadzanie nowych produktów do produkcji seryjnej wg. standardów dla branży automotive
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kampanii marketingowych w internecie (newsletter, AdWords, facebook, instagram).
TRADE 8 Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Sejny (podlaskie)