SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/23/2021) Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/23/2021)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmu
Data publikacji: 2021-05-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. EKSPLOATACJI W AOM 5 (NR REF. DNZ/23/2021)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie nieruchomościami
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku) - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- wykształcenie średnie/średnie branżowe - minimum 5 lat stażu pracy lub wyższe - minimum 4 lata stażu pracy- co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem nieruchomościami- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego- znajomość regulacji prawnych w zakresie: zarządzania nieruchomościami ze szczególnym uwzględnieniem problematyki najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, przepisów postępowania cywilnego, prawa cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowychWymagania dodatkowe (wymagania pożądane, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):- wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania nieruchomościami;- co najmniej 6 miesięczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Dodatkowe (pożądane) cechy osobowości:- samodzielność- zdolności organizacyjne i komunikatywność- wewnętrzna motywacja- wysoka kultura osobistaDo najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- nadzór nad prawidłowym utrzymaniem administrowanych budynków i terenów do nich przynależnych w należytym stanie sanitarno-porządkowym oraz prowadzenie kontrolki- współpraca z Z-cą Kierownika w AOM w sprawie realizacji uchwał wspólnot mieszkaniowych pozostających w administrowaniu ZGN ze szczególnym uwzględnieniem planów gospodarczych- ustalanie do dnia 10 stycznia danego roku kalendarzowego rocznych harmonogramów przeglądów lokali mieszkalnych i użytkowych przez administratorów, przedkładanie ich do DEM i DEU oraz nadzór nad realizacją- dodawanie oraz uaktualnianie danych w programie informatycznym m.st. Warszawy w zakresie zasobu lokalowego Dzielnicy Praga-Północ, a także odczyty danych zasobu lokalowego- realizacja Procedury rozliczania zaliczek wnoszonych przez mieszkańców i użytkowników lokali na pokrycie opłat wod.-kan., ciepłej wody i centralnego ogrzewania- nadzór nad realizacją Zasad postępowania windykacyjnego zgodnie z treścią Zarządzenia Dyrektora ZGN oraz nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez administratorów i windykatorów w AOM;- nadzór nad przekazywaniem, w ciągu 7 dni roboczych, dokumentów dotyczących pustostanów lokali mieszkalnych do Wydziału Zasobów Lokalowych i karty pustostanów lokali użytkowych do DEU oraz dokumentów dotyczących rozliczenia kaucji zabezpieczających do Działu Finansowo-Księgowego i Płac;- nadzór nad zabezpieczeniem pomieszczeń wspólnych w budynkach przed dostępem osób trzecich oraz pustostanów przed ich samowolnym zajęciem, podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku samowolnego zajęcia lokalu mieszkalnego- składanie meldunków odnośnie zabezpieczenia w/w pomieszczeń do DEM w ustalone dni tygodnia- wyliczanie wysokości kaucji zabezpieczającej najem, przygotowywanie projektów umów najmu oraz protokólarne przekazywanie lokali najemcom, z powierzonych do obsługi lokali- prawidłowe prowadzenie akt najmu lokali mieszkalnych powierzonych do obsługi oraz niezbędnych rejestrów, sprawdzanie zgodności przygotowywanych projektów umów najmuDruki ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy zamieszczone są na stronach: www.zgn-praga-pn.waw.pl/ (zakładka oferty pracy) oraz zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/ (zakładka rekrutacja). Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV) oraz list motywacyjny - podpisane odręcznie- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- kopie zaświadczeń/dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych- kopie dokumentów lub zapis m.in. w życiorysie z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv), liście motywacyjnym o posiadanym wymaganym doświadczeniu zawodowym z uwzględnieniem wykonywanej pracy- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż lub zaświadczeń w przypadku kontynuacji zatrudnienia- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych- podpisane oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 w ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa skarbowe popełnione umyślne- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego- podpisane oświadczenie na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych podpisana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w ramach procesu naboru prowadzonego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. WarszawyOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 27 maja 2021 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: "Nabór Nr DNZ/23/2021 na stanowisko - Specjalista ds. eksploatacji w AOM Nr 5. Termin złożenia dokumentacji do dnia 11 czerwca 2021 roku.*Pełna treść oferty pracy: https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/C390EB7C-5E37-48DD-9B80-783C7D0EDB2B,frameless.htm **Bliższe informacje dotyczące oferty dostępne są pod numerem telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31 (w godzinach: 07:30-15:30)***Wynagrodzenie zasadnicze + premia. Ogółem wynagrodzenie nie mniejsze niż 5000 zł brutto
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 1132524746
danePracodawcy_regon: 011513343
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://zgnpragapn.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/C390EB7C-5E37-48DD-9B80-783C7D0EDB2B,frameless.htm
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Adres strony pracodawcy: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.05.2021
Oferta pracy ważna do: 11.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9be0412edb11c43f567087770ae61d0a
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Radom (mazowieckie)
Kucharz - pizzer (praca w restauracji - pizzerii). Przygotowywanie i wypiek pizzy i naleśników. Oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Zabrzu, z ustalonym II profilem pomocy , po 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabrze (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
jw.
PRUDENTIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za pierwszą linię wsparcia klientów biznesowych (klienci kontaktują się telefonicznie, mailowo oraz poprzez chat)
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Katowice (śląskie)
obsługa pełna serwisu
JAS MIN Spółka zoo Lubsko - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)
planowanie i monitorowanie procesu kontroli jakości wytwarzanego oprogramowania, projektowanie przypadków testowych oraz weryfikowanie stopnia pokrycia wymagań testami, kontrolowanie wskaźników mierzących poziom realizacji zadań, dobieranie technik i narzędzi testowania adekwatnie do modelu wytwarzania oprogramowania, analiza danych, raportowanie i archiwizacja wyników pomiarów w j. rosyjskim oraz angielskim, opracowywanie dokumentów w języku rosyjskim oraz angielskim na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowanie dokumentacji, w tym przeznaczonej do archiwizacji- sporządzanie spisu akt- porządkowanie dotychczasowego zasobu archiwalnego- obśługa urządzeń biurowych i programów uzytkowych- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej- przygotowywanie pism przewodnich- skanowanie i anonimizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
naprawa maszyn i urządzeń
ENERGOSTAL Mateusz Reński - 2020-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wyliczanie wynagrodzeń, składek ZUS ora podatków za pracowników
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Augustów (podlaskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, rozpoznawanie i analiza potrzeb klienta, przygotowywanie promocji produktów, ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, promocje firmypraca w godzinach 8:00-17:00 II zmiany
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja wydarzeń artystycznych w zakresie oświetlenia i nagłośnienia scenicznego, organizacja i obsługa studia nagrań MDK w Mławie
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Mława (mazowieckie)
telefoniczna i stacjonarna obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro
STREETFUN Wojciech Dobrzański (X-moto) - 2019-02-19 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Współpraca i ścisły kontakt z koordynatorami usług, obsługa i kontaktowanie się z klientami, obsługa administarcyjno - biurowa oferowanych usług.
Polski Instytut Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu - 2021-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, obróbka tynkarska ościeży
"PASSA" Paulina Kubsik-Szymańska - 2017-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
Kontakt z kandydatami do pracy, rekrutowanie pracowników, przygotowywanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów rekrutacyjnychGodzina zakończenia pracy: 16:00.Firma jest agencją zatrudnienia, ale dla tej oferty wystepują w roli pracodawcy (zatrudniaja do swojego biura).Sala E
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
WnD Sp z o.o. - 2016-06-24 - Rąbień (łódzkie)
Fakturowanie, obsługa klienta, komputera, dostawa towarów. Dbanie o klientów kluczowych, o wizerunek firmy, o stanowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Płock (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień i wpisywanie do progrmu produkcyjnego. Śledzenie realizacji zamówień w systemie. Sporządzanie specyfikacji wysyłkowej.
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Olesno (opolskie)
Samodzielne prowadzenie hurtowni: kontakt z klientem, sprzedaż fiskalna, przyjmowanie towaru, prowadzenie bieżącej dokumentacji hurtowni, doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej hurtowni, profesjonalna obsługa klienta.
Hydrosolar Sp. z .o.o. Wschód Sp.k. - 2021-05-07 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie dostaw towarów, planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, przygotowywanie zamówień do wysyłki, sprawdzanie stanów magazynowych, analizowanie posiadanych zasobów, prowadzenie listy zakupów, realizacja zleconych zakupów.
TARCO Sp. z o.o. - 2020-05-15 - Kotórz Mały (opolskie)
-prowadzenie dokumentacji handlowej-używanie języka ukrainskiego i rosyjskiego w celach handlowych z rynkiem wschodnim w szczególności z Ukrainą, Rosją.-pozyskiwanie klientów na rynku Ukrainskim i rosyjskim, - kontakty i wyjazdy służbowe zagraniczne.
GOSPODARSTWO SZKÓŁKARSKIE PIOTR MICHALAK - 2016-11-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy szalunkach i rusztowaniach, wykonywanie prac ogólnobudowlanych, konserwacja narzędzi i utrzymanie porządku miejsca pracy. Wykształcenie - bez znaczenia, ważne chęci do nauki nowych rzeczy, odpowiedzialność i p[racowitość. Praca jednozmianowa, 1 etat, od pn. do pt. w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Sierakowice (pomorskie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość j. chorwackiego oraz j. angielskiego jest konieczna do kontaktów z dostawcami oraz do komunikacji wewnątrz firmy. - Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-03-03 - Katowice (śląskie)