SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Karaś oferta pracy Barton Bartłomiej Bierbasz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Karaś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Barton Bartłomiej Bierbasz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.000 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karaś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: badania sanepidowskie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: Wykształcenie średnie lub wyższe (rachunkowość lub pokrewne), aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość jej wyrobienia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi pakietu MS OFFICE i EXCEL, ozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne, umiejętności pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: Barton Bartłomiej Bierbasz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVProsimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej oferciepracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Bartłomieja Bierbasz,przedsiębiorcę pod firmą Barton w Rosku, ul. Dworcowa 33, 64-730 Wieleń nad Notecią zgodnie z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzebyprzyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Bartłomiej Bierbasz, przedsiębiorca pod firmą Barton w Rosku, ul.Dworcowa 33, 64-730 Wieleń nad Notecią. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu dotreści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowychjest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karaś
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c410d3fa8a234f89b6dbf9373e6852c8
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem; Telefoniczna sprzedaż produktów branżowych. Pozyskiwanie klientów, tworzenie baz klientów.Wykształcenie min. średnie; Obsługa komputera, internetu.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lublin (lubelskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
wyszukiwanie dostawców i organizowanie transportu, analizowanie ofert transportowych, negocjowanie cen i warunków dostaw
PPU Agroenergetyk Sp. z o.o. - 2019-07-12 - Opole (opolskie)
Obsługa telefonu, komputera, wypełnianie dokumentów wenętrznych
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-05 - Jabłonna (mazowieckie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1. Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych;2. Konstruowanie programów profilaktycznych spójnych z programem terapii uzależnień;3. Prowadzenie zajęć psychochedukacyjnych i profilaktycznych uzależnień;4. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem;5. Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia;6. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta;7. Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i/lub indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod, technik i narzędzi pracy;8. Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/leczniczej;9. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień;10. Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.- Wynagrodzenie: od 1125 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Możliwość pracy w pełnym wymiarze czasu pracy dla osób zainteresowanych. Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.-Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-22:00 do uzgodnienia z pracodawcą. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagany kurs PARPA. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty terapii uzależnień. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: terapia (at) interia.eu
CENTRUM ROZWOJU UMYSŁU MIND MARZENA ŻMIDZIŃSKA - 2019-02-06 - Katowice (śląskie)
- Wywóz liści oraz skoszonej trawy. Koszenie trawy. Paraca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 2 lat.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 6:00-15:00 + sporadycznie soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziana umiejętność koszenia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 796-455-072) lub e-mail: marton (at) onet.com.pl
MARTON 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją przypraw i kompozycji przyprawowych.
Sharman Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prowadzenie całości spraw związanych w zakresie administracji kadrowej pracowników. Tworzenie umów cywilno- prawnych. Opracowywanie i aktualizowanie regulaminów pracy. Tworzenie statystki zatrudnienia dla potrzeb wewnętrznych jak i zewnętrznych (np. GUS, Ministerstwo Zdrowia), pierwsza umowa na okres próbny
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI - 2017-02-23 - Bogatynia (dolnośląskie)
organizacja kontaktów z kontrahentami na rynkach wschodnich ( Gruzja, Ukraina, Mołdawia, Armenia)prowadzenie biura,praca na terenie Wrocławia, ul. Plac Powstańców Śląskich, praca jednozmianowa od 8:30-16:30cu, Sala C
LEASE AND WORK SP Z O.O. - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie części, zespołów oraz konstrukcji maszyn, wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych, udział w pracach zespołu projektowego, opracowywanie dokumentacji technicznej w zakresie rysunków technicznych, wykonywanie modeli 3D części i zespołów części maszyn za pomocą odpowiedniego oprogramowania komputerowego AUTO CAD i INVENTOR.
Zakład Badawczo Rozwojowy AGRO Sp. z o.o. - 2019-10-29 - Kościan (wielkopolskie)
programowanie sterownikówOferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w tut. Urzędzie .
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Puck (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
analizowanie rynku branżowego w Jordanii, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaków handlowych z podmiotami z Jordanii, budowanie korzystnego wizerunku firmyPraca Harta + delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Harta (podkarpackie)
opracowywanie treści i opisów na stronach internetowych, nadzór nad stronami
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rakowiska (lubelskie)
Sprzedaż, kontakt z klientem zagranicznym (telefoniczny, emailowy, osobisty); zakup towaru; czynności administracyjne; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; prowadzenie negocjacji handlowych; przyjmowanie i realizacja zamówień; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa procedur eksportowo-importowych; obsługa procesów logistycznych; inne, dodatkowe prace powierzone przez przełożonego
AVIDES.PL SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem - 2018-08-08 - Kościelisko (małopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów - Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji, wysyłki zakupionych towarów - Reprezentowanie marki H&M podczas kontaktu z Klientem - Doradzanie klientom w kwestiach modowych oraz w sprawach dotyczących najnowszych produktów oraz kolekcji.
H&M Hennes&Mauritz sp. z o.o. - 2019-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do systemów ADP
ADP Polska Sp z o.o. - 2019-03-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, prowadzenie bazy danych klientów, selekcja CV KANDYDATÓW, współpraca z firmami-użytkownikami, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Marcelów (łódzkie)