SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W NIEMCZECH Datteln oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W NIEMCZECH
Wynagrodzenie: od 7 500 PLN
Zakres obowiązków: - Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Datteln ()
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Datteln, NiemcyRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zakres obowiązków:1. Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy2. Wyrabianie przepustek dla pracowników oraz innych dokumentów3. Meldowanie pracowników w urzędzie oraz załatwianie spraw urzędowych4. Tworzenie zamówień w systemie, opisywanie faktur zakupowych5. Pomoc pracownikom w załatwianiu spraw formalnych w Niemczech- Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 7500 zł brutto (od 1800 euro/mies.) ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W NIEMCZECH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Datteln
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Niemcy
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w biurze na budowie. Wymagana bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność, dyspozycyjność. Wymagana biegła znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego wymagana.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV przesłać na adres rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. administracji w Niemczech
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie e-mail:
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radzymin (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
prowadzenie postępowania administracyjnego , uczestniczenie w kontrolach sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)
Kontrola nad sprawnością sprzętu, oprogramowaniem i siecią komputerową
"BRITISH CENTRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie postępowań zakupowych, techniczna koordynacja dostaw.
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-27 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
piekarz
Firma Handlowa HABURA K.F.D.A. Habura S.C. - 2017-05-19 - Wietrzychowice (małopolskie)
1.Rejestracja i analiza wniosków państw obcych o udzielenie międzynarodowej pomocy prawnej2.Rejestracja i analiza wniosków o udzielenie pomocy prawnej przedstawionych przez sądy polskie3.Sporządzanie pism przewodnich do przedstawicielstw dyplomatycznych i konsularnych4.Rejestracja, analiza i prowadzenie akt spraw o uznanie wyroków sądów polskich za granicą w przedmiocie międzynarodowej egzekucji alimentów5.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentów krajowych i zagranicznych do międzynarodowej legalizacji6.Sporządzanie sprawozdań i zbiorczych zestawień7.Bieżąca obsługa interesantów w zakresie międzynarodowej pomocy prawnej8.Wykonywanie czynności biurowych związanych z obiegiem korespondencji tj. podkładanie zwrotnych poświadczeń odbioru, ekspedycji poczty.9.Archiwizowanie akt sprawOgłoszenie Dyrektora o konkursie na staż urzędniczy stanowisko stażysty w Samodzielnej Sekcji ds. Obrotu Prawnego z Zagranicą Sądu Okręgowego w LublinieSzczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów aplikacyjnych, terminu oraz sposobu ich składania dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOznaczenie konkursu D.Kd.111.13/18
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2018-07-19 - Lublin (lubelskie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; obsługa sekretariatu Inżyniera Kontraktu przy budowie hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach przy ul.Akademickiej i Kujawskiej; 1/2 etatu
DOM INŻYNIERSKI PROMIS SA - 2017-06-21 - Gliwice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Exportu będzie odpowiedzialna za obsługę klienta francuskojęzycznego. W tym kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem, przygotowywanie zapytań ofertowych, obsługa zamówień, przygotowywanie i nadzorowanie planów transportowych oraz bieżących płatności.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-02-12 - Gnojnik (małopolskie)
prowadzenie zajęć
Chorzowski Zakład Aktywności Zawodowej - 2018-07-19 - Chorzów (śląskie)
- współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów,- współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań,- bieżące monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników;- koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatność i harmonogramów płatności,- analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych,- samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
-przygotowanie i realizacja strategii działań marketingowych;- planowanie i wdrażanie internetowych i stacjonarnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż i analiza ich efektywności;- prowadzenie kampanii informacyjnych;-dbałość o jakość i terminowość emitowanych materiałów informacyjnych;-analiza i raportowanie wyników kampanii;-kontakt z kontrahentami i firmami zewnętrznymi;-stały monitoring potrzeb i trendów rynkowych;-efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań reklamowych w internecie;-współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi;-dbanie o wizerunek marki;- nadzór i aktualizacja strony www.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-26 - Świdnica (dolnośląskie)
kontrola jakosci mebli, dopuszczenie towaru do wysyłki
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2015-12-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Białystok (podlaskie)
bieżąca realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa; programowanie i harmonogramowanie szkoleń, doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzanie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-07-16 - Zielona Góra (lubuskie)
w zakresie specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Człuchów (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy- spawanie metodą TIG
METAL PLAST JANUSZ ZAGÓRSKI - 2018-01-30 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
1. organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych projektów, zgodnie z treścią umowy oraz wniosku o dofinansowanie wg. "harmonogramu" działań i "szczegółowego budżetu"; 2. przygotowanie rozliczeń, wniosków o płatność oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie oraz harmonogramu płatności; 3. poszukiwanie i rekrutacja wykładowców oraz podwykonawców dla realizacji działań edukacyjnych; 4. prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; 5. realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami; 6. prowadzenie ewidencji beneficjentów ostatecznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielne przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania wsparcia finansowego ze środków unijnych lub innych programów pomocowych
EUROTOM Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym oraz podatkowym, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, ewidencja i księgowanie dokumentów bankowych, weryfikacja i uzgadnianie sald, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, zarządzanie dokumentacją (monitorowanie i archiwacja).
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu - 2018-06-14 - Stoisław (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z regulaminem pracy2. Zapoznanie się z przepisami BHP i ppoż3. Zapoznanie się z procedurami i przepisami dot. zamówień publicznych4. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych5. Weryfikacja opisu przedmiotu zamówień 6. Przygotowanie specyfikacji istotnych zarunków zamówienia7. Publikacja ogłoszeń dot. postępowań8. Udział w komisjach przetargowych
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kartuzy (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brody (świętokrzyskie)
bezpośredni kontakt z klientami ,zgłoszenie szkody w systemie ubezpieczyciela, współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami, koordynacja całego procesu obsługi technicznej Klienta przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jakości obsługi klienta
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tychy (śląskie)