SPECJALISTA DS. REKLAMY I PROMOCJI - 1595 Świdnica oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMY I PROMOCJI - 1595
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowanie i realizacja strategii działań marketingowych;- planowanie i wdrażanie internetowych i stacjonarnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż i analiza ich efektywności;- prowadzenie kampanii informacyjnych;-dbałość o jakość i terminowość emitowanych materiałów informacyjnych;-analiza i raportowanie wyników kampanii;-kontakt z kontrahentami i firmami zewnętrznymi;-stały monitoring potrzeb i trendów rynkowych;-efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań reklamowych w internecie;-współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi;-dbanie o wizerunek marki;- nadzór i aktualizacja strony www.
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowanie i realizacja strategii działań marketingowych;- planowanie i wdrażanie internetowych i stacjonarnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż i analiza ich efektywności;- prowadzenie kampanii informacyjnych;-dbałość o jakość i terminowość emitowanych materiałów informacyjnych;-analiza i raportowanie wyników kampanii;-kontakt z kontrahentami i firmami zewnętrznymi;-stały monitoring potrzeb i trendów rynkowych;-efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań reklamowych w internecie;-współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi;-dbanie o wizerunek marki;- nadzór i aktualizacja strony www.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMY I PROMOCJI - 1595
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw reklamy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość social media (Facebook, Instagram, YouTube) i Google Adverts;- przygotowywanie, publikacja i promocja postów;- doświadczenie w obszarze promocji/ marketingu;- doświadczenie w zakresie tworzenia skutecznych treści promocyjno-informacyjnych;- doświadczenie w realizacji różnorodnych działań promocyjnych;- znajomość narzędzi analitycznych i pakietu MS Office;- wykształcenie kierunkowe (mile widziane);- obsługa programów graficznych (mile widziane);- umiejętności pracy w zespole;- kreatywność, zaangażowania, rzetelność i samodzielność w działaniu;- prawo jazdy kat. B;Oferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;- pracę pełną wyzwań;- pracę w młodym i kreatywnym zespole;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
UL. POZNAŃSKA 21 48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: UL. POZNAŃSKA 21
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 25.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-02-12 - Zgierz (łódzkie)
1) konstruowanie narzędzi badawczych, w tym do wewnętrznej i zewnętrznej ewaluacji pracy szkół i placówek oświatowych w różnych obszarach,2)przygotowywaniu raportów i informacji dla jednostki samorządu terytorialnego,3)opracowywanie koncepcji oraz prowadzenie badań ilościowych i jakościowych,4)współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie związanym z prowadzonymi badaniami i analizami.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-09-06 - Częstochowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rogoźnica (dolnośląskie)
WYKONYWANIE PRAC MURARSKICH (BUDOWA TAM, MURÓW)
PATMAR Marcin Wnuk - 2018-05-18 - Polkowice (dolnośląskie)
planowanie strategi rekrutacji przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, opracowanie zasad i procedur rekrutacji wewnętrznej i zewnętrzej współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, monitorowanie rynku pracy, poszukiwanie kandydatów na specjalnych portalach, przeprowadzanie testów kompetencji i testów psychologicznych, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji budowanie relacji z klientami firmy, sporządzanie i prowadzenie baz danych CV.
KM SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
sprzedaż posiłków i dań
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowanie danych do list płac, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS, PIT, GUS, naliczanie i prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych, opiekuńczych i innych świadczeń ZUS, wprowadzanie danych do programu komputerowego Kadry-Płace ( TETA), kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, dokonywanie potrąceń z list płac, sporządzanie deklaracji i raportów oraz przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP. Sporządzanie sprawozdań.Po okresie próbnym umowa na czas nieokreślonyMiejsce pracy: Wrocław, ul. Lubińska ;Kontakt kandydatów z pracodawcą: krystyna.zdziarska (at) spartan.wroc.pl, tel. 71 7388203Sala E
WROCŁAWSKIE CENTRUM TRENINGOWE SPARTAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie płac
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usługi finansowej - pożyczki osobom prowadzącym działalność gospodarczą i chcącym założyć działalność gospodarczą.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowanie tekstów do publikacji pod względem językowym i edytorskim- redagowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej - korekta grafik do publikacji na stronie- publikacja treści na stronie Uczelni- udział w rozwoju serwisów internetowych Uczelni
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Dęblin (lubelskie)
kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2016-05-20 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych i biznesowych z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, przestrzeganie procedur i standardów
GÓRNOŚLĄSKIE CENTRUM BANKOWOŚCI I FINANSÓW SP. Z O.O. - 2016-05-06 - Katowice (śląskie)
Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- wykształcenie średnie- j. niemiecki na poziomie komunikatywnym
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Racibórz (śląskie)
- bezpośreni i pośredni kontakt
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego.
zakupowo Maria Dyras - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie pracy klierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Krążkowo (lubuskie)
- POMOC PRZY TOWARZENIU KAMPANI MARKETINGOWYCH,- WDRAŻANIE KAMPANIIW OBSZARACH SOCIAL MEDIA,- OBSŁ. SKLEPÓW INTERNETOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2100 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa obecnego i potencjalnego klienta zagranicznego w języku ukraińskim i rosyjskim. Organizowanie i przeprowadzanie procesu sprzedaży, wdrażanie strategii promocyjnych i marketingowych, pozyskiwanie nowego klienta, przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz statystyk sprzedażowych, przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz negocjacja warunków, koordynowanie zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- księgowanie danych w systemie- sprawdzanie poprawności faktur- bieżąca analiza kont i zapisów księgowych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, sprawdzanie raportów wewnętrznych, wystawianie faktur VAT oraz VAT MARŻA w programie Subiuekt, rozliczanie wycieczek
BIURO TURYSTYCZNE "ELŻBIETA" SZYMBORSKA ELŻBIETA - 2018-01-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa klienta itp.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)